Naar de sportschool!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 15:53

Ik heb Nikes leggings, echt fijn! <3


karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37232
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 15:56

Je leunt met je armen/schouder flink. Daardoor komt er heel veel kracht op je schoudergewricht en de pezen in dat gebied. Kans op boel uit kom krijgen zelfs hier dan. Los van de enorme scherpe pijn die het veroorzaakt. Mar die oefening is hel zwaar voor je armen en schouders

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 19:05

Dan die je m imo niet goed :o
Je ligt nl met onder je schouderblad op het bankje. En het gewicht duw je met je billen omhoog. Armen houden bar alleen vast zodat ie niet wegglijdt.
Ik heb Mn schouder nog nooit gevoeld en due is ook al minimaal 5x uit de kom geweest.
Bedoel je wel dezelfde oefening?

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37232
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 19:09

Ja maar het vasthouden in die houding met schouder is hier erg pijnlijk en mag ik ook niet doen. Geen kracht en niks boven of achter nek.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Eulogy
Berichten: 5740
Geregistreerd: 21-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 20:01

Je moet de bar ook eigenlijk amper vasthouden dus klinkt voor mij ook alsof je hem dan niet goed doet :o

Al mijn leggings zijn van Gymshark, MyProtein en Victoria's Secret :)

Mama3
Berichten: 1805
Geregistreerd: 04-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 22:29

MarlindeRooz schreef:
Nee, wil weer iemand vinden die mij niet alleen maar kwark etc laat eten haha. Dus wil wat onderzoek doen eerst.


Ik heb toevallig onlangs van de diëtist op de sportschool een voedingslijst meegenomen voor mijn collega. Onderverdeeld in 3-en. Bij voorkeur, middenweg en bij uitzondering.

Ik kwam er ineens achter dat sommige voedingsmiddelen in uitzondering voorkwamen, waar ik ze als voorkeur had geschaard. Mocht je het lijstje willen hebben als houvast kan ik het je wel doorsturen..

Mama3
Berichten: 1805
Geregistreerd: 04-06-14

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 22:31

Ik heb meerdere merken sportlegging maar Bjorn borg en Ivy park vindt ik heel fijn en in hoog model

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 00:18

Mama3 schreef:
MarlindeRooz schreef:
Nee, wil weer iemand vinden die mij niet alleen maar kwark etc laat eten haha. Dus wil wat onderzoek doen eerst.


Ik heb toevallig onlangs van de diëtist op de sportschool een voedingslijst meegenomen voor mijn collega. Onderverdeeld in 3-en. Bij voorkeur, middenweg en bij uitzondering.

Ik kwam er ineens achter dat sommige voedingsmiddelen in uitzondering voorkwamen, waar ik ze als voorkeur had geschaard. Mocht je het lijstje willen hebben als houvast kan ik het je wel doorsturen..

Altijd handig! thanks!

Es_ther

Berichten: 18706
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 00:21

MarlindeRooz schreef:
Ik heb Nikes leggings, echt fijn! <3

Ik heb daar laatst ook 1 van besteld, super ding!

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!


Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 07:28

MarlindeRooz, je kan ook Marije__ hier op Bokt eens vragen.
Zij is ook dietist en eet zelf ook voornamelijk vega.

marit2403
Berichten: 439
Geregistreerd: 01-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 08:01

Mama3 schreef:
MarlindeRooz schreef:
Nee, wil weer iemand vinden die mij niet alleen maar kwark etc laat eten haha. Dus wil wat onderzoek doen eerst.


Ik heb toevallig onlangs van de diëtist op de sportschool een voedingslijst meegenomen voor mijn collega. Onderverdeeld in 3-en. Bij voorkeur, middenweg en bij uitzondering.

Ik kwam er ineens achter dat sommige voedingsmiddelen in uitzondering voorkwamen, waar ik ze als voorkeur had geschaard. Mocht je het lijstje willen hebben als houvast kan ik het je wel doorsturen..


Wil je t lijstje ook met mij delen? :j

Spoiler:
kiekeboe

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 11:39

karuna schreef:
Ja maar het vasthouden in die houding met schouder is hier erg pijnlijk en mag ik ook niet doen. Geen kracht en niks boven of achter nek.
\\

Wellicht is er een toestel bij jou in de gym dat je ipv met barbell met elastiek kunt doen, dan hoe je niks vast te houden. Wij hebben daar een speciaal bankje voor.

Es_ther

Berichten: 18706
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 11:47

Zo, net weer terug van de sportschool!
Was heerlijk rustig, dus kon alles op mn gemakje doen.
Voel het wel weer haha, probeer mezelf elke keer weer een beetje uit te dagen :).

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37232
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 11:49

Nee bankje los en bankje met een stuk elastiek en gewichten. In beide gevallen leuk je op armen en druk op schouders

Deze oa
Afbeelding

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Anoniem

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 21:30

Zo, ik ben net terug van sporten. Kickboxles bij de fit for free is echt enorm leuk, en zwaar.

Vrijdag gesprek met een coach, hopelijk kan die me wat adviseren!

Suuszels

Berichten: 7325
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Ridderkerk

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 22:19

Brrr net bootcamp gedaan, was wel fris maar wel even mijn hoofd leeg na een drukke dag :) ! ik snap echt niet hoe anderen bedenken dat ze in hun korte broek kunnen hardlopen := ik loop met 3 laagjes en een muts en zelfs dan heb ik het zeker niet warm.

Op zoek naar een fotograaf voor... je bruiloft, newborn, gezin of dier?

brittkalijn

Berichten: 77
Geregistreerd: 18-01-16

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 22:46

Vandaag na een stop van 2 weken (blessure, 1x tussendoor geweest maar voelde nog net niet goed) vandaag weer geweest. Merk wel dan dat ik er even uit lag, had net veel gewichten omhoog en dat was bij sommige oefeningen nu net te pittig, zelfde geld voor het cardiostuk. Dan baal ik wel, maar het was even niet anders. Nu ga ik er weer tegenaan want het voelde heel fijn.
Ook gemotiveerd om thuis weer wat op te pakken, hoop dat het resultaat gaat geven!

capopjekop

Berichten: 30645
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 05:43

Ik vind een lange broek echt verschrikkelijk. Met hardlopen oid dwing ik mezelf een lange broek aan te doen omdat het even duurt voor je anders warm wordt en het onhandig is om een lange broek mee te moeten slepen. Maar vroeger met voetbal altijd in een korte broek getraind. Eventueel met legging eronder. Dan heb je veel meer bewegingsvrijheid voor mijn gevoel.

Ik ben gisteren ook weer geweest. Die korte trainingen daar vind ik wel erg fijn. Dan ben je niet meteen de hele avond kwijt.

Suuszels

Berichten: 7325
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Ridderkerk

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 08:25

Ik vind een sportlegging altijd wel gewoon fijn trainen :j
In de zomer wel vaak een korte broek maar met de bootcamp doe ik toch vaak een lange aan, want ik kan nog niet alle push-ups volhouden op mijn tenen (12 prison push-ups.. dus dat zijn er ehm 60 in totaal? ) Maar goed misschien van de zomer :))

Iedereen weer lekker bezig. Wat doe je thuis dan nog brittkalijn?

Op zoek naar een fotograaf voor... je bruiloft, newborn, gezin of dier?

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 08:55

Auwww mijn nek... gister weer PT gehad. Oefeningen gedaan voor mijn onderrug, blijkbaar teveel mijn nek geforceerd en nu kan ik hem dus amper meer draaien..

Hier ook altijd sportlegging, zomer soms een korte broek. Vind ze zelfs zo lekker zitten dat ze geregeld op mijn vrije dag ook aan gaan met boodschappen doen enz. :+

Es_ther

Berichten: 18706
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 09:30

Hier ook sportlegging! Heb een kort sportbroekje, maar vind ik niet heel fijn.

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 10:04

Hier een lange broek van de Decathlon. Heb ook nog een korter yogabroekje, maar vind die minder fijn. Wil nog wel een mooie sportlegging, maar die hebben meestal geen zakken. En dan moet ik weer investeren in draadloze oortjes :')

"Cause you never think it's the last time, you think there will be more. You think you have forever, but you don't"
Kerstmuts af, welkom kado [o]

Es_ther

Berichten: 18706
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 10:08

Haha, ik heb juist voor het sporten draadloze oortjes gekocht! Ideaal vind ik ze!

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 10:10

Es_ther schreef:
Haha, ik heb juist voor het sporten draadloze oortjes gekocht! Ideaal vind ik ze!

Welke heb jij? Ik heb een budget van 50 euro. Maar er is zoveel aanbod!

"Cause you never think it's the last time, you think there will be more. You think you have forever, but you don't"
Kerstmuts af, welkom kado [o]

Es_ther

Berichten: 18706
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 10:12

Jbl reflect mini BT.
Heb ze een keer in de aanbieding gekocht

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, Facebook, iirrssjjee, Marlis, miezelke, Suliko, Tova, Whisky00 en 148 bezoekers