Ooglidcorrectie, ervaringen en resultaat?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Popstra
Berichten: 13709
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Ooglidcorrectie, ervaringen en resultaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 13:01

Mijn man heeft het een aantal jaren terug laten doen en dat is erg mooi geworden. Zijn oogleden lagen op zijn bovenwimpers. Was dus echt nodig.
Hij had wel last van blauwe kijkers maar dat kwam omdat hij te eigenwijs was en niet ging koelen gelijk na de operatie. Dat was het enigste. Verder een succes dus

Ik l*l niet met de wind mee nee...



Popstra
Berichten: 13709
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Ooglidcorrectie, ervaringen en resultaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 13:19

Wat ook nog voor extra resultaat wil werken is een wenkbrauw lift in combi met ooglid correctie.
Als voorbeeld, bij mij gaat vooral het buitenste hangen. Beetje droef effect zeg maar. Ik zou een laterale wenkbrauwlift kunnen laten doen. Alleen met een ooglid correctie blijft dat buitenste namelijk best wel hangen vind ik.
Ik overweeg dit te gaan laten doen in de toekomst.

Ik l*l niet met de wind mee nee...

Popstra
Berichten: 13709
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 16:05

Huertecilla schreef:
Collie2008 schreef:
Gewoon doen!


Ik zou me toch eens wat breder informeren naar de complicaties.
Die niet-successen worden niet gepromoot door de industrie noch door degenen waarbij het niet zo goed ging.

Hier op Bokt is er zowat hysterie over een cap dragen; dat de kans wel klein is maar de gevolgen potentieel te ernstig.
Diezelfde club stapt moeiteloos over de echt niet imaginaire potentiele problemen bij huid wegsnijden uit gezonde oogleden zonder enige echte medische reden. Eeen ECHTE en geen erbij gezochte smoes.

Bij mij gaat het tot nu toe van een leien dakje EN zowat gratis. maar ik zou het desondanks never ever hebben laten doen als ik niet door oude littekens een toenemend risisco opleverende gezichtsveldbeperking zou hebben gehad.
Ok, ik heb het geschreven. Kan verder genegeerd worden,want waar een wil is, is in dit geval geen weg.
ben ik helemaal met je eens. Zo verbaas ik me hoe makkelijk er door heel veel meiden tot (iets totaal anders) borstvergroting over word gegaan. En dat terwijl ik in mijn omgeving al 3 dames ken waarbij het niet goed uit pakte en een her operatie moesten ondergaan omdat bij 2 dames de prothese onder hun oksel kwamen te zitten en bij een ander het lijf de implantaten niet accepteerde. En dat waren geen operaties bij onbekende, goedkope klinieken.

Ik l*l niet met de wind mee nee...

Popstra
Berichten: 13709
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 17:36

pol1 schreef:
Dan toch maar wat meer geld kwijt! Een cosmetisch arts kan prima botox doen maar ik zou snijden toch overlaten aan een chirurg..

Precies. Snap überhaupt niet waarom men zo goedkoop mogelijk wil als het om schoonheids operaties gaat. Ik heb begrepen dat als het goedkoop gedaan word de zorg en vooral evt nazorg de wensen over laat.

Ik l*l niet met de wind mee nee...

Popstra
Berichten: 13709
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Ooglidcorrectie, ervaringen en resultaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 17:57

Ik zie ook geen verschil

Ik l*l niet met de wind mee nee...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Facebook, maitestar23, noukso, Piekosjj, Sizzle, Tibamar en 154 bezoekers