Onzeker..

Moderators: Hanmar, ynskek, Ladybird, Princesj, Mondy, Polly, Mjetterd

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 09:02

Dreamy schreef:
Ik lijk soms heel zeker, maar ben onzeker als de pest :+ Vooral in mijn hoofd! Als ik aan een tafel moet eten met anderen, ben ik bang dat ik raar/vies eet of dat ik knoei. Als ik iemand die goed gebekt is in een team werk en we staan te kletsen dan klap ik dicht en als ik dan wat zeg dan struikel ik over mijn woorden, waardoor ik daarna helemaal niks meer durf te zeggen :+
Ik ben eigenlijk vaak bang dat iemand mij afkeurt of niet mag, en dan met name om mijn karakter. Ben best wel een people pleaser, maar gelukkig niet op een vervelende manier voor anderen (aan blijven dringen of hangen).. alleen voor mezelf :D

Mijn lichaam ben ik ook lang onzeker over geweest, maar dat is nu wel weg aan ‘t trekken :j

Dat eerste probleem weet ik niet of dat ooit weggaat, maar ik kan het al veel beter los laten. Ik probeer gewoon te eten en te praten op zulke momenten en uiteindelijk valt het vaak wel mee. Maar het beginnetje blijft lastig :)) Verder hoef ik niet perse iedereen te vriend te hebben/houden en heb ik geleerd wat meer aan mezelf denken. Ik heb dit jaar mijn grenzen leren kennen en durf nu (wel goed onderbouwde) nee uit te delen als ik iets niet wil.

Dat tweede is weg aan’t gaan door lekker te sporten. Ik had overgewicht en ben nu in een fijne flow qua eten en sporten, dus ook afgevallen en nu dat zichtbaar is voor anderen (=complimentjes) geeft dat ook een boost!

cher dat had ik totaal niet verwacht. Hoe jij zo bezig bent met sporten en eten. echt super knap!! respect. Ik blijf het maar lastig vinden, de knop wilt bij mij niet om. Dit wil niet zeggen dat het voor jouw niet lastig is, integendeel jij moet er ook hard voor werken.

Maar TS herkenbaar ik ben ook vrij snel onzeker, of denk dat ik het niet kan. Complimenten ontvangen kan ik ook niet.. Denk jaja zal wel haha. Maar ik probeer ze nu wel te ontvangen haha. Ze geven ze niks voor niks.

tips. probeer er boven te staan. Waar wij onzeker van worden, zien soms mensen niet eens als onzeker of als een probleem. Ons hoofd maakt er een probleem van.

zo heb ik moeite om bj mij op stal in de kleine buitenbak te rijden als er mensen aan de picknick tafels staan die daar zitten. Ik doe veel grondwerk (academische manier) en dat zijn ze op mijn stal niet echt gewend. haha En dan wordt ik onzeker. Maar ja als de andere 2 bakken mensen aan het rijden zijn, dan 'moet' ik wel in de voorste bak. En dat doe ik dan ook maar.. maar ben dan vaak wel met 15 min klaar haha

Over mijn uiterlij ben ik ook vaak onzeker. Maar vreemdgenoeg sinds ik aan vloggen doet, en dus met men hoofd voor de camera staat. Zie ik uiteraard wel dingen maar ik acepteerd het beter, want zo ben ik eenmaal. Ik ben niet iemand die make up op doet. soms wel maar krijg ik soms last van oog iritatie. Dus heel vaak doe ik geen make up op

Instructrice grondwerk (academische rijkunst, dressuurmatig trainen vanaf de grond.
Instagram: paard.dans.met.mij
http://www.paarddansmetmij.nl

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 12:55

secrett.IN: het leven is zo veel mooier als je jezelf acepteerd, En ik weet makkelijk gezegd dan gedaan.

Ik heb er ook geworsteld. En acepteer mezelf ook nog niet zo heel lang. hah, en kan altijd nog steeds beter.

Heb zelf 3 kaakoperaties gehad. Als ik dat niet had gedaan was ik nu nog steeds in strijd met mijzelf.
iedereen is mooi,knap op hun manier zo ook jij.

het is een kwetsie van loslaten. Kijk niet naar de modellen, want ook hun zijn zonder make up ineens een stuk minder knap haha. En geloof me hun zien er slank uit ik vind soms zelf te mager.

Ik heb respect voor mensen die gewoon slank zijn en gezond zonder zich zelf uit te hongeren. Maar ze werken er keihard voor!! Ik ken maar weining mensen die kunnen eten wat ze willen niet aankomen. Ja ze zijn er zeker maar iedere bouw/lichaam is anders. Al zou ik 10 kg afvallen en nee ik ben niet dik. Dan nog hou ik stevigere bovenbenen en armen. omdat het gewoon mijn bouw is. Mijn benen worden niet ineens 10 cm langer,al zou dat wel mooier zijn (ik ben maar 1.60)

dus kortom acepteer jezelf

Instructrice grondwerk (academische rijkunst, dressuurmatig trainen vanaf de grond.
Instagram: paard.dans.met.mij
http://www.paarddansmetmij.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie