Microblading wenkbrauwen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 08:51

lastig schreef:
Ja graag foto's. Liefst ook foto over een paar maanden
Ik ben het ook aan het overwegen



Op mijn facebook pagina is werk terug te vinden tot 1.5 jaar na de behandeling.

Ik plaats regelmatig genezen werk van 2 maanden tot 1.5 jaar

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 08:56

Er zijn meerdere salons die professioneel en heel goed zijn. ( en een hele hoop beunhazen) Alleen iedere pmu artiest heeft zijn of haar eigen smaak en handschrift. Ik ken iemand die onwijs veel verstand heeft van wat ze al 10 jaar doet maar zelf vind ik haar gemaakte wenkbrauwen heel lelijk omdat haar vormen niet mijn smaak zijn.

Wanneer je pmu overweegt moet je kiezen voor een stylist waar jou smaak het beste bij past :j

Zoveel mensen met zoveel wensen. Vind je de voorbeelden mooi dan zeker gaan. Is het je smaak niet dan verder zoeken.

MarjanB

Berichten: 16439
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 09:46

Heb zelf mijn wenkbrauwen bij dermawork in Nijmegen laten doen en ben super tevreden. Moet alleen nog een keer voor de puntjes op de i door mijn moeilijke huid. Daarna zal ik nog eens een foto plaatsen. Begrijp me niet verkeerd maar het topic is zo meer een Nathalie reclame topic ipv ervaringen uitwisselen geworden. Neemt niet weg dat je super mooi werk levert maar er zijn ook echt andere fijne salons.

Bunn

Berichten: 1186
Geregistreerd: 04-10-14
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 10:09

Nathalie’s werk is mijn smaak bijvoorbeeld ook niet. Haar techniek is prachtig, maar de vorm spreekt me meestal niet aan. Ik heb daarom een afspraak staan ergens anders.

Maar... ik vind het wel fijn om Nathalie’s adviezen te lezen en over haar kennis te horen. Het hebben van een wenkbrauwpersoon voegt wel wat toe aan het topic, omdat het voor de meeste van ons toch best een spannend dingetje is.
Laatst bijgewerkt door Bunn op 22-07-18 10:12, in het totaal 1 keer bewerkt

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 10:12

MarjanB schreef:
Heb zelf mijn wenkbrauwen bij dermawork in Nijmegen laten doen en ben super tevreden. Moet alleen nog een keer voor de puntjes op de i door mijn moeilijke huid. Daarna zal ik nog eens een foto plaatsen. Begrijp me niet verkeerd maar het topic is zo meer een Nathalie reclame topic ipv ervaringen uitwisselen geworden. Neemt niet weg dat je super mooi werk levert maar er zijn ook echt andere fijne salons.


Grappig dat je dat zegt want in het bericht voor jou geef ik toch duidelijk aan dat er veel meer goede pmu artiesten zijn en dat je vooral moet kiezen voor iets wat bij je smaak past. En dat als het werk van een pmu artiest niet je smaak is je vooral verder moet zoeken.

Daarnaast heb ik nog tegen jou gezegt hier openbaar dat ik weet wie de pmu artiest is van derma Works en dat je daar in goede handen bent. Als ik hier alleen reageer om reclame te maken ga ik een andere salon toch niet aanprijzen?

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 10:18

Bunn schreef:
Nathalie’s werk is mijn smaak bijvoorbeeld ook niet. Haar techniek is prachtig, maar de vorm spreekt me meestal niet aan. Ik heb daarom een afspraak staan ergens anders.

Maar... ik vind het wel fijn om Nathalie’s adviezen te lezen en over haar kennis te horen. Het hebben van een wenkbrauwpersoon voegt wel wat toe aan het topic, omdat het voor de meeste van ons toch best een spannend dingetje is.



Dit dus :D ik ben alleen maar blij dat je dan niet bij mij komt want ik zou jou met mijn werk dan nooit tevreden kunnen maken. En als jij niet tevreden bent dan zou ik het ook niet zijn. Smaken verschillen nou eenmaal dus heel fijn dat je een salon hebt gevonden die wel bij jou smaak past :j waar ga je heen? Misschien ken ik de salon :D

Ik weiger ook weleens mensen. Als ze hun wensen door geven en ik bij voorbaat al weet dat ik dat niet kan of niet wil maken dan geef ik aan dat ik niet de juiste salon ben voor die klant en ze beter een ander kunnen zoeken.



Ik heb bokt ook niet nodig als reclame platvorm. Ik leef van sociale media waar ik landelijk op adverteer. Dat is mijn inkomsten bron.

