Niet serieus genomen worden door huisarts

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
ilayda
Berichten: 991
Geregistreerd: 18-12-10

Niet serieus genomen worden door huisarts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-18 10:32

Hallo allemaal

Even bij het begin beginnen.
Heb al jaren last van mijn onder rug, vooral bij lang in dezelfde positie zitten staan of liggen. Vooral bij het wakker worden doet het extreen veel pijn, maar na een kwartier is het weer weg. Ben daar een aantal x naar de huisarts voor geweest, hij zei je heb weinig spieren in je buik en rug daarom komt het en toen fysio. Heeft uitendelijk niks geholpen, dus een jaar daarna er weer terug voor gegaan, toen een rontgen foto laten maken maar alles was oke.
In die tijd van mijn rug had ik eens per maand extreme buikpijn als ik wakker werd (zoveel pijn dat je niet meer kan bewegen enz), huisarts heeft paar bloedonderzoeken gedaan en zegt PDS. Kan best kloppen wat als ik niet gelijk naar de wc ga krijg ik weer heel veel pijn.

Nou even terug naar het heden, ik heb de laatste paar maanden vaak dat als ik in de nacht niet ga plassen dat ik in de ochtend echt heel erg veel pijn heb in mijn buik/blaas. Als ik dan ga plassen is het na 20 min meestal over. Dus ik belde vrijdag de arts om een afspraak te maken voor mn buik en mijn rug weer want daar had ik een paar dagen echt veel last van. Assistente zei arts is er niet heeft nachtdienst gehad, dus ik vroeg mag ik misschieb urine in leveren. Uitslag blaasonsteking, medicijnen gekregen.
Moest die in de avond in nemen voor ik ging slapen, toen kreeg ik heel veel hartkloppingen en eennsoort van paniek aanval. Dus niet meer verder geslikt.

Vandaag effe de assitente gebeld om te zeggen dat ik die medicijnen niet meer neem, en of ik volgende week nog een test kan doen in de hoop dat het vanzelf over gaat, aangezien ik er niet veel last van heb. Ze zei dat is goed, daarna zei ik haar dat ik volgende week ook een afspraak wil voor mijn rug en mijn buik, en toen kwam ze met het mooie antwoord dat ik nou toch echt eens de focus op iets anders moet leggen dan mijn klachten??? Omdat ik al onderzocht was en dat er niks aan de hand is.
Ik ben daar zo van geschrokken voel me echt totaal niet serieus genomen.
Moet er wel bij vertellen dat ik jaren geleden tijdens die zogenaamde onderzoeken mijn arts in vertrouwen heb genomen en met hem heb gesproken dat ik heel snel pieker en snel denk dat ik erinstige ziekted heb enz.

Wou dit even van me afschrijven, mijn vriend wil al heel lang dat ik weg ga bij deze arts want hij vind hem niet goed, en ben nu toch wel hard aan het twijfelen omdat inderdaad te gaan doen.
Wat denken jullie?

Schoentje


ilayda
Berichten: 991
Geregistreerd: 18-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-18 10:49

Polly schreef:
Waar ben je bang voor? Weinig buikspieren, een verkeerde houding en een ongeschikt matras kunnen inderdaad zorgen voor de klachten die jij hebt. Ik moet ook vaak 's nachts plassen en als ik dat niet doe heb ik ook buikpijn.

Als ik je bericht zo lees denk ik dat je een onderliggende angst hebt voor een bepaalde aandoening of ziekte, heb je dat bespreekbaar gemaakt met je huisarts en diagnostiek erop losgelaten om dat uit te sluiten?

Vind het niet een heel nette opmerking van de assistente hoor, laat dat duidelijk zijn.




Ik ben bang om erge ziektes te krijgen, en dat heb ik ook aan mijn huisarts laten weten. Heb toen ook daar over gesproken met hem. En ja het zou heel goed kunnen van die spieren heb toen ook oefeningen mee gekregen van de fysio en ben gaan sporten. Ander matras gekocht enz, maar het bleef maar en het is best rot als je om 6 uur in de ochtend uit je bed moet van de pijn.
En mijn buik/blaas/darmen, zorgt gewoon voor heel veel stress. Ik kan mijn urine niet lang ophouden en moet alles uitstippelen als ik langer dan 30 min in de auto zit. En die pijn is gewoon ondragelijk, en vind eerlijk gezegd ook dat ik niet genoeg ben onderzocht hij heeft alleen een paar bloedtestjes gedaan en hij zei je hebt PDS.

Schoentje

ilayda
Berichten: 991
Geregistreerd: 18-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-18 10:51

Delphi schreef:
Je hebt gewoon recht op een second opinion! En ik vind dat je vertrouwen moet kunnen hebben in je huisarts. Heb je dat niet, om wat voor reden dan ook, dan vind ik dat je moet overstappen naar een andere. Het is zo belangrijk dat je je serieus genomen voelt.



Ja en heb er nu ook gewoon spijt van dat ik hem heb verteld dat ik veel te veel na denk over dingen, heb het gevoel dat er een stempel staat in mijn dossier met aansteller.

Schoentje

ilayda
Berichten: 991
Geregistreerd: 18-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-18 11:14

Vanillia schreef:
ilayda schreef:
En ja het zou heel goed kunnen van die spieren heb toen ook oefeningen mee gekregen van de fysio en ben gaan sporten. Ander matras gekocht enz, maar het bleef maar en het is best rot als je om 6 uur in de ochtend uit je bed moet van de pijn.


Doe je die oefeningen nu nog steeds?


Ja doe die inderdaad nog steeds, en verwacht wel dat het wat minder zou zijn na al die jaren.

Schoentje

ilayda
Berichten: 991
Geregistreerd: 18-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-18 11:16

senna21 schreef:
Hypochondrie los je niet op door het domweg te negeren en bagatelliseren. Jammer dat je huisarts/de assistente zo reageert. Laat je niet afschepen. En, ik zou op zoek gaan naar een andere huisarts.
Als angst je leven beheerst zou je bij een psycholoog kunnen vragen om begeleiding. Sommige huisartsen hebben een Praktijkondersteuner waar je met dit soort problemen terecht kan (GGZ-verpleegkundige)



Ik heb toen inderdaad met de praktijkondersteuner gesproken maar werd daar niet echt veel beter van, had niet echt het gevoel dat zei wist wat ze zei of moest vragen. Ik zei meestal iets en dan zei ze, zo wat je goed dat je je zelf zo goed kent en dat je zo eerlijk naar jezelf bent enz enz. Misschien beter een keer een afspraak maken met een psycholoog

Schoentje


ilayda
Berichten: 991
Geregistreerd: 18-12-10

Re: Niet serieus genomen worden door huisarts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-18 11:19

Dat bloed is al een paar jaar geleden inderdaad.
Ik denk dat ik toch voor een andere huisarts ga, en het daar allemaal uit ga leggen. Want ga al niet graag naar de huisarts en nou helemaal niet meer.
Dus dan maar naar een andere en hopen dat ik daar wel serieus genomen word.

Schoentje

ilayda
Berichten: 991
Geregistreerd: 18-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-18 11:20

mystery1980 schreef:
kun je niet eens terug gaan naar die arts voor andere medicijnen voor je blaasontsteking, dat is vastgesteld dus dat kan hij niet ontkennen. En kijk eens of hij je daarin serieus neemt.
Wellicht kun je als hij dat wel serieus neemt eens gaan voor een tweede gesprek over de andere klachten, de assistente hoef je niet te vertellen waarom je de afspraak wilt en kun je zo makkelijk omzeilen. Assistentes zijn geen dokter en hoeven dus ook geen diagnose te stellen vind ik en vind zo'n opmerking dus ook ongepast. Eventueel kun je daar een klacht over indienen.


Ja maar als de assitente al zo over mij denkt dan zal de huisarts dat ook wel doen, aangezien hij toch met haar heeft gesproken erover.

Schoentje

ilayda
Berichten: 991
Geregistreerd: 18-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-18 12:16

Marije_jiplover schreef:
Ik denk niet dat je huisarts hierover gesproken heeft met de assistente, ik denk dat hij iets van dat gesprek destijds wel in je dossier heeft gezet en dat de assistente haar eigen conclusies trok op het moment dat ze jou aan de telefoon had en je dossier open had.

