Wielrenners/ mountainbikers hier?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Gothico

Berichten: 1329
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 12:51

Zebrastreep schreef:
Ik zit erover na te denken om verwarmde handschoenen en zolen aan te schaffen... De reden waarom ik nu niet fiets is puur om de koud en de pijnlijke handen , voeten en ledematen ik ervan krijg. Ik vindt dat best wel jammer want vorig jaar was ik in de winter ook nog wel fanatiek....

Vindt het alleen zo duur... Maar als het probleem dan opgelost wordt is het het wel waard denk ik. Ik heb er niet alleen met fietsen last van maar gewoon de halve herfst en de hele winter... Het duurt nu weer ongeveer tot maart / april / mei voordat mijn handen dan niet meer zoveel pijn doen.


Voor de schoenen wil het ook nog wel helpen om schoenen met een plastic/carbon zool te regelen. (of zelfs een plastic kliksysteem) Zodat de koude niet via het staal de schoen in komt vanaf de trappers.(bij een ligfiets gebeurd dit al sneller omdat je zool tegen de wind in gaat.)

Handschoenen heb ik zelf gedacht aan motorhandschoenen voor in de winter. En ik heb winterfietshandschoenen die redelijk dik zijn.

Verwarmde handschoenen vind ik niet fijn omdat mijn handen gaan zweten halverwege. Verwarmde schoenen weet ik niet. Maar zou wel wat kunnen zijn op mijn trike.
Zodra er sneeuw ligt pak ik mijn trike en dat is best wel koud. Heb ik ook lekker een muts en sjaal om die lang zijn. In de winter gaat het mij niet meer om snelheid. Als ik maar op plaats van bestemming kom. (voor de lol fietsen met koude doe ik niet eigenlijk)

Wat is een leven zonder dieren en muziek nou eigenlijk? Die horen bij ons allen.

[ITP] Eindelijk mijn eigen maatje.
[ITP] Tinker Willow en zijn baasje


Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 15:43

Nou hier draait de wasmachine weer. Dacht dat het wel mee zou vallen met 24 uur droogte, maar echt aan alle kanten smerig.

Ook nog een witte velomobiel gezien met cards op de zijkant als reclame denk ik.

Prachtige fiets zeg! Als ik mn fiets nu zie, zou ik zo’n mooie niet durven gebruiken geloof ik :+

Welke type merida heb je culaccino? prutsmuts hebben we ook twee merida’s, al verwacht ik dat er ook nog wel eens een gravelbike bij gaat komen.

Wel lekker rustig op de fietspaden zonder de racefietsers en dagjesmensen, nu eerst even een beetje opwarmen. Ik vind het nog wel goed te doen met kleding, overschoenen en handschoenen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 16:11

Ik pb je even de link met advertentie, Sakura! Heb hem niet gekocht; vond het een hele gave fiets maar net niet wat ik zocht. Ik heb alleen een racefiets staan (Specialized), maar overweeg om die te verkopen en een gravelbike te kopen. Maar ik twijfel nog, hoor. Misschien eerst maar eens een proefrondje.

Modderig, he! Ik heb vanochtend een buitenritje gemaakt en we kwamen ook nogal smerig terug :=

maaikemuis
Berichten: 5248
Geregistreerd: 16-06-06
Woonplaats: Het randje van Almere

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 16:55

Oh, niet normaal zo modderig. Ik zag er ook niet uit! Hier ook alles in de wasmachine en de fietsen afgespoten, ketting schoongemaakt en nu staan ze te drogen in woonkamer (sfeervol). Wanneer ze droog zijn nog even de kettingen smeren en dan kunnen we weer!

En ik had een koude kont! Mijn zadel heeft van voor naar achter een uitsparing en mijn zeem neemt niet alleen zweet op, maar ook water van beneden :brr:

Die koude voeten is een bekend probleem. Ik ben er ook nog niet uit wat nu een oplossing gaat zijn. Zelfs met overschoenen gaat het vanaf een graad of 12 bergafwaarts.