Neemt niet weg dat ik het wel gezellig vind dat er af en toe bokkers komen want dan gaat het vaak over paarden een naast mn pmu passie heb ik natuurlijk ook een passie voor paarden :D

MarjanB

Berichten: 16439
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 10:35

Ho ho :D ik zeg niet dat jij de reclame maakt! Ik heb ook veel aan jou adviezen gehad. Alleen iedereen in het topic gaat nu naar jou en het lijkt daardoor of er op andere plekken geen goed werk wordt gedaan. Je zegt het zelf ook, maar toch gaat het veel over jouw werk. Voor jou alleen maar goed want het betekent dat je je werk goed doet. Het zou alleen mooi zijn als er ook wat andere salons positief in het licht komen :)

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 10:45

Gelukkig want dat is echt mijn bedoeling niet. Ik ben alleen enthausiast over hey vak :D Er zijn er maar een paar bij mij geweest. De meeste in dit topic zijn ergens anders geweest dus dat valt wel mee ;)

Ik denk dat het komt omdat het makkelijk is om mijn naam te noemen omdat ik een bokker ben. Een ander zegt gewoon ik heb ook een afspraak gemaakt zonder een naam te noemen.

x_Milou

Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 11:59

Mijn wenkbrauwen zijn inmiddels bijna genezen van de nabehandeling *\o/* Ben er echt super blij mee, mijn wenkbrauwen zitten niet op dezelfde hoogte, dus als je heel goed kijkt zie je wel dat aan de ene kant meer getatoeëerd is dan aan de andere kant, maar het valt echt niet op en is sowieso veel mooier dan tekenen.
Nu is m’n tante ook helemaal fan van mijn wenkbrauwen, maar ze twijfelt nog. Ze heeft zelf echt hele lichte, grijzige wenkbrauwen met weinig haar. Maar ze heeft wel donkerbruin hoofdhaar, dus om alles in verhouding te krijgen moet daar een donkerbruine wenkbrauw op. Wat denken jullie? Wordt dat mooi of heel nep? En kan ze beter voor een powderbrow gaan of wordt microblading mooi? Ze draagt verder weinig make up dus het mag niet heel opvallend/nep zijn

Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 12:03

Ik denk dat je tante het beste een afspraak kan maken met een salon waarvan ze het werk mooi vindt en dan om een consult vragen.

Zonder foto’s is het lastig er iets over te zeggen en ik heb wel mooie wenkies nu maar er verder absoluut geen verstand van :') en dat geldt voor 90% van de bokkers in dit topic denk ik haha.

YellowLeaf

Berichten: 455
Geregistreerd: 03-07-16

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 13:10

Ik twijfel ook heel erg om mijn wenkbrauwen te laten tatoeëren. Ik heb alleen best wel volle wenkbrauwen geloof ik. Is het lastig om de juiste wenkbrauwvorm te houden als je daarna zelf gaat epileren?

Suzanne F.

Berichten: 49211
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 16:46

YellowLeaf schreef:
Ik twijfel ook heel erg om mijn wenkbrauwen te laten tatoeëren. Ik heb alleen best wel volle wenkbrauwen geloof ik. Is het lastig om de juiste wenkbrauwvorm te houden als je daarna zelf gaat epileren?


Waarom zou je dat willen als je al volle wenkbrauwen hebt? Dan kan je ze beter laten verven.
En niet zomaar gaan epileren, been there done that. Nu heb ik bijna niks meer.

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 08:59

YellowLeaf schreef:
Ik twijfel ook heel erg om mijn wenkbrauwen te laten tatoeëren. Ik heb alleen best wel volle wenkbrauwen geloof ik. Is het lastig om de juiste wenkbrauwvorm te houden als je daarna zelf gaat epileren?


Ik heb ook volle wenkbrauwen ik heb ze al 15 jaar met pmu. Dan zijn ze net nog wat mooier :D

Het is vrij makkelijk bij te houden, alles wat buiten de pmu valt kan weg

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 09:01

Nathalie, ik heb een vraag. Ik heb ooit mijn wenkbrauwen aan het eind afgeschoren wou ze bijwerken maar schoot uit oops. Nu is dat nooit meer aangegroeid, ik zou ze graag willen laten doen met pmu maaaarrrr ik heb nog wel de helft haren krijg je dan geen heel onnatuurlijk gezicht?

Dyphusion
Berichten: 1025
Geregistreerd: 16-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 09:08

Suzanne F. schreef:
Waarom zou je dat willen als je al volle wenkbrauwen hebt? Dan kan je ze beter laten verven.
En niet zomaar gaan epileren, been there done that. Nu heb ik bijna niks meer.


Zodat je ze niet meer hoeft bij te tekenen? Ik heb ook volle wenkbrauwen, maar ben er ook aan aan het denken. Verven vind ik vooral de eerste paar dagen mooi, wanneer de verf ook nog op de huid zit.

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 09:15

LinsxDot schreef:
Nathalie, ik heb een vraag. Ik heb ooit mijn wenkbrauwen aan het eind afgeschoren wou ze bijwerken maar schoot uit oops. Nu is dat nooit meer aangegroeid, ik zou ze graag willen laten doen met pmu maaaarrrr ik heb nog wel de helft haren krijg je dan geen heel onnatuurlijk gezicht?


Dan heb je alleen een powderbrow als optie dan valt het verschil het minste op. Met microblading krijg je die dichtheid van het natuurlijke haar niet.

Ik heb op deze foto bijvoorbeel de wenkbrauwen net iets breder gemaakt. Zie je nagenoeg niks van.
Afbeelding

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 09:21

Suzanne F. schreef:
YellowLeaf schreef:
Ik twijfel ook heel erg om mijn wenkbrauwen te laten tatoeëren. Ik heb alleen best wel volle wenkbrauwen geloof ik. Is het lastig om de juiste wenkbrauwvorm te houden als je daarna zelf gaat epileren?


Waarom zou je dat willen als je al volle wenkbrauwen hebt? Dan kan je ze beter laten verven.
En niet zomaar gaan epileren, been there done that. Nu heb ik bijna niks meer.



Ik snap jou reactie wel. Jij zou al blij zijn met iets. Maar toch als je wel veel wenkbrauw hebt maar altijd bij werkt omdat je ze nog meer wilt perfectioneren dan is pmu heel fijn

Berdien

Berichten: 64515
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 09:25

Of als je wel redelijk volle wenkbrauwen hebt, maar ze zonder bijtekenen volledig onzichtbaar zijn. Zeker in de zomer :+

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 09:26

__Nathalie__ schreef:
LinsxDot schreef:
Nathalie, ik heb een vraag. Ik heb ooit mijn wenkbrauwen aan het eind afgeschoren wou ze bijwerken maar schoot uit oops. Nu is dat nooit meer aangegroeid, ik zou ze graag willen laten doen met pmu maaaarrrr ik heb nog wel de helft haren krijg je dan geen heel onnatuurlijk gezicht?


Dan heb je alleen een powderbrow als optie dan valt het verschil het minste op. Met microblading krijg je die dichtheid van het natuurlijke haar niet.

Ik heb op deze foto bijvoorbeel de wenkbrauwen net iets breder gemaakt. Zie je nagenoeg niks van.
[ [url=m/Rh90vg.png]Afbeelding[/url] ]

Top bedankt voor je antwoord weer stof om over na te denken

MarjanB

Berichten: 16439
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 09:27

LinsxDot schreef:
Nathalie, ik heb een vraag. Ik heb ooit mijn wenkbrauwen aan het eind afgeschoren wou ze bijwerken maar schoot uit oops. Nu is dat nooit meer aangegroeid, ik zou ze graag willen laten doen met pmu maaaarrrr ik heb nog wel de helft haren krijg je dan geen heel onnatuurlijk gezicht?


Ik heb ook een halve wenkbrauw en nu powderbrow genomen en iedereen vind het er erg natuurlijk uit zien.

dit was voor
Afbeelding

Dit na (genezen) en ik moet nu nog even een keer om laatste puntjes op de i te zetten
Afbeelding

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 09:30

MarjanB schreef:
LinsxDot schreef:
Nathalie, ik heb een vraag. Ik heb ooit mijn wenkbrauwen aan het eind afgeschoren wou ze bijwerken maar schoot uit oops. Nu is dat nooit meer aangegroeid, ik zou ze graag willen laten doen met pmu maaaarrrr ik heb nog wel de helft haren krijg je dan geen heel onnatuurlijk gezicht?


Ik heb ook een halve wenkbrauw en nu powderbrow genomen en iedereen vind het er erg natuurlijk uit zien.

dit was voor
[ [url=m/fNiaSr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit na (genezen) en ik moet nu nog even een keer om laatste puntjes op de i te zetten
[ [url=m/mJl8LQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh wauw je ziet idd niet de “nep” heid laat ik het zo zeggen. Ik was heel erg bang dat je dan echt aan eind van die “ streepjes “ ging zien. Maar idd met deze behandeling ziet het er mooi uit!

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 09:44

Met microblading ga je wel dat streperige krijgen. Een powderbrow is een andere techniek.

viphorse

Berichten: 1507
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 12:50

Nathalie als je micro hebt en jij zet er powderbrow overheen betaal je dan volle pond ?
Omdat alles en de vorm er al staan.

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 18:20

Ja nieuwe klanten betalen zoiezo altijd de nieuwe set prijs. Alleen mijn klanten betalen de bijwerk prijs. Dat komt omdat ik eigenlijk altijd moet corrigeren.

Mijn eigen microblading klanten betalen ook volle pond als ze over gaan op een powderbrow dat komt omdat een powderbrow ongeacht of er al wat zit toch laagje voor laagje geheel opnieuw aangebracht moet worden. Kost mij net zoveel tijd als een kale klant. Alle openingen tussen de haartjes en daarbuiten moeten laagje voor laagje gekleurd worden.

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 19:55

Voor de dames die hun wenkbrauwen willen verven: Just for Men baardverf.
Houdt vele malen beter dan wenkbrauwverf, veel kortere inwerktijd en kliedert ook minder.
Zoek op Youtube, daar kwam ik de tip tegen.
Ik heb nu b.v. wit haar (of grijs maar dan in het wit) en mijn wenkbrauwen bleven maar 2/3 op kleur met een half uur inwerktijd. Nu opsmeren, even tutten in de badkamer en klaar voor een paar weken.