Ik zou wel nog een afspraak met deze huisarts maken en hem daar vertellen dat je je niet serieus genomen voelt door hem (en zijn assistente).

Dat je nog steeds klachten hebt die niet overgaan en dat je graag wil weten waar die door komen.



Zou ook kunnen inderdaad, die andere assistente is wel heel lief maar deze is de vrouw van de arts en doey echt totaal niet vriendelijk. Ik ga er even over nadenken of ik nog een gesprek wil.

Schoentje

ilayda
Berichten: 991
Geregistreerd: 18-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-18 12:19

mystery1980 schreef:
mystery1980 schreef:
kun je niet eens terug gaan naar die arts voor andere medicijnen voor je blaasontsteking, dat is vastgesteld dus dat kan hij niet ontkennen. En kijk eens of hij je daarin serieus neemt.
Wellicht kun je als hij dat wel serieus neemt eens gaan voor een tweede gesprek over de andere klachten, de assistente hoef je niet te vertellen waarom je de afspraak wilt en kun je zo makkelijk omzeilen. Assistentes zijn geen dokter en hoeven dus ook geen diagnose te stellen vind ik en vind zo'n opmerking dus ook ongepast. Eventueel kun je daar een klacht over indienen.


Ja maar als de assitente al zo over mij denkt dan zal de huisarts dat ook wel doen, aangezien hij toch met haar heeft gesproken erover.


De huisarts heeft een heel andere opleiding gehad, andere kennis en kunde anders was hij niet de arts maar ook assistent. Het kan best dat je huisarts een sukkel is helaas zijn die er genoeg, maar ik zou het eerst testen alvorens aannames te doen die wellicht niet kloppen.[/quote]


Ik was ook al een hele lange tijd nirt tevreden met hem maar ben heel trouw en hou er niet van om zonaar te veranderen. Ben met mijn dochter ook vaak geweest omdat ze veel hoeste en hij maar luisteren longen zijn schoon. En daarna tot 2x toe naar de huisartsenpost gegaan en gelijk opgenomen in het ziekenhuis omdat ze een longonsteking had.
Dus vertrouwen in hem als arts was al niet zo super.

Schoentje

ilayda
Berichten: 991
Geregistreerd: 18-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-18 12:32

Nynke1 schreef:
Je kuur niet af maken voor een blaasontsteking is ook niet heel erg slim. Een blaasontsteking gaat natuurlijk niet vanzelf over. Beetje raar dat een assistente daar ook mee akkoord gaat. Ze zeggen er juist altijd bij dat ook al voel je je na een paar dagen beter, je de kuur toch af moet maken.



Klopt dat zei dat apotheek ook dat je het moet afmaken, alleen met zulke bijwerkingen ga ik dat zeker niet doen. En dat wou ik even door geven aan haar, ze zei dat een blaasonsteking ook vanzelf over kan gaan en het was ook geen hele zware. En dan zou ik volgende week weer een test doen of het weg is.

Schoentje

ilayda
Berichten: 991
Geregistreerd: 18-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-18 12:34

Nynke1 schreef:
Brainless schreef:

Je kuur niet af maken voor een blaasontsteking is ook niet heel erg slim. Een blaasontsteking gaat natuurlijk niet vanzelf over. Beetje raar dat een assistente daar ook mee akkoord gaat.

De meeste blaasontstekingen gaan juist wel vanzelf over.
Mijn dochter heeft er helaas snel last van; maar hoeft meestal geen kuur te hebben.


Ik heb ook gauw blaasontstekingen + een nier operatie gehad met dubbele katheter dus ik zuig het niet zomaar uit m'n duim. Een blaasontsteking maar laten voor wat het is, is naast zeer onprettig gewoon echt een beetje "brainless" ;-)[/quote]


Klopt het kan zeker erger worden maar als je op internet kijkt zie je ook dat het bij vrouwen meestal vanzelf over gaat.

Schoentje

ilayda
Berichten: 991
Geregistreerd: 18-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-18 14:03

Janneke2 schreef:
...zij het dat je jezelf problemen op de hals haalt:
de bacteriën die jou de blaasontsteking geven kunnen nu resistent zijn tegen de antibiotica....



