ik heb 7 jaar geleden onder een voetbal wedstrijd een ongelukje gehad. Ik draaide 90 graden naar links en me rechteronderbeen bleef staan ja precies auw! Ik naar het ziekenhuios en ben naar huis gestuurd met een drukverbandje en krukken, in de loop van de jaren fisio gehad en er meerdere male doorheen gezakt. Nu afgelopen carnaval zat ik op me vriend zijn rug en daar sprong een dronkevriend bij en we vielen met ze 3en en bam op me knie ik voelde ghem er zo langs schieten. Ach wat had ik weer een pijn zeg en hij werd ook gelijk dik
dag erna weer naar het zieken jhuis na hij was zo dik van de vocht dat ze me naar huis hebben gestuurd met drukverband. een week later een mri laten maken en de uitslag was niet zo best: ik 22 jaar heb een gescheurde munisces bijna geen kraakbeen meer in me knie en artrose in me knie
nu willen ze een kijk operatie gaan doen voor me munisces.wie heeft het op mij leeftijd nog meer? ik ben bang dat het namelijk erg pijn gaat doen na de kijk operatie en misschien wel na het plaatsen van een kunstknie.

Gr kim