ALS (de ziekte)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

magriet

ALS (de ziekte)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-09 16:40

Mijn neef heeft mbv vrienden in friesland voor de tweede keer de actie trap ALS de wereld uit georganiseerd. Vorig jaar was de eerste keer en hadden ze een opbrengst van ca 45000. Daar zouden ze volgens velen dit keer niet overheen komen en ondanks de recessie heeft deze actie 70.000euro opgebracht. Ik ben vreselijk trots op hem.
Helaas is mijn neef ook een van de slachtoffers van deze vreselijke ziekte. Voor meer info:
http://www.alsfriesland.nl

Anoniem

Re: ALS (de ziekte)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 17:59

Wat goed zeg van je neef :).

Mijn opa heeft helaas ook deze vreselijke ziekte. Op 6 mei 2002 kregen we te horen dat hij ALS heeft. Hij leeft nu nog steeds, alleen hij kan vrijwel niks meer. Hij kan wel nog gewoon praten en is helemaal goed bij zijn verstand maar verder helemaal verlamd.

Sterkte met/voor je neef! Hoe gaat het nu met hem en hoelang leeft hij er al mee?

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-09 18:57

Hij heeft het/ weet het vanaf november 2007. Hij kan op zich no wel lopen maar je ziet echt al wel dat zijn spieren minder worden

ENOMIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 18:59

Vader van een vriendin van mij is vorige maand hieraan overleden. Hij heeft er 6 jaar mee geleefd en liet 4 kinderen achter.
Hij heeft tot het laatste moment in een rolstoel gezeten en aan de beademing. Heftig, die ziekte.

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 20:04

wooh ik kom net sinds een halve maand te weten dat mijn oom het ook heeft |(
het is egt een verschrikkelijke ziekte gaat nu vet slecht met hem!! |(