Binnen twee weken (veel) minder snel buiten adem?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Love_Rosie

Berichten: 1482
Geregistreerd: 01-06-12

Re: Binnen twee weken (veel) minder snel buiten adem?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 19:05

ik doe de 30 day shred van jillian michaels. thuis, half uurtje buffelen en dan is het weer klaar. van iig 3x pw gaat mijn conditie hard omhoog.. ik vind het ideaal voor de tijd die het kost en wat je allemaal doet.
Al pak je enkel level 1 (ik vind level 2 niet zo leuk dus doe altijd level 1) geeft al veel resultaat. En je hoeft niet van huis weg. Enkel matje nodig en gewichtjes (of 2 flesjes water). En je zou zelf wat oefeningen kunnen toevoegen/wisselen. Ik kan bijv momenteel niet opdrukken dus die vervang ik met andere armoefeningen en heb er wat extra buikspieroefeningen bij gedaan.


Love_Rosie

Berichten: 1482
Geregistreerd: 01-06-12

Re: Binnen twee weken (veel) minder snel buiten adem?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 19:49

Snap ik, maar doordat je alles traint ga je sowieso vooruit.
Ik kan normaal nog geen 100m hardlopen, maar kan als ik dit een maand goed doe zo 3km rennen zonder verder echt hardlooptraining. Je traint Abs, Strenght en Cardio. Ik gebruik het nu 2x pw om alles een beetje op peil te houden; wil ik vooruitgang moet ik wel 3+ keer pw trainen. ik vind het iig ideaal

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angelaa2, Faya__, Gambler21, gaucho, Googlebot, Gothico, IMAY1990, Malenka, Pellelilly, Suliko, yvje86 en 45 bezoekers