Onzeker..

Moderators: Princesj, Mondy, Mjetterd, Polly, Hanmar, ynskek, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Brittjuh97

Re: Onzeker..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 13:28

Ik denk zelf dat iedereen wel wat onzeker is, maar er op hele andere manieren mee om gaat.

Ik zelf was op de middelbare school super onzeker, durfde niet van mezelf te laten horen, durfde niet aan te trekken wat ik zelf wilde maar paste het een beetje aan. Daardoor heb ik heel veel spanningen opgebouwd. Sinds dat ik met mn opleiding begon in 2013 ben ik me zelf pas gaan ontplooien. dat stukje onzekerheid is zo goed als weg. moet nu gewoon leren meer te durven.
Waar ik nu heel slecht op ga zijn zenuwen/spanningen. al merk ik al dat dat op komt klap ik dicht, kan ik niet meer eten, gooi ik soms mijn eten er uit. waar dit vandaan komt? geen idee. al ga ik iets leuks doen knaagt het in mijn achter hoofd: al word ik nu maar niet gespannen of wat dan ook. ja dat is iets wat mij nu onzeker maakt.

Maar ik blijf me proberen te ontwikkelen en uit eindelijk zet ik me hier ook weer over heen.

Het is echt een kwestie van er mee leren omgaan, accepteren hoe je bent en dat je goed bent zoals je bent.
Dat vind ik het mooie aan mijn werk, ik werk in de Gehandicapten zorg. hun hebben die onzekerheden niet, ze zijn wie ze zijn en dat vind ik prachtig! tuurlijk zijn ze soms gespannen of zitten ze niet lekker in hun vel maar dat uiten ze en wij zijn gewent om dat voor ons te houden. ik heb van hun zo veel geleerd dat als je jezelf bent dat je eigenlijk perfect bent op je eigen manier!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie