Ik ben de niet trotse eigenaar van wederom een fikse verkoudheid, die in combinatie met mn astma zorgt voor hoest buien waarvan altijd maar weer de vraag is of ik er blauw, of toch nog enigszins in mijn eigen kleur uitkom.
Ik zit inmiddels aan de hoestdrankjes en codeine pilletjes, overdag kan ik me redelijk redden, zeker als ik bezig ben. Maar als ik net als nu op bed lig gaat het niet echt fijn

Momenteel werkt mn 1e codeine shot, en ga ik zo wat slapen, maar ik weet zeker dat ik deze nacht nog tijdens een hoestbui, en de inwerkperiode van het volgende pilletje, ik me weer kan melden op dit forum
Bedankt voor t aanhoren van mn geklaag..
Nog meer astma patienten die het herkennen? En evt tips hebben om de nacht door te komen, zonder er moe van te worden?

want het was af en toe vreselijk! vooral als ik ook verkouden was inderdaad dan is het allemaal 3 keer zo erg.
aan en kon vaak niet eens meer lopen omdat ik gewoon geen zuurstof er voor had dat koste teveel inspanning.
(zat toen al aan de antibio). Bleek dat ik een loeizware infectie had en de dokter had mij te lichte dosis medicatie gegeven (nou ja, licht: dat spul kregen vooral bejaarden. op de lichtere medicatie reageer ik niet meer).