Afkicken van cola

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 15:03

Tsja, suiker en caffeine.. twee verslavende stoffen. Gewoon niet meer drinken. ''Afkickverschijnselen'' trekken wel weer weg.

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away


Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: Afkicken van cola

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 15:28

Hoofdpijn kan ook zeker door de suiker komen. Mijn vader heeft altijd last gehad van migraine. Hebben we besloten om suikervrij te gaan eten. Nergens meer last van gehad... Zo ken ik weer nog meer verhalen over suiker... Maar dan gaan we offtopic :+

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away


Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 16:05

Selina schreef:
Krijg je daar afkickverschijnselen van? :oo
Ik drink denk ik bijna een liter cola per dag. Dronk toen 1.5 L appelsap per dag, wilde daarmee stoppen vanwege de suiker. Alleen toen ontdekte ik cola :=
Misschien moet ik het ook maar weer eens beperken tot 1 glas per dag .. Beter voor m’n tanden :Y) Ben er verder niet verslaafd aan. Is meer dat ik weinig anders lekker vind. En het is gewoon makkelijker dan bv thee.


Stoppen met appelsap vanwege de suiker en beginnen aan cola? :+ :')

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: Afkicken van cola

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 16:14

TS, je hebt van Spa ook flessen met bruisend water met smaakjes. Die neem ik zelf altijd mee als ik een feestje heb bijvoorbeeld. Zo kan ik toch iets lekkers drinken zonder suikers of calorieën :)

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 17:08

casperzazoe schreef:
Ik meld mezelf eventjes, hier een verslaving aan energie drink (Bullet / Red Bull) 8)7 . verklaar mezelf wel voor gek eigenlijk. Heel vaak heb ik er zo'n zin in en dan drink ik het en heb ik zoiets van nou.. was dit het nou?
Vaak 1 blikje per dag, maar ook lang 2 of heel soms nog meer. Ben nu terug naar absoluut 1 blikje en sommige dagen geen. Jammer dat ik vaak plaats maak voor cola vanille.. maargoed, ietsje beter dan redbull.
Heb het idee dat ik perse iets uit een blikje wil en met koolzuur, heeft iemand nog gezondere opties met koolzuur? Sourcy Citroën drink ik nu vaak maar daar zit niet zoveel smaak aan.

Edit: ik drink hartstikke veel, dus ook water en gezondere frisdranken en sappen. Dus echt afkickdn valt mee bij mij


Finley <3

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Denise_, _Lois_, AndreaB, ComscoreBot, Eva1975, IASCrawler, Lalidan, LilChar, miisshOrse, scrabbel en 116 bezoekers