Schouderklachten maar geen diagnose

Moderators: Mjetterd, ynskek, Ladybird, Princesj, Mondy, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 00:00

Ayasha schreef:
Als de kracht zo snel weg gaat en ook weer terug keert zou ik eerder een doorverwijzing naar een fysio vragen. Klinkt als een zenuw die soms gekneld komt te zitten.

Hier moest ik ook meteen aan denken.
Een zenuw kan ook geïrriteerd en bekneld raken door verkeerde schouderbewegingen (of trauma van buitenaf natuurlijk.)
Ben je al eens bij een manueel therapeut geweest? Deze heeft mij destijds erg geholpen naast alle injecties in het schoudergewricht en het A-C gewricht.
Schouderpijn is ellendig, want vaak blijf je er je hele leven lang last van houden is mij verteld door de therapeut. Dit omdat je lichaam al jaren in dezelfde houding zit en simpelweg zo is gegroeid. Dat kun je wel verbeteren maar niet volledig omgooien omdat je al uitgegroeid bent.
Ik ben uiteindelijk doorgestuurd naar de schouderpoli, dus er bestaan echt veel meer mensen met deze klachten, ik denk dat jij daar ook bij hoort TS. :(:)
Edit: en alle medicatie heb ik opzij gegooid sinds ik begon te leren mijn houding te verbeteren met de manueel therapeut (onder begeleiding en met ‘kraken’ en massage) Sommige dingen kun je niet met pillen oplossen maar moet je bij de bron aanpakken. :)

Jasper 121017

❥Duke Vegilin van Claerbergen 060596

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie