Meer mensen met een ganglion?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Meer mensen met een ganglion?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 07:43

Hallo allemaal,

Al jaren heb ik een bult aan de onderkant van mijn pols. Vaak gevoelig naar zware inspanning, maar verder geen last van.

Alleen sinds afgelopen vrijdag kan ik niet meer steunen op mijn pols, want dan schiet er onwijs veel pijn door. Ook kan ik amper meer tillen met mijn rechterhand. En als ik mijn hand laag hou, dan steekt het continu.

Dus dacht gister dat ik nu toch maar eens afspraak moest maken bij de ha.

Dus vanochtend om 08.10 zat ik in de spreekkamer. Eigen ha met vakantie, dus een invaller. Daar bleek mijn bult een ganglion te zijn. Maar kreeg doodleuk te horen dat ik pijn eerst maar 6 weken moet afwachten. En zolang ik pijn hou maar 3 keer daags een ibrufen en paracetamol moet nemen. En pols gewoon moet blijven gebruiken ondanks de pijn.

Diagnose was binnen 2 seconden gesteld, daarnaast probeerde ze hem weg te drukken. Waardoor mijn pols nu helemaal zeer doet.

Al met al heb ik er een raar gevoel bij. En weken lang ibrufen en paracetamol slikken, zie ik ook niet zitten.

Dus ben benieuwd hoe het bij jullie gegaan is :)


Anoniem

Re: Meer mensen met een ganglion?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 08:32

Iedereen bedankt voor de reacties.

Ik heb hem al jaren dus, maar nu voor het eerst dat ie zo pijnlijk is. En dat ik mijn hand en pols amper kan gebruiken.

En juist door mijn hand te gebruiken, neemt de pijn toe.

Dus het advies juist blijven gebruiken, vind ik nogal tegenstrijdig.


Anoniem

Re: Meer mensen met een ganglion?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 12:25

Die van mij zit op deze plek
Afbeelding

Anoniem

Re: Meer mensen met een ganglion?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 20:59

Vorige week bij eigen ha geweest. En overlegt om te kijken hoe het zou gaan met de pijn en stage.

Door de rust die ik heb genomen, is pijn aardig weg gezakt.

Maar nu 2 dagen stage gelopen en pijn is volop terug.

Dus nu vind ik het lastig om de keuze te maken. Want wil eigenlijk mijn stage niet missen. Maar opleiding duurt nog 2 jaar :+

Anoniem

Re: Meer mensen met een ganglion?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 18:54

Hier zit ie nog steeds. Mag hem laten verwijderen, maar is momenteel geen optie vanwege studie.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Madelon, Bindy73, Bo_Y, corinec, CupCakes_, IASCrawler, manonutjuh, petje86, renee16, SjakieXX, TessaxQuincy, Titsia, Vernon en 38 bezoekers