Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Iedere keer als ik weer voor controle kwam maakte hij weer een foto. "Dit komt in de boeken" zei die altijd 

en daarna jaar geen last gehad...
cp112 schreef:Ikzelf heb 7 jaar lang met een ingroeide teennagel gelopen, aan beide kanten van de nagel het deed altijd pijn maar omdat ik er al zolang me liep was ik eraan gewend. Daarbij had ik erg veel wildvleesgroei.
Na 7 jaar was ik het zat om altijd maar zo voorzichtig te doen met mijn voet (moest me nergens aan stoten, om er maar niet over te denken als er iemand op ging staan...) Ik ben toen eindelijk naar de huisarts gegaan (eerder in het beginstadium ook al wel maar die arts deed er niks aan)
Die huisarts had nog nooit zoiets gezien... Heeft er zelfs foto's van gemaakt. Weekje later geopereerd, hele nagel eraf en al het wildvlees weggehaald/gebrand. Het heeft mij in de dagen/weken erna ontzettend veel pijn gedaan maar wat ben ik blij dat ik er vanaf ben. Ok mijn nagel is niet mooi, mijn teen is nog steeds wat dikker door de wildvlees groei die er zat maar ik heb geen pijn meer en hij groeit ook niet meer in (wat eerst wel gedacht werd dat zal gebeuren)
Kortom, naar de huisarts ermee! Als het aan 1 kant van de nagel is halen ze niet je hele nagel eraf maar alleen het buitenste strookje. En ja het doet even zeer en je kan een weekje even niets meer maar dan ben je er ook vanaf.
De huisarts vna mij heeft een heel boekwerk van mijn teen gemaaktIedere keer als ik weer voor controle kwam maakte hij weer een foto. "Dit komt in de boeken" zei die altijd
Oja, en ABSOLUUT!! NIET!! zelf aan gaan knippen, dit deed ik ook in het begin en dat maakt het alleen maar erger, naar de huisarts!
word er nog naar van als ik daaraan denk
Maar zoals ik al zei, was het bij mij echt heeel extreem.