Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Je klachten klinken niet goed, en nu je ook bloed overgeeft is het wel duidelijk dat er iets goed mis zit. eknein schreef:Ik ben echt net een paar weken het oudelijk huis uit en ben het nog allemaal niet zo gewend dat mijn ouders niet zeggen wat ik moet doen. Ik hoopte dat op bokt iemand weet wat kan helpen, of zeggen wat het verstandigste is om te doen.
eknein schreef:Pff weer naar het ziekenhuis. Ik heb er nu al 3 dagen zo lang gezeten.. En dan komen ze na 3 uur lang wachten je vertellen dat je ook wel een buikgriepje kunt hebben :/ .
Ik kijk het nog even aan en bel sowieso mijn huisarts morgen even.
Tis zo vervelend. Ik ben net begonnen op een hartsikke leuke stage plek(fulltime). Wil dolgraag gewoon weer aan het werk..
sorrell schreef:Gaf je gisteren dan ook al bloed over? Is het helder rood / zwart en of spuug je met gal? zijn het kolders of is het gemengd?
Hoe is je ontlasting? Donker, roestkleur, tegen het wit aan? en hoe is de structuur van je ontlasting?
Wardie schreef:Is de pijn echt constant aanwezig of komt het in aanvallen? Koorts? Pijn met bewegen? Beetje genant, maar hoe zit het met je stoelgang? (aangezien je buik hard en gezwollen is..)
Ik zou even temperatuur meten en dan met SEH bellen en je verhaal doen, als het goed is kunnen ze dan je bloeduitslagen zien en iemand die zich steeds opnieuw meld gaan ze echt zeker verder nakijken hoor! Heb je van de week ook een echo van je buik gehad? En hoeveel bloed spuug je uit? Kleine sliertjes of echt bloed?