'S nachts veel plassen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xXxXsasxXxX
Berichten: 830
Geregistreerd: 22-07-07

'S nachts veel plassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-18 07:08

Hallo,
Is er iemand met ervaring met het volgende:

Al zo lang als ik mij herinner word ik 's nachts 1 of 2 keer wakker omdat ik dan moet plassen.
Sinds een paar weken moet ik vaker naar de wc. Vannacht ben ik iets van 7 keer wakker geworden omdat ik naar de wc moest. Jullie begrijpen wel dat dit niet goed is voor je nachtrust. Ik moet dan ook echt, en het zijn geen hele kleine beetjes zoals bij een blaasontsteking.
Ik drink 's avonds niet veel, dus dit kan het niet zijn. Wel heb ik ook sinds een paar weken dat ik ineens een flinke steek in mijn onderbuik heb. Dit duurt dan een paar seconde en dan is het weer weg.

Heeft iemand een idee waar dit vandaan kan komen, en belangrijker; wat ik er aan kan doen om minder vaak te hoeven? Ik kan komende dagen niet naar de huisarts, dus ik dacht ik probeer het eerst via jullie.



xXxXsasxXxX
Berichten: 830
Geregistreerd: 22-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-18 15:14

Ik gebruik puffers voor astma, verder soms wat voor migraine maar dat is niet vaak.

Ga de huisarts wel even bellen morgen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: annepaardoes, Daimo, Dunkeedoo, Hazna, Janneke2, Kaetibangsi, Lauke, Michje, purny, Tess__, TessaxQuincy en 42 bezoekers