Jeukende voeten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Leslie90

Jeukende voeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-09 01:18

Hey allemaal,

's nachts heb ik echt heel erg last van jeukende, tintellende voeten. Zijn ook voor mijn gevoel gloeiend heet. Als ik ze buitenboort hou gaat het nog wel. Ik word er echt gek van :( Kan er ook moeilijk van in slaap komen. Wie heeft hier nog meer last van? Wat valt er aan te doen?

Anoniem

Re: Jeukende voeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 07:48

komt denk ik door de warmte?of heb je dit 's winters ook?
ik heb het dus met deze temperaturen ook.
wat mij weleens helpt is voor het slapengaan mijn voeten wassen met ijskoud water...

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 08:19

Pff.. ik heb daar ook heel erg last van.

Bij komt het volgens mij door de hele dag in warme schoenen op stal te lopen en als er dan ook nog strootjes inkomen gaat dat helemaal irriteren. Ik heb op één voet zelfs een plek helemaal opengekrabt omdat het niet te houden was.
Ik was ook van plan om er een topic over te openen dus ik lees hier wel even mee. Heb zelf helaas nog geen oplossing.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 08:21

's Avonds voetenbadje, goed schrobben, afspoelen met koud water,insmeren met verkoelende gel (van Gehwol ofzo?) en dan het voeteneinde van je bed een stukje omhoog?

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 18:36

Wat voor schoenen draag je? Zorg voor goede leren schoenen of open schoenen als het kan..Mijn voeten (en handen) zijn ook erg gevoelig voor warmte. Als ik mijn voeten in pak en ze in niet ademende schoenen de hele dag verstopt houd, erk ik dat 's avonds ook direct.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 18:39

gek wordt je er van! Jeuken en heet en droog!! slaap ook buitenboord met ze inderdaad. Ik heb pruimencreme om ze te koelen. Kan thuis wel kijken hoe het heet als je wilt.