Nierstenen verwijderen met operatie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Nierstenen verwijderen met operatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-18 01:32

dit heb ik gehad eind april. alles ging goed maar merk al een poos rare trekkende pijn in mn linkerzij.. iemand hier ervaring mee?

kun je zo snel nieuwe nierstenen hebben?
pijn voelt wel anders maar weet niet als blijft maar ff naar de huisarts


SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Re: Nierstenen verwijderen met operatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-18 13:37

Pff hoopte dat het niet zo snel kon, als ik ze wel weer heb komt er weer een operatie en nu gaan ze gelijk een stent plaatsen in mn urineleider dat ik het niet zo snel weer krijg.. daar zit een vernauwing hebben ze vorige x bij operatie gezien en op de ct scan.. ik ga zeker ff weer bellen.. ik weet helaas hoe de aanvallen voelen heb 5 mnd met 4 grote nierstenen rond gelopen voor er eindelijk plek was voor de operatie..

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Re: Nierstenen verwijderen met operatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-18 19:25

klopt, bij mij ook te smal maar vorige x alleen nierstenen weggehaad uroloog zei wel als weer stenen zitten gelijk urineleider stent.. heb voor volgend jaar ct staan maar mocht natuurlijk altijd eerder sls ik klachten kreeg heb nog geen super erge pijn gelukkig maar wel raar gevoel.. ontdekte dit jaar doordat ik blaasontsteking had die maar niet overging, vd blaas ontsteking merkte ik niks ging heen door pijn in mn zij. dokter zei eerst zijn mn darmen


SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Re: Nierstenen verwijderen met operatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-18 20:02

merk niks van de blaasontstekingen das wel apart.. nee wist dat ze weer konden komen maar had of zou niet zo snel verwachten.

Hoelang heb jij in het ziekenhuis gelegen met operatie?

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Re: Nierstenen verwijderen met operatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-18 21:42

ik lag er 1 dag.. was lekker snel weg voelde me ook snel weer goed.. ga volgende week toch maar es bellen. tis nog geen erge pijn gelukkig

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Re: Nierstenen verwijderen met operatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-18 10:16

jeetje heftig.. ik moest bijna 5 maand met nierstenen en pijn aanvallen rondlopen voor plek was

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Re: Nierstenen verwijderen met operatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-18 13:19

moest echt wachten tot er operatie plek was.. zat inmiddels onder de diclofenac en tramadol voor de pijn.. na operatie bleef de jj stent/Catheter nog 2week zitten die is later eruit gehaald via de plas buis brrr daar zag ik me toch tegen op.. behalve het ff gĂȘnant viel het reuze mee haha

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Re: Nierstenen verwijderen met operatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-18 16:29

ja he het liggen vond ik niet zo eng verstand op 0 haha


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MarinkeB, stalxpaard, wiifke, XxMariellexX, xzodiena, YandexBot en 107 bezoekers