Queelens

Berichten: 8018
Geregistreerd: 07-10-07
Woonplaats: 't Gooi

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 17:15

Cullacino, wat ik heb begrepen van iemand met een gravel is dat je er ook een wegsetje op kan doen. Daardoor begin ik weer te twijfelen want ik neigde dus naar een cyclo omdat ik ook dacht dat een wegsetje op een gravel niet kon of niet handig was.. :+

Haha het was nat he vandaag? Op het goois natuur reservaat viel het nog wel mee maar toen we bij hoge vuursche kwamen.. modder tot in mijn haren en op mijn gezicht.. een douche daarna is extra lekker dan!

Koude handen en voeten heb ik eigenlijk nooit last van gelukkig.

Sakura wel rustig gehad? Hier was het nog best druk met gravellers.

Peri H.h. B+10, L1+12, L2+20, M1+28 M2+12! 5x 1e 5x 2e - pensioen
Il Bueno Charmeur x United - B+20

Want ZIJ, zij was de betere helft van mij

Gothico

Berichten: 1329
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 21:19

@Sakura, super leuk dat het nu opvalt. Witte velomobielen zijn er best veel. Met cards erop denk ik te weten wie het was.

Mijn velomobiel heeft denk ik nu bijna 2 kilo aan modder in zijn wielkappen. Twee keer per jaar moet ik ze wel legen. Voor de winter en erna. Maar ik moet het nog steeds doen.

@maaikemuis, een natte kont, ja heb er geen last meer van, maar wat ben ik vaak zo koud en nat terug gekomen met toen mijn MBT. Heerlijk door de modder in het bos. (gek eigenlijk dat ik het soms wel mis.)

Ik denk soms ook wel, waarom is er geen echte goede MTB ligfiets. Er is wel een hele goede 3 wieler, maar te duur en onhandig in NL. Heel veel is singletrack dus ik mis het wel echt af en toe. Tja als het lichamelijk niet meer kan verder.

Wat is een leven zonder dieren en muziek nou eigenlijk? Die horen bij ons allen.

[ITP] Eindelijk mijn eigen maatje.
[ITP] Tinker Willow en zijn baasje

maaikemuis
Berichten: 5248
Geregistreerd: 16-06-06
Woonplaats: Het randje van Almere

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 21:45

Stom is dat, wanneer je lijf gewoon niet (meer) mee wil werken aan je sport. Dan moet je iets anders. Twee jaar geleden liep ik nog halve marathons en nu kan ik nog geen kilometer meer rennen. En dus werd het fietsen. En ondanks dat ik hardlopen mis, geniet ik ook/toch enorm van het fietsen. Maar, ik denk dat ik snap hoe je je dan moet voelen.

Wie zou ik trouwens nog meer mogen volgen op Strava?

Gothico

Berichten: 1329
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 22:20

maaikemuis schreef:
Stom is dat, wanneer je lijf gewoon niet (meer) mee wil werken aan je sport. Dan moet je iets anders. Twee jaar geleden liep ik nog halve marathons en nu kan ik nog geen kilometer meer rennen. En dus werd het fietsen. En ondanks dat ik hardlopen mis, geniet ik ook/toch enorm van het fietsen. Maar, ik denk dat ik snap hoe je je dan moet voelen.

Wie zou ik trouwens nog meer mogen volgen op Strava?


Ik ben van de MTB naar de ligfiets gegaan. Het is nog steeds fietsen. Maar toch anders. (Ik vind ligfietsen echt geweldig hoor, beter voor het lichaam en meer mensen met vragen onderweg.) Het brengt dus ook gezelligheid mee. En de community is niet super groot. Je hebt er ineens veel kennissen en vrienden bij.

Maar het klopt. Mijn lichaam kan niet alles meer. Dus ik heb mij al moeten aanpassen aan een aantal dingen, niet alleen het fietsen. Het paardrijden is ook niet altijd makkelijk met een sterke tinker vooral.

Betreft Strava, ik ben wel echt weer van plan om na de winter mijn lange afstanden en ritten te gaan rijden. Daar heb ik nu wel weer zin in. Echter fiets ik wel het hele jaar door, maar dan gaat het niet zo snel of makkelijk meer. Het is echt mijn vervoersmiddel en daarom heb ik meerdere fietsen. Voor alles een fiets :o

Wat is een leven zonder dieren en muziek nou eigenlijk? Die horen bij ons allen.

[ITP] Eindelijk mijn eigen maatje.
[ITP] Tinker Willow en zijn baasje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 06:02

Ja, kan me ook voorstellen dat je de singletracks mist, Gothico! En wow, 2 kg modder := Is het lastig schoonmaken?

Ik zit ook in het Strava-Boktgroepje, maar ik neem bijna nooit mijn ritten op. Heb het gevoel dat je snel en hard moet, terwijl ik soms ook gewoon lekker rustig een kort rondje peddel of een kwartier naar zwijnen of herten sta te kijken :))

Gothico

Berichten: 1329
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 10:19

culaccino schreef:
Ja, kan me ook voorstellen dat je de singletracks mist, Gothico! En wow, 2 kg modder := Is het lastig schoonmaken?

Ik zit ook in het Strava-Boktgroepje, maar ik neem bijna nooit mijn ritten op. Heb het gevoel dat je snel en hard moet, terwijl ik soms ook gewoon lekker rustig een kort rondje peddel of een kwartier naar zwijnen of herten sta te kijken :))


Het schoonmaken valt opzich mee. Maar ik moet met mijn hand eerst alles eruit halen wat ik met de hand kan doen. Dat is een vies klusje omdat ik mijn onderarm er bijna helemaal in kwijt kan. En daarna kan ik ze uitspoelen. Het moeilijkste is het weghalen van alles rond de randen. Deze staan iets naar binnen vanwege de stroomlijn.

Ik ken het gevoel rondom Strava wel. Mijn woon-werkroute heb ik alles wel gedaan wat ik mogelijk kon. Maar als ik een lekker stukje wil fietsen of een lange afstand ga rijden houd ik mij wel in. Het is ook gewoon lekker om een stukje door de natuur te fietsen zonder haast.

En ik weet dat ik op de boktclub leuke vergelijking heb.
Maar de velomobiel club fiets ik traag en korte afstanden. Voor sommige is 40km/u gemiddeld normaal en ritjes van 200+km. En ja 200km+ritten en met 40km/u gemiddeld gebeurt ook.
Dus ik ben daar ergens in het midden. (En een van de jongste die met een velomobiel fietst.)

Wat is een leven zonder dieren en muziek nou eigenlijk? Die horen bij ons allen.

[ITP] Eindelijk mijn eigen maatje.
[ITP] Tinker Willow en zijn baasje

Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 11:30

culaccino schreef:
Ja, kan me ook voorstellen dat je de singletracks mist, Gothico! En wow, 2 kg modder := Is het lastig schoonmaken?

Ik zit ook in het Strava-Boktgroepje, maar ik neem bijna nooit mijn ritten op. Heb het gevoel dat je snel en hard moet, terwijl ik soms ook gewoon lekker rustig een kort rondje peddel of een kwartier naar zwijnen of herten sta te kijken :))


Daar heb ik helemaal geen last van, wij fietsen ook niet snel (geen racefiets) en ik hou het vooral voor onszelf bij. Ook geen hele lange afstanden hier, tenzij we op fietsvakantie gaan. Ik vind het vooral leuk voor mezelf, ook om af en toe op stukken gas te geven en mijn eigen PR te fietsen. En het feit dat we nu meer gefietst hebben dit jaar dan vorig jaar!

