Slecht/niet kunnen plassen na operatie...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Utixo

Berichten: 6563
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Monster

Re: Slecht/niet kunnen plassen na operatie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 08:14

Het feit dat je hiervoor een sa aanmaakt en je laatste opmerking dat je nergens anders durft te plassen omdat het zo lang duurt, laat mij denken dat je het gênant vind en er teveel mee bezig bent.
Heb je al plaspillen gekregen? En dan gewoon eens een dagje thuis blijven, geen druk opzetten. Wel veel kranen laten lopen.

Meisje, wat mis ik je nog steeds. Iedere dag.
Dag lieve Irma!


Utixo

Berichten: 6563
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Monster

Re: Slecht/niet kunnen plassen na operatie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 18:10

Maar je kunt ook gewoon tegen de fysio zeggen dat je een katheter hebt, zodat hij hier rekening mee kan houden. Dat lijkt me sowieso verstandig.

Ik vind het echt heel erg voor je dat je je zo schaamt. Ieder mens plast, zelfs de koning en koningin. Het is echt niet iets wat vies of raar is.

Meisje, wat mis ik je nog steeds. Iedere dag.
Dag lieve Irma!

Utixo

Berichten: 6563
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Monster

Re: Slecht/niet kunnen plassen na operatie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 10:46

Het lijkt me echt wel belangrijk dat je het de fysio verteld, hij kan je oefeningen meegegeven. Kom op, geef jezelf een schop onder je kont. Je maakt het zo groot voor jezelf, maar het wordt nu wel een klein beetje raar dat je het zelfs niet tegen een professionele fysio zegt.

Meisje, wat mis ik je nog steeds. Iedere dag.
Dag lieve Irma!

Utixo

Berichten: 6563
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Monster

Re: Slecht/niet kunnen plassen na operatie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 08:04

Even een zijweg, maar het is te proberen... Sommige van mijn cliënten plassen beter op de wc als ik ze tegelijkertijd wat te drinken geef. Op de een of andere manier prikkelt dat het knopje om te plassen. Het is vergezocht, maar wel iets wat je makkelijk kunt uitproberen.

Meisje, wat mis ik je nog steeds. Iedere dag.
Dag lieve Irma!

Utixo

Berichten: 6563
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 11:42

Het feit dat je dus al wel iets voelde en zelfs een beetje geplast hebt, terwijl hij verkeerd zat, vind ik dan wel weer heel positief!

Meisje, wat mis ik je nog steeds. Iedere dag.
Dag lieve Irma!

Utixo

Berichten: 6563
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Monster

Re: Slecht/niet kunnen plassen na operatie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 07:47

Ja Germie, want zo'n bacterie is natuurlijk onzin :roll: . Vooral door blijven vragen en boos worden, heel het OK team staat niets te doen verder, ze kunnen dit best wel even tussendoor doen. En die andere mensen die al even wachten, die hebben pech.
Wat een instelling...


TS, rot dat het niet doorgegaan is! Maar, hoe rot het ook is, het verhaal van de bacterie zit echt wel iets in. Als hij erin zit en je hebt de rest van je leven koorts, dan ben je ook niet blij.

Meisje, wat mis ik je nog steeds. Iedere dag.
Dag lieve Irma!

Utixo

Berichten: 6563
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 15:54

Schandalig eigenlijk dat het niet vergoed wordt! Dit lijkt me toch wel een medisch probleem, het is niet dat je als uitje naar de bekkenbodemtherapie gaat.

Sterkte met het verlies van je paard!

Meisje, wat mis ik je nog steeds. Iedere dag.
Dag lieve Irma!

Utixo

Berichten: 6563
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Monster

Re: Slecht/niet kunnen plassen na operatie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 17:11

*\o/* *\o/*

Meisje, wat mis ik je nog steeds. Iedere dag.
Dag lieve Irma!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Barbabientje, Bo_Y, laran, Maren, Padoertje, Sanne_zepp, stella92, StonedRomy, Suliko, Vaiqua, zonneglans en 102 bezoekers