Onzeker..

Moderators: Mjetterd, ynskek, Ladybird, Princesj, Mondy, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 12:38

Hier nog eentje die best onzeker is. Ik ben hard aan mezelf aan het werken. Door bepaalde dingen van eerder ben ik best onzeker geworden, zowel over mijzelf als over mijn doen. Ik ben nu fulltime aan het werk en soms staat het in de weg. Dus ik ben sinds kort begonnen met gesprekken en er wordt heel veel duidelijk uit. Oa waar mijn faalangst door komt.

Ik zeg niet dat er bij jou ook een oorzaak achter zit, (lijkt me altijd goed om dit te onderzoeken natuurlijk) maar staat het je echt verschrikkelijk in de weg, en belemmert het je leven dan zou ik je aanraden om eens wat gesprekken te voeren. Soms kan 1 of 2 gesprekken gewoon al heel wat opleveren.

En vergeet niet,iedereen is weleens onzeker. Dit is hartstikke normaal en helemaal niet erg. Accepteer dat! Als je het accepteert kom je vaak al veel verder en kan je veel meer overal van genieten!

Be kind to yourself
Ik hou nu al van Wakkerdam

~Enjoy the moment Fotografie @enjoythemomentfotografie

Amado7

Re: Onzeker..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 22:35

Had niet gedacht dat er zoveel mensen echt onzeker zijn, ook al zeggen ze altijd dat iedereen weleens onzeker is. Gek ook dat je van een ander vaak alles beter vind en aan jezelf vaak zo stom.

Stiekem wel benieuwd of er ook weleens mensen zijn die nou echt (bijna) nooit onzeker zijn.

Be kind to yourself

Amado7

Re: Onzeker..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 22:33

Dat is het punt denk ik. Er wordt zoveel van je verwacht. En als je faalt of iets fout doet lig je er vaak gelijk uit.

Be kind to yourself

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie