diverse lichamelijke klachten

Moderators: Mjetterd, ynskek, Ladybird, Princesj, Mondy, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

talithalotje

diverse lichamelijke klachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-18 02:53

Hallo,

Iemand die zich hier in herkend of enig idee heeft waar ik het moet zoeken.

Allereerst ik loop al met de klachten bij de huisarts maar tot nu toe zonder resultaat en ivm de duur en klachten vroeg ik me af hier iemand enig idee heeft wat het zou kunnen zijn.

Sinds 3 jaar heb ik geregeld hoofdpijn en dan echt enorme hoofdpijn met zn 8 paracetamols kan ik het redelijk onder drukken. Op het begin zn 2 x per maand. Inmiddels sta ik er mee op en ga er mee na bed slik bijna dagelijks zn 6-8 paracetamols.

Ook ben ik erg moe, zelfs na voldoende slaap.

Zo af en toe misselijk

Dubbel/wazig zien (alsof het een droom is)

Soms steken op de borst

Ook na enige inspanning ( lopen en bellen, trappen lopen) ben ik soms buiten adem.

De afgelopen 6 week zijn deze klachten continue aanwezig.

Ik heb tot nu toe een bloedarmoede en schildklier onderzoek gehad.
Mijn ogen laten op meten.
Vitamines waren iets te laag ( foliumzuur en D3) inmiddels weer op peil. Er is na mijn hart en longen geluisterd. Ook was mijn zuurstof op peil.

Kom net van de huisartsenpost ivm al sinds vannochten enorme steken op de borst en duizelig zijn. Ze hebben niets bijzonders gevonden.

Ik weet echt niet waar ik het nog moet zoeken maar word er wel gek van zeker omdat ik niet kan functioneren op het werk zoals het moet.

Ik hoop dar iemand zich herkend in het verhaal en advies heeft

Mvg

IlovmyhorseS

talithalotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-18 10:45

dankje voor jullie berichten,
Stress heb ik eingelijk niet. Altans ik zou niet weten waarvan.

De fysio is wel een goed idee. Zou daar morgen eens na rondkijken.

Op dit moment slik ik zeker meer dan 15 dagen paracetamol of ibuprofen omdat het anders echt niet vol te houden is.

B12 word dat niet standaard mee getest? Ivm dat ik ben getest op bloedarmoede en ze via die uitslag wel over het foliumzuur en D3 begon.

De hoofdpijn zit boven op/voor in het hoofd

IlovmyhorseS

talithalotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-18 14:09

Tieneke schreef:
Neem je de pil?

Nee

IlovmyhorseS

talithalotje

Re: diverse lichamelijke klachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-18 14:53

Mijn ogen heb ik 1,5 week geleden laten testen bij hans anders. Hier was niets mis mee.

Ik drink voldoende.

Ik zou graag wat minder paracetamols nemen maar dan kom ik de dag niet door en slaap ik enorm slecht.

B12 durf ik geen antwoord op te geven. Heb bloed geprikt op bloedarmoede en schildklier. Dit was allemaal goed. Verder kon ze zien dat D3 en foliumzuur iets te laag waren maar dat is inmiddels bij gewerkt.

Ik moet woensdag weer na de HA en geen idee wat ze dan gaat vertellen.

Wel heb ik sinds zondag ochtend ook last met slikken dat doet pijn onder in de keel en einde van de kaak. En ook nog steeds enorme druk op de borst.

IlovmyhorseS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie