Binnen twee weken (veel) minder snel buiten adem?

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 19:07

Moet je de presentatie houden terwijl je op een loopband loopt? Zo niet dan denk ik eerder dat je buiten adem raakt omdat je door de spanning (onbewust waarschijnlijk) niet goed doorademt. Bijna iedereen heeft daar wel een beetje tot heel veel last van. Als dat het geval is heb je waarschijnlijk meer aan een logopedist of iemand die presentatietrainingen geeft. Die zullen je waarschijnlijk goed kunnen helpen.

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 19:23

Mijn eigen ervaring is dat het vanaf het moment dat je je er bewust van bent dat het je kan overkomen heel snel bergafwaarts kan gaan. :P Natuurlijk kan conditie wel een rol spelen, maar zolang je niet buiten adem raakt van het voeren van een normaal gesprek denk ik dat je misschien toch meer hebt aan een coaching dan aan een fysieke training. Niet dat je de extra lichaamsbeweging moet laten schieten want dat is natuurlijk altijd goed, maar het zou zonde zijn als je je loopt af te beulen en het gewenste resultaat uitblijft. Veel succes in elk geval!

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 19:40

Ik heb er nog eens over nagedacht en ik denk toch dat het aan je conditie ligt! Wij moesten op school een trainingsschema volgen voor de Coopertest. Misschien is dat iets?

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 22:46

FirebirdM schreef:
:+ Het is dat je neus niet door een computerscherm kan groeien, maar anders...

Ik gun je gewoon een maximaal placebo-effect. :D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie