Tinnitus, oorsuizen.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

anjali
Berichten: 15045
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Tinnitus, oorsuizen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 14:24

Ik heb het gehad door een combinatie van harde herrie en stress. Een soort voortdurend gezoem.Toen kon ik niet meer naar popconcerten gaan,wat ik altijd graag had gedaan. En zelfs in de kerk had ik last van de geluidsinstallatie en moest ik oordopjes dragen.Langzamerhand is dit minder geworden,en nu denk ik er niet meer aan. Maar het is echt een vreselijk irritant iets,want je kunt nooit meer rust vinden als je dit hebt.Overigens, sommige t.v.programma's kan ik ook moeilijk verdragen omdat ze plotselinge hele harde geluiden maken. Zoals bijv. De rijdende rechter!


anjali
Berichten: 15045
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 18:40

pluisje88 schreef:
Ik kan me er zelf niks bij voorstellen hoe naar het moet zijn om hier last van te hebben. Ik ken wel mensen die het hebben en die aangeven dat het zwaar irritant is maar dan nog is het lastig in te schatten in hoeverre het je schaadt in je dagelijkse leven. Super vervelend omdat ze op medisch gebied er eigenlijk niks mee kunnen. Ik weet dat er op regulier gebied wel wat gedaan kan worden om het te verminderen maar niet iedereen staat daarvoor open (helemaal prima overigens). Ben met dit soort topics toch altijd weer verbaasd hoeveel mensen dagelijks dit soort ongemakken hebben terwijl er toch weinig aandacht voor is vanuit de maatschappij.

Er zijn mensen die dit zo erg hebben dat ze er zelfmoord om plegen!

anjali
Berichten: 15045
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Tinnitus, oorsuizen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 18:31

Zoiets als vuurwerk laat het probleem bij mij terugkomen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 92Michelle, Angie91, angrywolf, Krypton, Lizzah, Lottehorse27, mariettek, Pauline2cv, Remembrance, stijntilla, Suliko, topsylover, Vetra en 123 bezoekers