Eergister ben ik door mijn bijrijdpaard gebeten. Precies op mijn knokkel, de huid was eraf en er zaten 2 diepen sneeen in mijn hand. Direct heb ik mijn hand afgespoelt en heeft de boer er jodiumtinctuur opgedaan. Toen ik thuiskwam deed mijn hand best pijn en gister al helemaal! Ik ben dus bij de dokter geweest en die heeft het nog een keer ontsmet, 2 hechtingen erin gedaan en mij een tetanusprik gegeven. Thuis aangekomen had ik nog meer pijn want de dokter had er een soort van plakplastic op gedaan. Dit heb ik eraf gehaald maarrr.. met dat plastic trok ik dus ook mijn hechtingen eruit. En vanmorgen schrok ik al helemaal toen ik naar mijn hand keek, er zitten nu blaren/blaasjes op die echt heel erg pijnlijk zijn! Dit is toch niet normaal of wel? En heeft iemand een idee waardoor het sneller geneest? Ik mag nu namelijk ook niet werken omdat het een open wond is en aangezien ik werk met hepatitis/HIV en lichaamsvocht ga ik zo echt niet werken! (mag van mijn baas sowieso ook niet)
Alvast bedankt!
Margreet
Geplaatst: 30-06-09 11:05
Het zou heel goed een allergische reactie op de lijm van dat plastic kunnen zijn.
Ik kan ook niet tegen pleisters, tape etc. en krijg er ook blazen van die in eerste instantie pijnlijk zijn, maar later vreselijk gaan jeuken
je zegt dat je hechtingen weer open zijn getrokken toen je het plasticlaagje eraf haalde...ben je daar wel weer mee naar de huisarts gegaan? anders kun je namelijk ook wildvleesvorming krijgen en houd je een vieze/lelijke wond... anders zou ik als ik jou was gelijk naar de huisarts gaan zodra dat kan en hem gelijk het verhaal van de blaren erbij vermelden...
Margreet
Geplaatst: 30-06-09 14:14
breezy302 schreef:
denk je?De blaasjes zijn nu open gesprongen en er kwam geel pus uit! Echt heel erg goor!