Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 21:37

Ik geloof dat ik mijn quota Rituals wel even gehad heb voor de komende... uhm... ik wil zeggen jaar, maar dat gaat vast niet lukken.
Na dit gisteravond binnen te hebben gekregen en vandaag nog vier andere kaarsen besteld te hebben bij de Douglas (met mijn stomme kop vergeten de gratis cadeauverpakking aan te vinken, oeps. Nou ja, kan ik zeggen dat ik milieubewust ben door geen onnodig verpakkingsmateriaal te gebruiken).

Afbeelding

Laten we het er maar op houden dat ik twaalf jaar zonder kaarsen aan het goedmaken ben. Oh, en dat ik nu na minstens net zo lang, ook maar weer eens ouderwets in bad moet gaan. Heb ook nog nooit gebadderd met een bath bomb. ;-)


Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 21:48

Lekker Marjow! Dacht dat ik dezelfde had, maar was een groter pakket. Zag later pas dat het de kleine verpakkingen zijn. Vind de bodymist wel spannend hoor, heb nu 4 glazen flesjes op een plankje, naast de deo ed: ben bang dat ik er een keer 1 omstoot. Maar heb niet echt de ruimte op een andere plek..

Zo, das ook lekker ingeslagen Dalista! Ken de geur van Yalda nog niet, maar das maar beter ook (zeker voor mijn portomonnee!)

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 21:53

Marocje schreef:
Zo, das ook lekker ingeslagen Dalista! Ken de geur van Yalda nog niet, maar das maar beter ook (zeker voor mijn portomonnee!)

Jij hebt ook hele fijne aanwinsten!
Ik kende de yalda alleen van het advent kaarsje, en dat is gewoon helemaal Moi. Niets lekkerders dan ‘s avonds bij het fitnessen en TV serietje kijken zo’n geur om je heen. <3

Marjo

Berichten: 37206
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 21:54

Ja ik twijfel over die geurkaarsen. Heb er nog 1 staan van ayurveda maar ze zijn zooo lekker <3

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 21:57

Oei, geurkaarsen heb ik niet, maar hoor er toch positieve dingen over.. vind ze normaal niet echt lekker, maar misschien is dat van Rituals echt anders?

Marjo

Berichten: 37206
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 21:58

Ze ruiken niet heel intens maar ik vind ze daarom juist zo fijn. En ze branden heel lang :D

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 22:24

Marjoow schreef:
Ze ruiken niet heel intens maar ik vind ze daarom juist zo fijn. En ze branden heel lang :D

Ik gebruik ze in een relatief kleine kamer, en vind die yalda dan wel een behoorlijke geur verspreiden. Maar ik ben echt helemaal niets gewend als het op geurtjes aankomt (draag nooit parfum oid).

Er is een wereld voor mij open gegaan. Heb ook een aantal votive (samplers) kaarsjes van Yankee candle en vandaag kwam ik ze tegen van Bridgewater candle company. Toch maar proberen uit te vinden waar mijn voorkeuren liggen. :-)

marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 22:44

Ik was gisteren jarig en ook hier geen mail gehad van rituals.

Nocturnal Grey sinds 6 juli 2010 in mijn bezit

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 22:47

Doen jullie iets met de dozen en bandjes van de cadeauverpakkingen? Ik vind ze te mooi om weg te gooien maar heb er eigenlijk geen doel voor..

Ryder
Berichten: 1491
Geregistreerd: 30-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 22:49

Ik wil ook die geurkaarsen van yalda nav de adventkalender <3 ik heb vorig jaar de wintereditie niet de kaars gekocht en daar heb ik nog steeds spijt van, die rook zooooo lekker (met die dennengeur, weet de naam niet meer).

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 22:56

Saleisha schreef:
Doen jullie iets met de dozen en bandjes van de cadeauverpakkingen?.

Ik heb een doos van de Happy Buddha in gebruik voor opslag van oude action figures (!), de yalda doos ga ik denk ik gebruiken voor kleine kaarsjes.

DideH
Berichten: 6994
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 23:15

Ik heb een grote buddha doos in gebruik voor een deel van mijn voorraad :j

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…

Marjo

Berichten: 37206
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 23:29

Dallista schreef:
Marjoow schreef:
Ze ruiken niet heel intens maar ik vind ze daarom juist zo fijn. En ze branden heel lang :D

Ik gebruik ze in een relatief kleine kamer, en vind die yalda dan wel een behoorlijke geur verspreiden. Maar ik ben echt helemaal niets gewend als het op geurtjes aankomt (draag nooit parfum oid).

Er is een wereld voor mij open gegaan. Heb ook een aantal votive (samplers) kaarsjes van Yankee candle en vandaag kwam ik ze tegen van Bridgewater candle company. Toch maar proberen uit te vinden waar mijn voorkeuren liggen. :-)

Ik heb een vrij grote kamer en de yalda nog niet gebruikt.

Maar de kleintjes uit de kalender ruiken ook goed :)

koenlover

Berichten: 2416
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 23:37

Saleisha schreef:
Doen jullie iets met de dozen en bandjes van de cadeauverpakkingen? Ik vind ze te mooi om weg te gooien maar heb er eigenlijk geen doel voor..


Ik heb dit jaar twee dozen gebruikt om weer andere cadeautjes in te doen voor onder de boom en met sinterklaas ( ik had wat kleine cadeautjes die bij elkaar hoorde en daarna aangevuld met per stuk verpakte chocolaatjes). Zonder het herkenbare rituals lintje natuurlijk maar met zelf gefabriceerde versiering. Zag er super chique uit.


Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 00:27

Ik heb er 1 gebruikt voor kado’s voor mijn broertje, zo’n grote doos van Dao gevuld met allerlei dingen van Axe en chocola: supersjiek!

Heb nu nog 7 dozen staan van verschillende formaat en kleur, en vind het dus mooie inpak dozen. Of ik ze zelf ga gebruiken weet ik niet, vooral vanwege de verschillende formaten..

Zo weggooien doe ik alleen niet dus tot die tijd staan ze op de kast :Y)

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 01:45

Ryder schreef:
Ik wil ook die geurkaarsen van yalda nav de adventkalender <3 ik heb vorig jaar de wintereditie niet de kaars gekocht en daar heb ik nog steeds spijt van, die rook zooooo lekker (met die dennengeur, weet de naam niet meer).


Ritual of Anahata bedoel je. Misschien nog op Marktplaats als je het echt graag wil?

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 02:24

Kreeg de Yalda kaars er gratis bij! Maar, moet zeggeb.... durf em niet te branden haha! Stiekem toch benieuwd na!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 05:46

Dag 12 van de deluxe kalender

Spoiler:
Afbeelding
Mascara

Ben hier heel benieuwd naar, ga hem ook zeker uitproberen! Al geef ik normaal 40 euro uit aan mijn mascara en ik weiger al 4 a 5 jaar te veranderen van mijn vaste samenstelling. Dus ik ben heel streng. :Y)

koenlover

Berichten: 2416
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Boekel

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 08:24

Ik heb normaal ook altijd dure mascara, maar over die vorig jaar in de kalender zat was ik super tevreden dus ik ben benieuwd naar deze.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 09:23

naomiiiii schreef:
Dag 12 van de deluxe kalender

Spoiler:
[ [url=m/NNaYhj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mascara

Ben hier heel benieuwd naar, ga hem ook zeker uitproberen! Al geef ik normaal 40 euro uit aan mijn mascara en ik weiger al 4 a 5 jaar te veranderen van mijn vaste samenstelling. Dus ik ben heel streng. :Y)



Deze mascara is ZO fijn! Eb maar 17.50€ ;-)

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 09:24

koenlover schreef:
Ik heb normaal ook altijd dure mascara, maar over die vorig jaar in de kalender zat was ik super tevreden dus ik ben benieuwd naar deze.


Vorige was ook 3 in 1 miracle. Is gewoon dezelfde alleen in een nieuw jasje gestoken! :)

Jolien87

Berichten: 17405
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 09:36

Dus...
Naomi zet het keurig in een spoiler en vervolgens wordt het uitvoerig besproken zonder spoilers. Niet zo leuk voor de anderen.

Chantaliiejj
Berichten: 5637
Geregistreerd: 25-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 09:37

In de exclusief kalender

Spoiler:
Een zeepje van de happy buddha.

Lukt helaas niet om een foto te plaatsen vanaf me mobiel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 10:06

Jolien87 schreef:
Dus...
Naomi zet het keurig in een spoiler en vervolgens wordt het uitvoerig besproken zonder spoilers. Niet zo leuk voor de anderen.

:+ :+ :+

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 10:07

Nee erg jammer super leuk dat naomiii dat zo doet, maar ik lees smorgens vaak bokt bij, en ik weet nu al wat er in Mn pakketje zit. Jammer want ik moet hem nog uit pakken -O-


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, HopeMyDay, Laarvv, Larissajulia, m9ara, neline11 en 99 bezoekers