Eelt, kalknagels en zweetvoeten.. Ieuwh!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura82
Berichten: 7465
Geregistreerd: 05-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 08:10

Bij mij hielp niets tegen mn kalknagels, ook laseren niet. Uiteindelijk een kuur medicijnen gehad via de huisarts. Regelrechte troep, behoorlijk beroerd van geweest, maar eindelijk wel er vanaf (ik had er ook veel last van qua pijn)



Laura82
Berichten: 7465
Geregistreerd: 05-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 09:00

Mijn huisarts was er inderdaad ook niet happig op, en de bijwerkingen waren niet mis, maar aangezien alle middeltjes van drogist, pedicure en huismiddeltjes niet werkten...
Pedicure raadde toen aan naar de huisarts te gaan, en gelukkig was hij bereidt dat middel voor te schrijven.

Ik heb vicks ook geprobeerd, dat deed echt helemaal niets... tea trea oil ook niet trouwens. Enige waar het iets van op leek te knappen was zo'n kalknagelpen, ben de naam even kwijt, maar weg ging het niet.
Laseren heeft me vooral een hele hoop geld gekost.

Laura82
Berichten: 7465
Geregistreerd: 05-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 10:07

Denk dat het ook aan het soort schimmel ligt wat goed werkt, en hoe besmettelijk het is?
Want bij mij ging het vrij vlot ook naar andere teennagels, en appelazijn deed bij mij helemaal niets :') Half jaar geprobeerd, toen was ik daar ook wel weer klaar mee.
Pillenkuur daarentegen hielp bij mij juist wel heel goed, alleen inderdaad, dat is wel echt hele erge troep. Had t pas echt in de gaten toen ik ermee gestopt was, barstte opeens van de energie en voelde me gewoon echt veel beter. Maar goed, was er wel eindelijk vanaf, na ruim 10 jaar pijn en ellende.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Ies_, littletash en 139 bezoekers