Water nier iemand ervaring?

Moderators: Hanmar, ynskek, Ladybird, Princesj, Mondy, Polly, Mjetterd

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Granoek
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 11:22

Niet zo erg als jou maar als ik naar de wc moet en ik houd te lang op dan spring ik op een gegeven moment ook vanzelf uit mijn stoel van de pijn in mijn zij.
Heb dat ook echt afgeleerd, gewoon gelijk naar de wc gaan.

Wanneer was je operatie? Ik ben er destijds 4x voor geopereerd op 7 dagen tijd en merkte wel dat het de eerste maanden daarna heel erg was, maar dat het na verloop van tijd wel beter ging.
Hebben ze trouwens geen stend gezet?

Granoek
Blogger

Re: Water nier iemand ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 11:48

Ja bij mij hebben ze na de laatste operatie gelijk die stend gezet, ook omdat ik vernauwde urineleiders had en ze een aantal vergruizinkjes blijkbaar niet operatief weg kregen, zo konden die dus achteraf nog makkelijker vanzelf af komen. Ik heb van die laatste steentjes ook niks meer gemerkt.
Maar met die stend wel echt gelijk veel pijn in mijn zij zodra ik naar de wc moest, ben nog een week thuis moeten blijven toen. Dat is nu wel veel beter geworden, maar dat van mij is ondertussen ook bijna 3 jaar geleden. Heb wel nog vaak last van blaasontstekingen

Granoek
Blogger

Re: Water nier iemand ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 12:11

Ja klopt veel drinken, en ook echt doen! Zeker met die blaasontstekingen. Ik zat zowat om de 2 maanden met een antibiotica kuur voor 2 weken en nu zodra ik iets denk te voelen gaat er een knop om en drink ik liters water, vaak helpt dat al heel veel!

Ik drink echt nog te weinig.

Oh en nog dingen die ik toen geschrapt heb van mijn menu zijn chocolade, cola, fanta, ICE TEA!!, eigenlijk ben ik gewoon helemaal gestopt met prik drinken, geen koffie meer, geen zwarte thee (alles met caffeïne), geen soepen of sauzen uit blik, minder zout, koolsoorten mocht ik niet meer, spinazie niet te veel. Kreeg een hele lijst mee toen. Merk vooral door met de prik te stoppen wel veel verschil

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie