Kroon op kies welk materiaal het beste?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
GeraldineVD
Berichten: 1024
Geregistreerd: 10-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 16:31

Vraag je tandarts eens naar “Cerec” kronen. Mooi, anti-allergeen en supersterk. Er wordt een scan van je kies gemaakt, de computer en een soort 3-D printer maakt het deel van je kies wat mist, waarna de arts alles bevestigt. Ik heb er twee, mijn ouders meerdere. De mondhygiëniste zag niet eens dat het een kroon was :D
Wel prijzig, maar echt super resultaat!



GeraldineVD
Berichten: 1024
Geregistreerd: 10-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 10:21

Zo’n Cerec kroon doet niet iedere tandarts, ga dus op zoek naar een goed bijgeschoolde, moderne praktijk.
Schooltandartsen stonden ook niet bepaald bekend als de meest getalenteerden uit het vak |(

Wat jij omschrijft met je kies moet door het bovengenoemde systeem heel waarschijnlijk probleemloos opgelost kunnen worden.

GeraldineVD
Berichten: 1024
Geregistreerd: 10-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 12:14

In heb geen aandelen in de Cerec kroon, maar wat jij zegt Moonsparkle klopt totaal niet met mijn ervaring. De nieuwe mondhygieniste had beslist niet door dat ik 2 van die dingen in mijn mond heb, de Duitse tandarts van mijn moeder evenmin. Het zit naadloos en perfect in de mond met precies de goede kleur. No way dat de assistente dat mag doen! Enige nadeel: de prijs. Een zo’n ding kost ruim 700 euro |(

En... is morfologie geen term uit de Neerlandistiek? >;)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bindy73, Bo_Y, chinnie, IASCrawler, Ipsilonka, Mitch_Beauty, Supervixen, zuperzmoker en 172 bezoekers