Wanneer besluit wel/geen kinderen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
denice

Berichten: 9645
Geregistreerd: 02-09-04

Re: Wanneer besluit wel/geen kinderen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 12:50

Wij twijfelden en toen werd ik ongepland zwanger. Hij is nu 1 jaar, en het heeft ons leven zo verrijkt!! Inmiddels zwanger van de 2e en ik weet niet bij de hoeveelste we gaan stoppen :=

Hoe dan ook, ik ben er van overtuigd dat als je een kind krijgt het sowieso goedkomt qua gevoel en verantwoordelijkheidheden. Ik zeg bij twijfel doen, maar dat geldt vooral voor onze eigen situatie.


denice

Berichten: 9645
Geregistreerd: 02-09-04

Re: Wanneer besluit wel/geen kinderen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 18:36

Toch wil ik nog wel de opmerking maken dat voor ons kinderen krijgen echt absoluut nooit gevoeld heeft als 'iets opgeven' 'Je leven kwijt zijn' 'rust aan je hoofd te hebben' of iets anders dat een negatieve consequentie zou zijn van het krijgen van kinderen. Wij dachten geen kinderen te willen, nu hebben we ze en ik ben serieus gelukkiger dan ooit, veel tevredener, leef bewuster en een dag heeft nu zoveel meer gelukkige momenten dan dat ik eerst al had.

Al die redenen als we willen ons eigen leven houden etc. is natuurlijk allemaal prima, maar je houdt ook je eigen leven, in mijn ogen verrijk je hem juist met kinderen. En nogmaals, ons overkwam het en we schrokken behoorlijk, maar het is meer dan goed gekomen.


denice

Berichten: 9645
Geregistreerd: 02-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 18:40

Ik vind de reden 'ik geniet teveel van het leven' echt een waar ik niets mee kan. Met kinderen kan je ook genieten van het leven, misschien wel meer.

Maargoed dat weet je pas als jeze hebt.
Laatst bijgewerkt door denice op 18-06-18 18:41, in het totaal 1 keer bewerkt

denice

Berichten: 9645
Geregistreerd: 02-09-04

Re: Wanneer besluit wel/geen kinderen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 19:18

Wie weet is dat de magische voorspeller ja :')

denice

Berichten: 9645
Geregistreerd: 02-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 19:27

Jeezus mina zeg, ik bedoel dat je pas weet of je de juiste keuze hebt gemaakt als je ze hebt. En of dat dus de slimste methode is.

Doe eens rustig..
Laatst bijgewerkt door denice op 18-06-18 19:30, in het totaal 2 keer bewerkt


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, AhrefsBot, DanaxxLester, furious, GoogleAdsense, linoleum, Myka, Vetra, xoranlover, xXlovelyXx, Zira1994 en 110 bezoekers