Tinnitus, oorsuizen.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nico12
Berichten: 811
Geregistreerd: 15-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 22:21

TS heeft het over tinnitus. De meerderheid van de mensen met tinnitus is slechter horend en is dus juist niet overgevoelig voor geluid. In mijn geval hebben 3 kno artsen mij geloofd om mijn blauwe ogen dat ik 3 soorten tinnitus heb. Omdat er geen tinnitus bij zit met een constante toon kan er geen tinnitus maskeerder, tegen geluid in hoortoestel plaatsen gebruikt worden. Het enigste wat er dan nog aan gedaan kan worden in NL is niets, in Belgie wel, tabletten die de hersenactiviteit onderdrukken en tevens een pepmiddel omdat je anders je moe gaat voelen. Met die tabletten ben ik vrij snel gestopt, de kunst is de tinnitus te negeren en je er niet op fixeren. Dat duurt jaren die gewenning. Op die wijze kom je op het moment dat je wel tinnitus hebt maar er geen last van hebt. Concentreren op andere zaken. Voorbeeld, je bent op wedstrijd, bijvoorbeeld springconcour, dan ligt je focus bij je paard en de hindernissen, tinnitus geen probleem.
Laatst bijgewerkt door Nico12 op 22-10-18 22:25, in het totaal 1 keer bewerkt


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DoretteK, Jintexx, Rachral, SemrushBot, VogeltjeM, YandexBot en 43 bezoekers