Ja alleen die medicatie ga ik echt niet meer innemen, dus hoop dat het zonder ook goed komt

Schoentje

ilayda
Berichten: 991
Geregistreerd: 18-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-18 14:37

Polly schreef:
Welke AB had je nu gehad? Er zijn idd tal van middelen en zorg ervoor dat deze medicatie geregistreerd word dat je er niet tegen kan.

Ik begrijp alleen niet zo goed of je nou hartkloppingen kreeg van de medicatie of van de paniekaanval?


Ik denk door de paniekaanval maar die kreeg ik na het slikken van de medicatie , ben nou niet thuis maar ga dat inderdaad even door geven.

Schoentje

ilayda
Berichten: 991
Geregistreerd: 18-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-18 14:51

Wescha schreef:
Ook al bij dr manueel therapeut geweest. Heb dezelfde klachten (gehad). Bij mij was de ontlasting een probleem. Daar heb ik toen een tijdje zakjes voor gehad. En mijn wervels bleken scheef te staan. Had ook alleen klachten met lang liggen maar na een aantal behandelingen gaat het al een stuk beter


Nee nog niet geweest, heb wel van de dokter zakjes gehad met vezels erin maar dat heeft niet geholpen. Er zijn zoveel dingen waar je naar toe kunt gaan en zie door de bomem het bos niet meer.

Schoentje

ilayda
Berichten: 991
Geregistreerd: 18-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-18 14:52

Gillbo schreef:
een allergische reactie op een ab-kuur gebeurt wel vaker.
De assistente had dit helemaal niet zo mogen zeggen, dat is niet aan haar.

De pijn in je rug en buik kan goed komen van je blaasontsteking. Opnieuw urine inleveren, desnoods op kweek laten zetten.Als het niet over is dan een andere kuur vragen. je hebt tegenwoordig ook een eenmalige kuur.
De pijn in je buik na de nacht is blaaskramp van ineens heel veel plassen.


Ik ga het inderdaad op kweek laten zetten, en dan even kijken wat eruit komt wacht nu eerst tot mijn menstruatie klaar is.

Schoentje

ilayda
Berichten: 991
Geregistreerd: 18-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-18 14:54

bigone schreef:
Waarom raak je in paniek door het slikken van een pil?? Ergens(alhoewel het zeer onprofessioneel is) kan ik me de reactie van de arts(of zijn vrouw) wel voorstellen. Doet niets af aan je klachten want die zijn voor jou reeel. Maar misschien is het wel een optie om het eens wat hogerop te zoeken. Want stel dat je in de toekomst (ooit) wel iets ernstigs mankeert dan kun je beter niet als hypochonder te boek staan. Sterkte en succes.



Nee door die pil kreeg ik die aanval, een heel opgejaagd gevoel en daarna dus hardkloppingen. Ik heb vaker antibiotica gehad en nooit ergens last van gehad. Dus ik vind de reactie van de assistente totaal niet kunnen.

Schoentje

ilayda
Berichten: 991
Geregistreerd: 18-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-18 15:52

maximuss schreef:
Eerlijk: je bent door de molen gehaald en er is buiten een blaasontsteking en mss pds niks gevonden.
Je bent naar de fysio geweest en bent beginnen sporten: ik mis hier het gericht spieren kweken in buik en rug en het losmaken van spieren en banden...
Een nieuwe matras maar is dat wel de juiste? Is je voedingspatroon al onder de loep genomen en heb je psychologische begeleiding?
Je arts heeft je klachten laten onderzoeken dus je bent wel au sérieux genomen dus niet overdrijven aub.
Een allergische reactie uit zich echt niet als een paniekaanval...

Misschien valt er met een psycholoog, diëtist, goede fysio (spieren kweken en onderhouden) en een ergotherapeut nog wel vooruitgang te boeken... Maar ik denk idd dat er vooral op psychologisch vlak gekeken moet worden...



Ik ben indd jaren geleden door de loep gehaald als je het zo wilt noemen, ze hebben bloed onderzoek gedaan en daar kwam niks uit dus was het pds. En ik heb het ook niet daar over dat ik niet serieus ben genomen ik heb het vooral over de reactie die ik vandaag kreeg.
Ik heb de dag erna op internet gekeken en zag dat er een aantal mensen na het innemen van die medicatie ook angstig werden dus het zal echt niet alleen aan mij liggen.
Voedingspatroon is niet naar gekeken, probeer wel op te letten met eten en dingen via internet te proberen.
En ja ik vind heel eerlijk dat hij maar snel heeft gezegd pds.

