Vergrote lymfeklieren hals ervaringen gevraagd

Moderators: Dani, Polly, khirshanta, Shanna, Leo, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 12:23

ik heb wel ooit ontstoken lymfeklieren gehad bij mijn nek. Deze zaten pal onder mijn kaak, net voor het hoekje van mijn kaakgewricht. Ze waren groter dan een pingpong bal, als ik bukte kreeg ik geen lucht en gonste mijn hoofd enzo.

Wat jij hebt klinkt echt heel anders =/

The truth is that the world is full of dragons, and none of us are as powerful or cool as we’d like to be. And that sucks. But when you’re confronted with that fact, you can either crawl into a hole and quit, or you can get out there, take off your shoes, and Bilbo it up.

― Patrick Rothfuss

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 11:05

Normaal = wat de meeste mensen gemiddeld doen.. En dat is veganist zijn niet. En het lijkt me ook niet verkeerd om bij veganisten beter op de bloedwaardes etc. te letten als arts zijnde.

Maar er is natuurlijk niks mis mee om veganist te zijn.

The truth is that the world is full of dragons, and none of us are as powerful or cool as we’d like to be. And that sucks. But when you’re confronted with that fact, you can either crawl into a hole and quit, or you can get out there, take off your shoes, and Bilbo it up.

― Patrick Rothfuss

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie