Hoi, ik weet niet zeker of ik het hier moet plaatsen maargoed.. Ik was gister aan het rijden, en opeens begon de pony in de buurt van mij te bokken en raar te doen, maar ik reed gewoon door, en ging naast haar rijden. Die andere pony was blijkbaar nog boos en draaide zich om op mijn pony te trappen. Jammer genoeg raakte hij mij en het doet vreselijk pijn. Het is niet dik of blauw, maar elke beweging doet pijn. Hij raakte me net naast mijn scheenbeen zegmaar.. De éen zegt dat mijn scheenbeen gekneust is en de ander zegt dat mijn spier gescheurt is.. Nouja, weet iemand hoe ik het moet behandelen? zal ik naar de doktor gaan? Moet ik veel bewegen of juist niet? en voor de mensen die het ook hebben gehad; hoelang zal ik er last van hebben?
inderdaat, ga gewoon naar de dokter die zal je er beter mee kunnen helpen dan de mensen hier op bokt.
Zwartwitje
Geplaatst: 10-07-09 11:19
MA --> MW
Wat er aan de hand is is voor ons natuurlijk niet goed te beoordelen zo via internet. Vertrouw je het niet, en/of de pijn na verloop van tijd niet minder of zelfs erger, dan zou ik inderdaad even naar de dokter gaan. Wat vaak voorkomt bij een trap tegen je spier is een flinke kneuzing met bijbehorende bloeduitstorting. Maar om het zekere voor het onzekere te nemen moet je gewoon even langs de dokter
Sterkte ermee! Het zal flink pijn doen
R_obin
Geplaatst: 10-07-09 11:19
Pijnlijk!! Toch kun je het beste even naar de dokter gaan, die kan je wel advies geven. Zo vanaf de computer is dat een beetje lastig.
In ieder geval beterschap ermee.
noudy
Geplaatst: 10-07-09 11:20
Dat is minder. Zou toch even langs de dokter gaan voor de zekerheid. Beterschap.
Hoewel ik het niet kan laten om op te merken dat ik het echt heel dom vind om naast een paard te gaan rijden wat ze raar doet...
JessieRenda
Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-09 12:44
Ik ging er natuurlijk pas naast rijden toen hij weer rustig was. (Kwam nog een harde bok achteraan, maar dat zag ik dus niet aankomen ) Maargoed; Bedankt, ik bel de dokter gewoon op