Schoentje

ilayda
Berichten: 991
Geregistreerd: 18-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-18 15:53

Polly schreef:
Welke antibiotica had je gekregen?


Trimethoprim

Schoentje

ilayda
Berichten: 991
Geregistreerd: 18-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-18 16:12

Elisa2 schreef:
ilayda schreef:

Waarom raak je inn paniek door het slikken van een pil?? Ergens(alhoewel het zeer onprofessioneel is) kan ik me de reactie van de arts(of zijn vrouw) wel voorstellen. Doet niets af aan je klachten want die zijn voor jou reeel. Maar misschien is het wel een optie om het eens wat hogerop te zoeken. Want stel dat je in de toekomst (ooit) wel iets ernstigs mankeert dan kun je beter niet als hypochonder te boek staan. Sterkte en succes.



Nee door die pil kreeg ik die aanval, een heel opgejaagd gevoel en daarna dus hardkloppingen. Ik heb vaker antibiotica gehad en nooit ergens last van gehad. Dus ik vind de reactie van de assistente totaal niet kunnen.


Dat komt inderdaad door je allergische reactie er op, je lijf maakt dan ineens veel cortisol en histamine aan wat die symptomen veroorzaakt.
Dus dat verzin je inderdaad niet..

PDS is een verzamelnaam, helpt je geen zak verder..eigenlijk betekent het, we weten het niet.
Als jij klachten blijft houden en je wilt verder onderzocht worden en hebt geen goed gevoel bij deze arts dan zou ik overstappen naar een andere HA. Ook eentje die met een frisse blik met je mee kan denken dat doet soms al wonderen.[/quote]


Ja indd ik ben er niet echt gerust op aangezien die buikpijn ook soms van mijn blaas komt. Dus ga morgen even naar de arts van mijn vriend bellen en kijken of hij nog patienten aan neemt.

Schoentje

ilayda
Berichten: 991
Geregistreerd: 18-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-18 16:15

maximuss schreef:
Wat wil je dan nog meer? Behalve ongemak/ pijn, heb je heel weinig (of geen) klinische symptomen.

Pijn is subjectief en als die pijn dan ook gewoon weggaat gaan ze je echt niet binnenstebuiten draaien.

Ik kan de reactie van de assistente wel begrijpen. Die steken ook liever hun tijd in patiënten waarmee er iets meetbaar/ klinisch mis is. Ze hebben bij jou bepaalde testen gedaan en niks ernstigs gevonden, wees blij...

En blijf weg van het internet! Zeker als je neigt naar hypochondria!

@ elisa2: hartkloppingen en opgejaagd zijn is geen allergische reactie en dat zijn al helemaal geen bijwerkingen van deze medicatie. TS heeft geen symptomen van anafylaxis maar wel overduidelijk van hysterie.
Histamine geeft heel andere symptomen.



Nou ik vind het heel eerlijk gezegd niet heel normale om zulke erge pijn te hebben dat je je niet meer kan bewegen en gewoon misselijk word van de pijn.
En ik denk wel dat het van de medicatie komt want heb nog nooit zo iets gehad.

Schoentje

ilayda
Berichten: 991
Geregistreerd: 18-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-18 16:45

SassyMoon schreef:
Ik was laatst bij de uroloog en die zei ook dat de huidige inzichten zijn dat een vrouw in veel gevallen een blaasontsteking weg kan spoelen. Het is dus niet altijd nodig en wenselijk om AB te geven. ik heb ooit zelf ook een rare reactie op een AB gehad die vaak bij blaasontsteking voorgeschreven wordt. Bij mij was dat kortademigheid en benauwdheid.



Ja ik drink nu gewoon veel water en cranberry sap

Schoentje

ilayda
Berichten: 991
Geregistreerd: 18-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-18 18:59

bigone schreef:
Ts hoe was het tijdens je zwangerschappen? Dan moet je toch helse pijn hebben gehad omdat dan je spieren helemaal slapper worden .