Onze fietsen zijn echt heel erg smerig na gisteren. Dat is het beroerde van in de winter fietsen.

Bij ons was het heel erg rustig, met name rond Leersum (stuk waar die valwind was). Wat we zagen waren vooral gravellers, eentje met een racefiets, maar dat lijkt me ingewikkeld als het zo vies is. Met de temperaturen van gisteren heb ik het ook niet zo snel koud.


IMAY1990

Berichten: 1875
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Amsterdam

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 11:50

Ik track wel altijd mijn ritten. En niet perse omdat ik elke rit zo hard mogelijk wil, maar omdat ik een echte nummertjesgek ben en graag over tijd mijn progress te kunnen volgen. Daarin zijn ook de relaxtere ritjes erg interessant

In 2022 en 2023 heb ik meegedaan met Kikathlon, een triathlon evenement om geld op te halen voor onderzoek naar kinderkanker. Ook dit jaar doe ik weer mee https://www.kikathlon.nl/christel-koend ... erdam-2024

Time2Tri

Berichten: 6105
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 20:57

Nou , mij is het te koud om buiten te gaan fietsen :j :=
En vies worden vind ik al helemaal niets .

Dus , ik blijf lekker binnen en maak het me gezellig {:)


Afbeelding


Ironman2022-2023
Ironman 70.3 Valencia 2024
Ironman 70.3 Duisburg 2024

Gothico

Berichten: 1329
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 21:47

Sommige hebben het misschien al gezien op Strava, maar toch even vertellen.

Ik wilde vanmorgen mijn velo pakken. Dat liep wat anders. Er lag een laagje sneeuw op die helemaal vast gevroren zat. Dus ik kon er niet in komen. (Gelukkig had ik mijn werkschoenen eruit gehaald dat ik normaal niet doe.)

Dus ik dacht dan pak ik mijn trike. Dat is veiliger met gladheid. Ik kwam er alleen achter dat hij achterin de opslag stond met mijn vaders trike op slot ervoor.

Met weinig tijd om daar mee bezig te gaan toch maar mijn nieuwere tweewieler gepakt. Heel eerlijk vond ik dit best wel eng. De eerste keer echt voorzichtig fietsen met een nieuwere fiets. Maar het is gelukt.
Naar huis was ook geen probleem.

Thuis de spullen opgeruimd en toch mijn trike maar gepakt met hulp van mijn vader. Dus mocht ik niet met mijn velomobiel kunnen rijden dan heb ik mijn winterfiets weer klaar. (sneeuw is wel een dingetje af en toe met de velomobiel)

Vrieskou is geen probleem met mijn velo. -10C en ik fiets in een shirtje. Maar sneeuw loopt hij soms op vast of hij sneeuwde in zoals vanmorgen. Ook de wielkasten zitten snel vol als er sneeuw ligt. Maar daarom heb ik meerdere fietsen. Ik kan altijd fietsen wat voor een weer dan ook. Tja wel even warm aankleden natuurlijk op een open fiets.

@T2T, Heerlijk om dat ook weer klaar te hebben staan. Het wordt ook echt wel kouder. (Ik werk nog steeds redelijk veel buiten en heb er minder last van.)

Wat is een leven zonder dieren en muziek nou eigenlijk? Die horen bij ons allen.

[ITP] Eindelijk mijn eigen maatje.
[ITP] Tinker Willow en zijn baasje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 22:19

Goed bezig, Gothico! Mooi dat je zo'n wagenpark hebt staan :D Vlakbij mijn werk zie ik vaak een oranje/wit/blauwe velo, die ken je misschien ook. Mooi design vind ik dat. :j

Lekker kerstig, T2T! :D

Gothico

Berichten: 1329
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 22:30

culaccino schreef:
Goed bezig, Gothico! Mooi dat je zo'n wagenpark hebt staan :D Vlakbij mijn werk zie ik vaak een oranje/wit/blauwe velo, die ken je misschien ook. Mooi design vind ik dat. :j


Grappig, 3 kleuren velomobielen zie je niet vaak. Ik weet alleen rood/wit/blauw en dat is onze voorzitter.
Maar oranje/wit/blauw zou ik uit mijn hoofd niet weten. Soms werkt het als ik het model weet. Maar ik begrijp dat dat wat lastig is. Sommige lijken ook wel echt op elkaar betreft model. Voor buitenstaanders lijken ze allemaal hetzelfde :o

Wat is een leven zonder dieren en muziek nou eigenlijk? Die horen bij ons allen.

[ITP] Eindelijk mijn eigen maatje.
[ITP] Tinker Willow en zijn baasje

Time2Tri

Berichten: 6105
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 08:37

Gothico schreef:
@T2T, Heerlijk om dat ook weer klaar te hebben staan. Het wordt ook echt wel kouder. (Ik werk nog steeds redelijk veel buiten en heb er minder last van.)


:j Ja , normaal staat mijn racefiets op de trainer , maar ik heb morgen een
FTP test op de planning staan .
Ik fiets natuurlijk al langer binnen .Ben gelukkig gezegend met een grote
kelderruimte . *\o/*
Deze is voor de tijd van het jaar wat opgeleukt :D


Ironman2022-2023
Ironman 70.3 Valencia 2024
Ironman 70.3 Duisburg 2024

maaikemuis
Berichten: 5248
Geregistreerd: 16-06-06
Woonplaats: Het randje van Almere

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 08:46

Oei Gothico, dat was een kleine verrassing! Maar je bent dan nu welkom 1 keer helemaal klaar voor de winter :') . Ik kan me wel voorstellen dat, zonder sneeuw en ijzel, dat zo’n velomobiel wel warmer is. Volgens mij vang je heen weinig wind en koelen je ledematen minder snel af.

Ik ben, net als Time, bezig om een plek te maken in huis waar ik indoor kan fietsen. Nu hebben we een enorme zolder dus dat moet goed komen. Alleen nog even heel veel verhuisdozen weghalen…..

Time2Tri

Berichten: 6105
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 09:37

maaikemuis schreef:
Ik ben, net als Time, bezig om een plek te maken in huis waar ik indoor kan fietsen. Nu hebben we een enorme zolder dus dat moet goed komen. Alleen nog even heel veel verhuisdozen weghalen…..



Succes , het is effe werk .
Maar het is fijn als altijd alles klaar staat en je zo op kunt stappen :j


Ironman2022-2023
Ironman 70.3 Valencia 2024
Ironman 70.3 Duisburg 2024

MuSLi

Berichten: 5205
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 09:41

Heerlijk als je het zo hebt staan en op kunt stappen.
Hier echt een mooi weer fietser, geniet niet van indoor fietsen.
Dus nu is het tijd voor kickboksen en hardlopen. Als het straks weer beter weer is komt het fietsen wel weer :Y)

Heb wel met BlackFriday een mooie vermogensmeter voor de fiets gekocht.
En een paar nieuwe fietsschoenen, dus van het voorjaar wordt het volop genieten op de fiets :P

Hun verwachting is niet jouw verplichting..

Susan88

Berichten: 456
Geregistreerd: 24-08-13
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 09:49

Ik heb sinds dit jaar een eigen Zwift account (vorig jaar meegelift op die van mijn vriend). Hierdoor is binnen fietsen wel erg leuk en motiverend. Zeker met al die evenementen (group/social rides, workouts, podcast rides, badge hunts, races etc), de vele workouts en de verschillende werelden/omgevingen met verschillende routes. Vorig jaar heb ik vooral lekker veel verschillende routes gereden op het account van mijn vriend, maar nu ik een eigen account heb kan ik ook allemaal workouts/trainingen doen op FTP dus dat vind ik wel lekker. Geen voorbereiding, maar wel een goed opgebouwde training met afwisselende interval blokjes.

