Knieletsel, wat kan het zijn?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Caresse07

Berichten: 9390
Geregistreerd: 19-02-07
Woonplaats: Bij Flipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 09:07

Dit heb ik jaren geleden ook gehad, nou ja niet precies dit natuurlijk :D

Maar ook van het paard gevallen en heel snel een hele dikke knie. Naar de SEH geweest en daar
hebben ze foto's gemaakt, niks gebroken en in drukverband ingepakt met de melding dat ik na een week nog maar een afspraak moest maken omdat het nu veel te dik was om verder actie te ondernemen.

Er is uiteindelijk een MRI gemaakt en bleek mijn achterste kruisband afgescheurd te zijn.
Nou ja vele jaren ellende en een nieuwe achterste kruisband en nieuwe buitenbanden rijker, nog
steeds knieklachten maar vind het prima hoor, kan weer paardrijden en de rest van de pijnklachten neem ik maar op de koop toe aangezien ze niet meer weten wat het zou kunnen zijn :+

Volg je hart, dat klopt.

Ik was een mooie baby, maar in het ziekenhuis hebben ze mij verwisseld.


Caresse07

Berichten: 9390
Geregistreerd: 19-02-07
Woonplaats: Bij Flipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 15:57

Ik zou ook zeker voor die MRI gaan :j

En als ze daar niks op kunnen vinden eventueel nog een kijkoperatie, maar meestal is een MRI echt al wel voldoende om te weten wat er nou precies aan de hand is.

Heel veel sterkte :(:)

Volg je hart, dat klopt.

Ik was een mooie baby, maar in het ziekenhuis hebben ze mij verwisseld.

Caresse07

Berichten: 9390
Geregistreerd: 19-02-07
Woonplaats: Bij Flipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 11:22

Ben benieuwd SusanH, hoop dat ze iets vinden waar ze wat aan kunnen doen zodat je snel kunt herstellen en weer lekker je ding kunt doen.

Of dat ze gewoon helemaal niks vinden, zou nog beter zijn en dat je met wat geduld en tijd vanzelf hersteld, maar als ik jouw klachten zo hoor, geloof ik daar niet echt in dat er niks aan de hand is met die knie :(:)

Volg je hart, dat klopt.

Ik was een mooie baby, maar in het ziekenhuis hebben ze mij verwisseld.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, _JTM, Afanaisa91, Alocasia, Amberr1994, Antgillya, belle_boef, Emoreoa, Exorcizamus, Fnanne, Goldwynn, hel1, TinusB, xxxmh en 163 bezoekers