Dr Atkins dieet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fammiie_x

Berichten: 3008
Geregistreerd: 06-07-06
Woonplaats: Delft

Re: Dr Atkins dieet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 20:39

hoe maak je die pannekoekjes eigenlijk en mag dat al bij de eerste fase?

Zonnetje81Jarig
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Dr Atkins dieet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 21:20

Wat ik maak als soort van eierkoek vd atkins site: eiwit kloppen + cottage cheese in de oven en de pannenkoekjes maak je met ei + cottage cheese eventueel zemelen erbij en dan de pan in.

daffodil

Berichten: 10441
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Dr Atkins dieet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 09:07

Ik heb zo'n ontieglijke hekel aan eieren splitsen....dus dat ga ik uit de weg :D

Ik ontbijt vandaag met griekse yoghurt met paar overrijpe aardbeien, de helft eet ik nu en de andere helft tussen de middag. Tussendoor twee eirolletjes met kruidenkaas.

Gisteravond geen zin om te koken, dus wat vlees gehaald en de bakplaat op tafel gezet. Sausje erbij van gorgonzola met creme fraiche...heerlijk!!!!

Zonnetje81Jarig
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Dr Atkins dieet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 09:12

De eerste keer zijn er ook heel wat eieren er doorheen gegaan :+ Laatste keer ging het goed!

Ow ja ik was vanmorgen weer terug naar gewicht van zaterdag, hopelijk zakt het nu door.... Maar ik heb veel kwark op voorraad liggen dus ik denk dat ik dat na het weekend weer ga eten als het zo mooi blijft doorgaan, kijken wat er gebeurd!

xLaraaj

Berichten: 3680
Geregistreerd: 18-02-14
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 14:01

Is er nog iemand ? :+

Ontdenk nu dit dieet en spreekt mij erg aan, als ik zondig is het altijd met vlees of kaas dus dat komt goed uit!

Nu had ik ervaringen willen weten van anderen en misschien nog andere die hier mee bezig zijn of willen beginnen ? :)