Hier hebben we helaas geen ruimte over om het permanent te laten staan. We hebben gelukkig wel een ruime gang, waar nu een TV aan de muur hangt met een staande ventilator eronder. De elite smart trainer met bijbehorende mat zijn wel redelijk snel opgezet en de fietsen staan in de kamer die direct grenst aan de gang dus dat scheelt. Zo'n kelder/ruimte als T2T heeft is nog wel een wens/droom voor als ik/we later een eigen/groter hebben huis hebben O:) :D

IMAY1990

Berichten: 1875
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 09:54

Ik gebruik mijn huidige racefiets ook voor alle andere ritjes, dus als ik specifiek van A naar B moet, even de stad in moet enz. dus die wil ik niet binnen zetten. Nu heb ik vorige maand al even gespeeld met het idee om een nieuwe fiets te kopen 1 of 2 segmenten fancier dan mijn huidige maar ik stel dat nog uit tot eind volgend seizoen. Nu was er nog weinig echt in de aanbieding en waren er nog lange wachttijden op veel modellen. Dit jaar dus nog niet indoor fietsen, maar volgend jaar denk ik dat ik het wel ga proberen.

Ik heb wel overwogen om na de WattCycling clynic daar een abonnement te nemen maar zij moeten nu net als bijna alles om 17 uur sluiten dus dan zou het alleen in het weekend worden e die dagen wil ik ook kunnen zwemmen en andere vrijetijdsdingen kunnen doen dus dat idee staat tot openingstijden verruimen ook nog even op een laag pitje.

In 2022 en 2023 heb ik meegedaan met Kikathlon, een triathlon evenement om geld op te halen voor onderzoek naar kinderkanker. Ook dit jaar doe ik weer mee https://www.kikathlon.nl/christel-koend ... erdam-2024

Time2Tri

Berichten: 6105
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 10:00

MuSLi schreef:
Heerlijk als je het zo hebt staan en op kunt stappen.
Hier echt een mooi weer fietser, geniet niet van indoor fietsen.
Heb wel met BlackFriday een mooie vermogensmeter voor de fiets gekocht.
En een paar nieuwe fietsschoenen, dus van het voorjaar wordt het volop genieten op de fiets :P


Leuk vind ik het indoor ook niet altijd -O- , maar ja mijn training loopt
gewoon door , en ben blij dat ik de mogelijkheid heb binnen te kunnen
fietsen :j


Gaaf !! Welke vermogensmeter is het geworden ?
Ik train al 1,5 jaar op vermogen en ben er zeer over te spreken :j
Heb onder begeleiding van een coach echt progressie gemaakt .


Ironman2022-2023
Ironman 70.3 Valencia 2024
Ironman 70.3 Duisburg 2024

MuSLi

Berichten: 5205
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 10:08

Ik train nergens voor, dat scheelt :j

Ik heb een 4iii Precision Power Meter gekocht. Een linker crank.
Dus eenzijdige powermeter. Ik vind het, voor mijn gebruik, wel leuk genoeg ;)

Hun verwachting is niet jouw verplichting..

maaikemuis
Berichten: 5248
Geregistreerd: 16-06-06
Woonplaats: Het randje van Almere

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 12:56

Hihi, ik heb de oude televisie meegenomen en we hebben nog een computer staan. Dus ik ga al trappend series kijken had ik besloten. O:)

Ik heb voor Black Friday ook een power meter gekocht. Moet hem alleen nog even installeren. Niet dat ik zo’n goede fietser ben en er heel veel beter van ga fietsen. Maar ik ben gewoon een enorme nerd stiekem. Ik hou van getalletjes en metertjes. B-) Mijn verantwoording voor mijzelf was dat ik heel scheef ben en mijn linkerbeen niet zoveel doet in het dagelijks leven en ik die nu wat meer kan gaan trainen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BETUWE, Gwenvd, IASCrawler, Nescio18, NicoleKelos en 57 bezoekers