gebruik wietolie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 18:48

Ik kom even binnenvallen, heb vlug tussen de regels door gelezen.

Zijn er gevallen bekend- of zelfs bokkers, met PDS (prikkelbare darm syndroom) waarbij CBD olie helpt?
In de tabel 2 pagina's terug zag ik inderdaad dat THC/CBD zou helpen bij maag- en darmklachten, maar ik ben benieuwd naar echte ervaringen..
Het heeft een behoorlijke impact op mijn leven en buiten dat ik erg let op mijn voeding, heb ik helaas nog steeds zo nu en dan flinke aanvallen.



Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 18:56

superpony schreef:
Ja, als je op fb wat gaat zoeken, kom je dat wel tegen. Daar zitten veel meer CBD gebruikers denk ik.

Als darmpatient kan ik wel zeggen dat het ene positief effect heeft. Ik begon vanwege de pijn door reuma en merkte ene positief effect op mn darmen, zonder dat ik daar eigenlijk mee bezig was.

Wel rustig opbouwen, de juiste dosering vinden en veel water erbij drinken, vooral in het begin!


Bedankt voor je reactie! Wist niet dat er hele FB groepen van zijn dus dan ga ik daar eens op kijken.

Qua dosering zal het inderdaad even zoeken zijn, wat gebeurt er als je teveel neemt? :P Denk dat ik het wel kan raden, of is teveel gewoon slecht?

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Re: gebruik wietolie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 19:01

Ik zit nu op die site die een stukje terug aangeraden werd (cbdolie .nl), na het invullen van 5 vragen kwam er dit advies uit: CBD Olie 5% van Medihemp
Maar als ik het goed begrijp zit hier dus geen THC in.. of is dat dan weer niet legaal in NL en moet ik dat ergens anders vandaan toveren?

Ik heb er werkelijk geen verstand van.. dus blij dat ik dit topic heb gevonden :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Froukje, lindo, Natascha_Kn en 166 bezoekers