Onzeker..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 22:25

Ik vind mijn uiterlijk niet perfect maar wel prima. Daar kan je toch niks aan veranderen. Mijn karakter en bepaalde eigenschappen vind ik echt vreselijk. En ik krijg ook echt golven van buikpijn en misselijkheid als iemand daar wat over zegt.

Krijg er binnenkort hulp voor trouwens.


MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 22:27

Werecat schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ik vind mijn uiterlijk niet perfect maar wel prima. Daar kan je toch niks aan veranderen. Mijn karakter en bepaalde eigenschappen vind ik echt vreselijk. En ik krijg ook echt golven van buikpijn en misselijkheid als iemand daar wat over zegt.

Krijg er binnenkort hulp voor trouwens.


Ook als het positief is?

Soms, dan draai ik dat negatief naar mezelf toe. Heb hele hoge verwachtingen aan mezelf en ben ook altijd bang dat mensen dat ook van mij hebben.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 09:09

Es_ther schreef:
Meld zich!

Beetje uiterlijk, ik ben klein, beetje breed gebouwd en was vroeger dikker. Nu aardig wat kilo’s kwijt maar dat beeld van vroeger gaat er niet af. Dus ik zie mezelf nog steeds als het propje van vroeger. In plaats van het meisje wat een grote zak aardappels kwijt is geraak qua gewicht.
Daarnaast zijn er zoveel andere uiterlijk dingen waarvan ik denk, had dit niet anders gekund.

Kleine mensen zijn leuk! :*D

Je kan tenminste jurkjes aan die lang genoeg zijn. Bij mij (1.83 en dikke kont) is alles altijd direct heel sexy. :+


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bo_Y, daiswees, DieL_Zor, Domi_94, gaucho, ManonGrr, nafkedemi, nijnthju, Pieneappel, san4nie, Sure_lee en 145 bezoekers