Onzeker..

Moderators: Mjetterd, ynskek, Ladybird, Princesj, Mondy, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Werecat

Re: Onzeker..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 22:14

Ik vind het zo rot, maar zo begrijpelijk dat zoveel mensen zo onzeker zijn. Iedereen is zo prachtig op zijn haar eigen manier en vaak zijn er zoveel mensen in hun omgeving die hen prachtig vinden, maar overschaduwen we dat met onze eigen onzekerheid.

Ik ben ook ontzettend lang onzeker geweest over mezelf. Mijn uiterlijk speelde daarbij een grote rol, maar ook mijn dominante karakter en het feit dat ik altijd wel iets te zeggen kan hebben :')

Maar... ik word geaccepteerd en geliefd en daardoor merk ik dat ik steeds vaker door de bril van anderen kan kijken. Het is echt een proces dat stukje bij beetje gaat, maar wel iets dat steeds beter en sneller gaat nu ik besef 'ook IK ben goed genoeg'. Als ik anderen kan accepteren zoals zij zijn, kan ik mezelf ook leren accepteren hoe ik ben.

@Deni11 niet geschoten is altijd mis. Het zou zo zonde zijn als je niet over de drempel heen durft, terwijl je straks misschien wel een fantastische selectie neerzet. Als je thuis makkelijk en open kan praten en lekker goed gebekt bent, dan kun je dat uiteindelijk ook ooit in een andere situatie. Het zit dan gewoon in je! Maar dat is mijn mening. Ik heb ook heel lang getwijfeld of ik wel geschikt ben voor mijn opleiding, maar ik wilde het heel graag en dus 'gewoon' de stap gezet. En het gaat nog goed ook!
Die succeservaring gun ik jou ook.

Wat er ook speelt op de wereld;
laat het vooral de kinderen zijn.
The first thought that goes through your mind is what you have been conditioned to think.
What you think next defines who you are.

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 22:26

MarlindeRooz schreef:
Ik vind mijn uiterlijk niet perfect maar wel prima. Daar kan je toch niks aan veranderen. Mijn karakter en bepaalde eigenschappen vind ik echt vreselijk. En ik krijg ook echt golven van buikpijn en misselijkheid als iemand daar wat over zegt.

Krijg er binnenkort hulp voor trouwens.

Ook als het positief is?

The first thought that goes through your mind is what you have been conditioned to think.

Werecat

Re: Onzeker..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 22:29

Lastig :j Fijn dat je binnenkort hulp krijgt.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie