Hoofdpijn na narcose?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mloes

Berichten: 5172
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Holten

Hoofdpijn na narcose?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-18 13:01

Hoi,

Precies een week terug ben ik geopereerd aan mijn blaas, onder volledige narcose. Ze hebben de operatie via de plasbuis kunnen dus ben niet opengesneden.
Nu zijn we precies een week verder, heb heel rustig aan gedaan. Net eigenlijk voor het eerst even de deur uit geweest voor koffie en boodschappen, en nu ineens heb ik heel erg hoofdpijn :( Ik wilde morgen weer gaan werken, eventueel een halve dag.

Is het normaal dat ik na een week nog hoofdpijn krijg na een stukje wandelen, en zo ja kan ik er iets tegen doen? Wilde eigenlijk m.i.v. morgen weer een beetje m'n normale leven oppakken.


Mloes

Berichten: 5172
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-18 14:07

Vanwege m'n nierafwijking drink ik rond de 3.5 a 4 liter water per dag, daar zou het niet aan liggen lijkt me.
De hoofdpijn kwam juist opzetten toen toen ik thuis kwam en ging zitten. Kan me van vorige operaties ook herinneren dat ik juist snel weer de oude was, daarom baal ik nu zo. Ben wel klaar met het thuiszitten :D


Mloes

Berichten: 5172
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-18 15:03

Ja Nabster, daar zit ik dus ook mee. Is het niet een beetje dat drukkende benauwde weer waar ik last van heb? Lastig. Ga morgen maar gewoon een half dagje werken en dan zien we wel weer!

Mloes

Berichten: 5172
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Holten

Re: Hoofdpijn na narcose?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-18 15:13

De operatie duurde ongeveer anderhalf uur, geen idee hoelang je daarvoor en daarna nog onder narcose bent :-)

Mloes

Berichten: 5172
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Holten

Re: Hoofdpijn na narcose?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-18 15:24

Haha nee dat zou wat zijn :P
Maar anderhalf uur, max twee uur, das niet heel lang dus. En met een paracetamol gaat het weer goed nu :D Morgen half dagje, vrijdag half of heel dagje, dan weekend en dan moet het maandag wel helemaal oke zijn weer.

Mloes

Berichten: 5172
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-18 12:23

Oeps ja :D Ik drink altijd tussen de 3.5 en 4 liter water per dag vanwege mijn nieren. Zoveel drink ik nu ook. Zal er vast geen watervergiftiging van krijgen lijkt me.
Ben half dagje aan het werk nu, voel me gewoon een beetje wazig soms maar het gaat wel prima. Morgen ook half dagje, dan weekend en maandag weer normale werkweek lijkt me wel goed genoeg :Y)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 108 bezoekers