Bij de eerste zwangerschappen had ik sowieso nog geen klachten ook niet daar buiten. Het is ongeveer 6 jaar geleden begonnen, bij de laaste zwangerschap heb ik een keer buikpijn gehad in het begin. Toen gingen ze ook kijken of het geen blindedarm ontsteking was.

Schoentje

ilayda
Berichten: 991
Geregistreerd: 18-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-18 21:52

NatasjavE schreef:
Heerlijke discussie hier. :wow:

TS, een AB zou ik alleen stoppen in overleg met een arts. Hij kan dan in overleg iets anders voorschrijven. (Indien de klachten daadwerkelijk van de medicatie zouden komen)
Een AB kuur niet afmaken kan namelijk weldegelijk problemen opleveren. De overgebleven bacteriën kunnen inderdaad resistent worden. En als de blaasontsteking niet overgaat met het wegspoelen kan de infectie omhoog kruipen en een nierbekkenonsteking geven.(en uitervaring weet ik dat je daar echt rugpijn
aan kan hebben...auw) en je loopt dan het risico dat je een zwaardere kuur nodig hebt.
Kan he...het hoeft allemaal niet.

Ik zou morgen snel bij de dokter je urine laten controleren. Als de blaasontsteking over is prima.
Anders even overleggen met de arts voor een nieuwe kuur. Soms kan een ander merk al beter vallen.

Want ik zou echt niet met een blaasontsteking door blijven lopen. Maar goed...ik heb al een paar keer een nierbekken ontsteking gehad...



Ja weet dat het niet slim was maar het was weekend en wou daarvoou niet naar de huisartsenpost bellen, ik ben ook een beetje door toeval erachter gekomen. Ik moet altijd vaak plassen en wou deze keer even dat er naar gekeken werd, dus had geen andere klachten.
Nu ga ik volgende week me eigen weer laten testen aangezien ik nu mijn menstruatie heb.

Schoentje

ilayda
Berichten: 991
Geregistreerd: 18-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-18 21:54

Indestal schreef:
Polly schreef:
Welke antibiotica had je gekregen?


Trimethoprim



Is een middel met nogal veel bijwerkingen, google maar eens en ook hartkloppingen, dat kan een enorm angstig gevoel geven als je dat nooit hebt meegemaakt.

Allergische reaktie op penicilline is niet iets wat je graag mee wilt maken, ik weet niet of dit medicijn tot die groep behoort.[/quote]



Nee nooit eerder mee gemaakt dus dat was best even schrikken en wou dat niet nog een nacht mee maken.

Schoentje

ilayda
Berichten: 991
Geregistreerd: 18-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-18 22:19

Gillbo schreef:
Ts, morgen gewoon bellen en mocht je nog een kuur nodig hebben dan kan je vragen of de eenmalige kuur niks is. Pijn in de rug/ flank kan ook duiden op nierbekkenontsteking dus houd het wel goed in de gaten. Veel drinken en desnoods je wekker zetten want de buikpijn komt ws door een overvolle blaas, daar krijg je blaaskrampen van

Jeetje maximuss, je bent ambulancier, dat is een uitgebreide ehbo cursus. Je bent als ik het goed begrijp geen verpleegkundige of arts? Dat je een hoop ervaring op hebt gedaan dat geloof ik maar je komt over alsof je een ambulanceverpleegkundige bent maar je kennis doet dat dan weer totaal niet vermoeden.
Misschien een beetje opletten met uitspraken als: je bent toch onderzocht dus nu is het goed. Dat er niks is gevonden wil niet zeggen dat er niks is en het bloedonderzoek is enkele járen geleden.Daar heb je als goede zorgprofessional nu helemaal niks meer aan
Daarnaast leer je op elke medische opleiding dan ook dat je never nooit zoiets telefonisch mag zeggen, het is zinloos en daarbij kan je de impact niet zien. De assistente had dit niet mogen doen. Bij de opleiding was ze gezakt als een baksteen met een opmerking als deze.



Ik ga morgen sowieso een andere huisarts zoeken en dan ga ik dat gelijk aangeven.
En wat houd zo eenmalige kuur in?

Schoentje


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: furious, nicole_floor, Selima, suus_toes en 108 bezoekers