gebruik wietolie

Moderators: Warboel, Dani, Polly, Murthul, Berdien, Shanna, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ceetje_bokt

Re: gebruik wietolie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 11:29

Ik gebruik elke avond vier druppels wietolie (dus met THC en CBD = illegaal) en ik slaap er geweldig op. Je wordt er niet stoned van, maar wel rustig. Mocht ik toch nog wakker worden dan gaan mijn gedachten niet meer als pingpongballen door mijn hoofd, maar ik blijf rustiger zodat ik ook beter weer in slaap val. Het lijkt me een stuk gezonder dan slaappillen die een huisarts voorschrijft. Vind het ook onbegrijpelijk dat dit niet legaal is, maar ja de pharmaceutische industrie verdient hier niks aan.

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 13:04

Gek is dat toch hè die aversie tegen wietolie. Alsof tramadol een fijn spulletje is. Fijn om te lezen je er zo veel baat bij hebt, Moonfish. Ik merk trouwens ook geen gewenning. Het is wel bij elke nieuw flesje weer heel even proberen hoeveel druppels ik nodig heb.

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 16:13

antje_vip schreef:
GDG schreef:

Huh, dit is toch helemaal niet homeopatisch :? ?

het is olie van een plant... hoe heet dat dan? :D

Plantaardig :D het is idd niet homeopatisch, dat heeft te maken met bepaalde verdunning van werkzame stoffen

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 18:26

Ik doe de druppels onder de tong en afhankelijk van wat voor cbd pasta erin zit een smintje voor de gore smaak :D

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 06:23

Ik heb mijn ‘druppels’ van een particulier die ik 100% vertrouw en bij elk nieuw flesje is het heel even zoeken naar de juiste dosering. Ik weet dat deze persoon alleen werkt met de beste grondstoffen. Geweldig om te lezen hoeveel mensen hier baat bij hebben en daardoor kunnen minderen met pijnstillers ed. Overigens geloof ik niet zo in de succesverhalen op het internet met genezen van kanker e.d., maar een samenwerking tussen regulier en ‘alternatief’ kan zoveel meer opleveren.

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 10:04

Weet iemand hoe duur een ‘legaal’ flesje is?

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 17:53

Ik herken de opmerking van iemand dat je THC voelt werken/ binnenkomen totaal niet. Ook nooit een gevoel gehad dat ik stoned zou zijn. En verslavend? Nee, maar het werkt zo fijn bij mij ‘s nachts dat ik niet meer zonder wil. Is dat verslavend? Misschien.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie