Sauna Liefhebbers!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 13:35

Ik hou ook heel erg van de Zoutsteenmijn inderdaad, en in het Elysium van de groene kristalsauna (beetje eucalyptus). En Lavendel <3 maar ik hou sowieso heel erg van lavendel. Ligt altijd naast mn bed ook _O-

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 13:46

SusanH schreef:
Ik vind bij de Veluwse Bron de Pakistaanse zoutmijn heel fijn, de aardsauna en de panorama sauna. Voorlees sauna lijkt me dan weer niks, ben er ook nog geen 1 keer in geweest. Lavendelsauna is denk ik alleen fijn als ze net de lavendel vervangen hebben laatste keer dat ik er was rook je echt niks en hing er alleen een verdroogd bosje lavendel.

Ja is de sauna in Veenendaal fijn? Ik woon echt haast op loopafstand maar ben er nog nooit geweest, idee bekenden tegen te komen staat me tegen.


Om die rede ga ik ook nooit naar de sauna hier dichtbij. Laat ik nu al 2 keer bekenden zijn tegengekomen in de sauna aan de andere kant van het land :+

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34583
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 14:03

Haha dat kan natuurlijk ook gebeuren :')

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 17:33

Oh, dat zou me echt niets uitmaken. Maar ik ben nog nooit een bekende tegen gekomen. Mijn moeder wel eens een vrouwelijke collega, waren alle twee niet dichtbij huis. Mijn moeder zei vrolijk gedag maar die vrouw voelde zich super ongemakkelijk en zei nauwelijks wat terug.

Corelli

Berichten: 9995
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 18:01

Ik kom regelmatig bekenden tegen en vind het geen probleem :) Maak ook gewoon een praatje als de ander dat ook oke vindt :)
Kwam 1x een ex-vriendje van vroeger (middelbare school) tegen, dat was wel heel awkward := Ik helemaal bloot, hij helemaal in badjas en ik ging uit ongemakkelijkheidtoch een praatje aan, ookal wist ie duidelijk niet waar ie kijken moest :=
Z’n vriendin stond ook wat raar te kijken haha
Mijn vriendinnen hebben er nog de hele dag lol om gehad haha

Beretto
Berichten: 353
Geregistreerd: 22-03-16

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 18:17

Ik vind 't niet erg om bekenden tegen te komen in de sauna.
Maar ik hoor regelmatig dat mensen verder weg gaan uit angst een bekende tegen te komen.
Dus als iedereen er zo over denkt is de kans een bekende tegen te komen groter als je verder van huis bent

frankiej
Berichten: 4145
Geregistreerd: 02-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 20:01

SusanH schreef:
...
Ja is de sauna in Veenendaal fijn? Ik woon echt haast op loopafstand maar ben er nog nooit geweest, idee bekenden tegen te komen staat me tegen.


Valt best mee hoor. Wij zijn ook eens een gezinnetje uit ons dorp tegen gekomen. Gewoon gezellig gekletst en de kids trokken lekker vrij met elkaar op.

anne_bento schreef:
.....
Ik ga zondag naar Thermae2000 in Valkenburg. Ben er nooit eerder geweest. Het switchen tussen wel en niet badkleding lijkt me lastig en irritant. In zwembaden wel badkleding en in de sauna niet. Ben je dan dus constant aan het aan- en uitkleden of zie ik dat verkeerd?


Dat weerhoudt ons er ook van om eens daarheen te gaan. Verder lijkt het er volgens de diverse recensies op internet nogal verouderd.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37223
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 20:10

Omkleden is te doen. Alleen een nat badpak aanwurmen is wat lastig, mij bevalt het wel.

Bekenden tegenkomen, ach kan er niet mee zitten. Gebeurd wel eens en ok dan zie je iemand naakt. Geen probleem. Eerste keer met bekenden weggaan naar sauna vind ik lastiger. :+ maar ook dat went. Zondag in bussloo wordt eerste keer met weer een andere bekende. Tenmiste ik heb haar een keer gezien veel over gehoord. Gv kent haar al eeuwig ex vriendin van broer van zijn eerste ex _O- . Met zijn trainingsmaatje van de sportschool was eerste keer wel even 1, 2 ok dan maar. Aparte gewaarwording om met twee mannen naar de sauna te gaan. Maar ook dat is inmiddels gewend.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man


corine1981
stokpaard connaisseur

Berichten: 5300
Geregistreerd: 05-08-06
Woonplaats: Lekker centraal

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 20:20

Hier een sauna liefhebber!!
Wij gaan regelmatig en onze kindjes ook. Bij ons op de verenigingscamping is op woensdag en het weekend de sauna geopend. We gaan daar ook vaak ff voor een dagje heen.

Koos paardloos :(

Pikkepor

Berichten: 3704
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Toedeloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 20:23

Ik ben dinsdagavond met een vriendin weer naar Spa Puur in geweest. Heerlijk om met een avondentree te kunnen relaxen na een examen -:) Eigenlijk zou er nog een vriendin mee gaan, maar ze was plots ziek geworden. Maar we hadden al wel gereserveerd voor haar.
Verteld de dame aan de kassa dat haar entreeprijs wordt verrekend met het eten en drinken in het restaurant. Ik vond het netjes opgelost!

En ik wil weer gaan :roll: vond het echt heerlijk. Beetje kletsen, zwemmen, sauna (als er niemand was dus nog meer kletsen), iets drinken...

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37223
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 20:32

:j Dat is netjes. Daarom hier zondag sauna. Die vrouw zou met twee vriendinnen gaan, gereserveerd kunnen ze beiden niet -O- en niks terugboekbaar. Dus gaan wij tween mee

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Pikkepor

Berichten: 3704
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Toedeloe

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 21:31

Aan wel lekker voor jullie. Heb je tenminste een goed excuus om te gaan :D

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37223
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 21:33

Alleen komen we zo niet toe aan opmaken van badenkaart van palestra en hebben nog gratis toegang beiden voor andere sauna :')

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

x_Jeanine_x

Berichten: 9085
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-18 16:28

Ben net thuis van een lekkere ochtend in Bussloo.

Dacht dat ze inmiddels wel klaar waren met verbouwen, maar zijn een zoutwaterbad aan het bouwen waren!

Wel weer heerlijke koffie op met gebak, lunch liet lang op zich wachten! Om ons heen hadden later besteld en wij maar wachten :+
Verder vond ik het erg druk in de baden, sauna's zaten we vaak maar met zn 2 in. Opgietting was erg druk!

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 17:17

Ik ben afgelopen weekend naar Thermae2000 geweest. Hotel was top, gratis upgrade naar een luxere kamer, kamer was ruim en netjes. Sauna en zwembad ook erg goed bevallen. Misschien hadden we mazzel maar de drukte viel me erg mee. Natuurlijk waren er veel mensen maar niet vergelijkbaar met Elysium of Veluwse Bron. Aangezien ik die drukt gewend ben vond ik dit heerlijk. Wisselen tussen zwemkleding in het sauna gedeelte en het zwem gedeelte was ook goed te doen, veel ruimte om om te kleden en je spullen kwijt te kunnen, netjes met al die vakjes en kluisjes overal! En er stond een apparaat om tussendoor je zwemkleding te kunnen drogen in een paar seconde, dus geen natte zooi aan steeds. Wat ik vooral lekker vond was het warme water in de zwembaden. Ik vind Elysium zwembad altijd zo koud haha... hier was het zo lekker warm!

corine1981
stokpaard connaisseur

Berichten: 5300
Geregistreerd: 05-08-06
Woonplaats: Lekker centraal

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 19:03

Ik zou dat gepruts met badkleding dus echt niet zien zitten....
Maar ik heb sowieso een hekel aan nat badgoed.

Koos paardloos :(

Amber_anne

Berichten: 6899
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 19:19

Hier ook een sauna liefhebber met mijn vriend. Het liefst gaan we naar de Veluwse bron omdat het dicht bij is en groot. Ik hou er voornamelijk van om rond te lopen en in verschillende sauna's te gaan. Zijn ook 2 keer bij de Zwaluwhoeve geweest en laatst bij de spaweesp maar beide niet voor ons, er hangt geen ontspannen sfeer en vind de locatie ook maar niks.

Iemand een aanbeveling voor iets wat lijkt op de Veluwse bron?

Anoniem

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 19:40

Elysium, Bussloo, Devarana?

nardxash

Berichten: 3997
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 19:43

Amber_anne schreef:
Hier ook een sauna liefhebber met mijn vriend. Het liefst gaan we naar de Veluwse bron omdat het dicht bij is en groot. Ik hou er voornamelijk van om rond te lopen en in verschillende sauna's te gaan. Zijn ook 2 keer bij de Zwaluwhoeve geweest en laatst bij de spaweesp maar beide niet voor ons, er hangt geen ontspannen sfeer en vind de locatie ook maar niks.

Iemand een aanbeveling voor iets wat lijkt op de Veluwse bron?

Thermen holiday

i Will never let you go
Sonic<3 28-08-2004/07-08-2013
Nard 5-07-2001( forever my once in a lifetime horse)
DJ 1-2-2014

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 19:46

Ik ga morgen weer naar Spa Weesp, zin in! :D

Corelli

Berichten: 9995
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 19:53

Amber_anne:
thermen Soesterberg vind je dan denk ik ook wel fijn! :j

Sting

Berichten: 12856
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 20:21

Ik ben zaterdag met mijn vriend bij SpaWeesp geweest. Wij hebben erg genoten. Mooie sauna's, indrukwekkend plafond (vond vooral klussende vriend-lief erg boeiend, haha!), fijne opgieting (voor vriendlief eerste keer, voor herhaling vatbaar). Wel vonden wij wat dingen ook minder mooi/fijn. Zo waren de dompelbaden 'warm' in verhouding en was erg verbouwingstechnisch nog wel wat aan te merken. Maar ze zijn ook nog wel bezig. Lunch, een uitsmijter, was lekker!

Amber_anne

Berichten: 6899
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 08:35

Dankjewel, Bussloo en Soesterberg is met een uurtje nog te reizen en zien er mooi uit. Gaan we volgende keer maar is heen, ben benieuwd.

Sting wat grappig ik was zaterdag toevallig ook bij spa Weesp

Sting

Berichten: 12856
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 10:17

Amber_anne schreef:
Sting wat grappig ik was zaterdag toevallig ook bij spa Weesp

Dat is zéker grappig!

x_Jeanine_x

Berichten: 9085
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-18 07:57

Maandag middag ga ik weer heerlijk met zusje naar Thermen Soesterberg :)

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Bytespider, Kaplaars en 118 bezoekers