Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
daarbij heb je al eens gedanst dus heb je iig al gevoel voor ritme en zul je het snel weer oppakken
Kun je anders niet een vriendin meevragen? Samen is altijd leuker dan alleen, zeker de eerste keren en dat is eigelijk met alle sporten wel denk ik 

Ga het dansen lekker proberen! Dit vond je vroeger leuk en ik denk dat je het snel genoeg weer op kunt pakken..En voldoende groeimogelijkheden!

Als je het niet kan helpen ze je ipv uitlachen 
Eleionomae schreef:Ga gewonen beginnen met dansen tussen een groep die het al wel kan. Ze zullen je heus niet plagen want zij zijn ook allemaal ooit begonnendaarbij heb je al eens gedanst dus heb je iig al gevoel voor ritme en zul je het snel weer oppakken
Kun je anders niet een vriendin meevragen? Samen is altijd leuker dan alleen, zeker de eerste keren en dat is eigelijk met alle sporten wel denk ik
Ik denk niet dat je je er erg druk om moet maken en dat als jij gewoon lekker weer wilt gaan dansen dat je dat ook gewoon weer moet doen en dat het heel erg mee valt met die persterijtjes zoals jij ze noemt

Je wordt niet dik (al voelt het misschien zo) maar je krijgt je vrouwelijke vormen, je wordt volwassen en dat hoort erbij

ThaGirl schreef:Wat mij ook een leuke sport lijkt is lekker buiten skaten. Dus echt afstanden rijden. Lijkt me ook goed voor je conditie (en figuur), maar net wat minder vermoeiend als bv hardlopen.
Trouwens complimenten voor het netjes schrijven van een topic (dat is bij 13jarigen vaak ver te zoeken)

Bailey_Mar schreef:Voetballen!
Ben ik ook net mee begonnen en ze zijn super open en je voelt je meteen helemaal welkom!Als je het niet kan helpen ze je ipv uitlachen
Goed geschreven btw!

Laten we het erop houden dat het een wonder is als ik de bal raak, en als ik hem raak hem dan ook nog eens naar de goede persoon schop!
(bijna al mijn klasgenoten/vriendinnen dansen) 
Weet je al wanneer je proefles is? Laat wel even weten hoe het was he
Echt ontzettend leuk!