Lipriempje doorsnijden

Moderators: ynskek, Polly, Ladybird, Princesj, Hanmar, Mondy, Mjetterd

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 16:30

Bij mij gaan ze dit ook doen op 30 oktober en ik krijg tegelijk een hersteloperatie van het tandvlees. Bij mij is dus wel bij een ondertand het tandvlees te ver teruggetrokken. Ze gaan er tandvlees van een donor op plaatsen.
Ik zou dus zeggen, laat het doorsnijden, anders mag je straks net als ik ruim twee weken door een rietje drinken, spoelen met vies spul, twee weken niet sporten, antibiotica slikken en met hechtingen in je mond rondlopen.
Ik zie er trouwens enorm tegenop :brr:

En oh ja, je kunt ook nog eens een flink deel uit eigen zak betalen. In mijn geval ruim 500 euro..

Life starts at the end of your comfort zone. Volg me op instagram @trail_running_tessa

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 16:39

Ja tegelijk als ze die donorhuid erop gaan zetten, het is dan toch verdoofd.
Lipbandje doorsnijden staat bij mij op de begroting, kost 33 euro.
Verdoving moet dan ook nog natuurlijk.

Life starts at the end of your comfort zone. Volg me op instagram @trail_running_tessa

Supervixen

Re: Lipriempje doorsnijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 17:10

Ik denk dat het vrij weinig gevolgen heeft. De gevolgen aan je tandvlees zijn erger als het er teveel aan trekt, zoals bij mij dus is gebeurd.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie