Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar die onderzoeken gaan meestal over medicijnen die voor de veiligheid op een grote groep gezonde personen moeten worden getest, dus jij zal die eerste niet zomaar zijn.
).Vende schreef:Maar weet je dat eigenlijk wel als je 'goedgekeurde' medicijnen gebruikt?
.
)

Vende schreef:Maar weet je dat eigenlijk wel als je 'goedgekeurde' medicijnen gebruikt? Iedereen die de bijsluiter leest, komt meestal op een waslijst met bijverschijnselen uit..

Lyonesse schreef:De vader van een vriendin van mij is dus zo'n onderzoeker. Er is bij hun voor zo ver ik weet nooit iets ernstigs gebeurd, maar die man wordt regelmatig gestalked/lastig gevallen door moraalridders en in zijn woonplaats ook vaak met de nek aangekeken. Belachelijk zoiets
Lia_ schreef:Wat ik een nadeel vind is dat het medicijn mij goed hielp maar nu in een andere testfase zit waardoor ik het nu niet meer krijg.
Ik zal dus moeten wachten tot het daadwerkelijk op de markt gaat komen....
elske_ schreef:Lyonesse schreef:De vader van een vriendin van mij is dus zo'n onderzoeker. Er is bij hun voor zo ver ik weet nooit iets ernstigs gebeurd, maar die man wordt regelmatig gestalked/lastig gevallen door moraalridders en in zijn woonplaats ook vaak met de nek aangekeken. Belachelijk zoiets
Dr zijn weleens voorvallen geweest, inclusief doden (Engeland een aantal jaar terug). Het gebeurt gelukkig zelden/nooit, maar dr is wel echt een risico als je aan dit soort dingen meedoet.