Ooglidcorrectie, ervaringen en resultaat?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
anjali
Berichten: 14918
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 12:20

Als je er een gereduceerd blikveld door hebt dan vind ik het niet cosmetisch maar medisch noodzakelijk of in elk geval nuttig.Een vraagj,Chinese mensen hebben allemaal van die hangende oogleden,hebben die dan ook een gereduceerd blikveld?Overigens laten die hun oogleden ook vaak corrigeren maar dat is dan omdat dat mooier wordt gevonden.Ik persoonlijk vind hangende oogleden wel mooi staan,maar je moet er natuurlijk geen last van ondervonden.


anjali
Berichten: 14918
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 11:45

Cer schreef:
Voor de mensen die het interessant vinden...

Voor, tijdens, en na... ik geloof dat ik na twee weken weer make up mocht gebruiken, maar ik moest wel 6 tot 8 weken wachten met sporten.. en daar moet je je echt aan houden want je voelt meteen druk op je oogleden als je je bloeddruk omhoog brengt..
De alleronderste rechtse foto is van zojuist

Spoiler:
[ [url=m/0Njlc3.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik vind het wel mooi geworden bij jou.Omdat het niet al te strak is getrokken ziet het er heel natuurlijk uit.Ik zie wel eens filmsterren en bekende personen die het veel te hoog hebben laten optrekken .

anjali
Berichten: 14918
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 13:38

Cer schreef:
Nou ja als je ziet hoe het was, is het opgeknapt :j

Ik vind het nog niet 100% maar dat is ook de vorm van mn ogen.. Ik zal nooit een hele open blik hebben. Ja dan moet ik t echt tot aan mn oren laten strak trekken :')

Hoewel ik wel zat te denken aan een subtiele wenkbrauwlift met botox...

Plaats je straks ook voor en na foto's, HC?
En Frummels :?

:D

Maar het is nu juist mooi! Het zijn jouw ogen .maar ik vind dat je het zo moet laten en er niets meer aan doen!Iets of wat geloken oogleden dat wordt "slaapkamerogen"genoemd en staat heel sensueel.Ik heb van mezelf hangende oogleden,en ik kwam ooit bij een dokter voor iets heel anders en die bood me een verwijsbrief aan voor een ooglidcorrectie.Dat had ze bij zichzelf laten doen en vond dat het bij mij ook zou kunnen. Ik was wel verbaasd want ik had helemaal geen last ervan en heb het dus ook niet laten doen.Als je er medische klachten van hebt is het heel wat anders vanzelfsprekend.Maar die open blik waar jij het over hebt vind ik niet mooi. Ik las trouwens over patienten waarbij het ooglid zo ver was opgetrokken dat ze hun ogen niet meer dicht konden krijgen.Wel opletten dus door wie je het laat doen.

anjali
Berichten: 14918
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 18:55

justdiesel schreef:
Ik vind het resultaat een beetje tegenvallen Cer.....
Hoop dat je het niet vervelend vind dat ik dat zeg?
Misschien dat ik er meer verschil van verwachtte hoor

Ik vind het resultaat juist meevallen,omdat ze er geen groot verschil van gemaakt hebben.nu ziet ze er uit zoals ze er van nature uitziet ,met hele mooie ogen\oogleden!


anjali
Berichten: 14918
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Ooglidcorrectie, ervaringen en resultaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 10:37

Weet je wat het ook is,als je iets laat weghalen kun je het er niet meer aanplakken.Dus het is beter niet te veel weg te halen.Want te veel geeft een onnatuurlijk resultaat en kan,naar ik gehoord heb,zelfs tot lastige klachten leiden (niet meer kunnen sluiten van de ogen!).

anjali
Berichten: 14918
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Ooglidcorrectie, ervaringen en resultaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 13:22

Het ziet er al een stuk beter uit!

anjali
Berichten: 14918
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 13:52

Ik zou het alleen om medische reden laten doen.

anjali
Berichten: 14918
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 14:36

Frummels schreef:
Ik heb niet echt "last" van het "beperkte" zicht, maar meer van de ontzettende koppijn die ik krijg door heel de dag mijn wenkbrauwen op te trekken. := (Als ik dat niet doe, wordt mijn zicht wel beperkt en dat is irritant met kantoorwerk waarbij je heel de dag moet lezen en typen).

Ga eerst de pleisters proberen :j

Dat is dus wel een medische reden.maar als je het met pleisters kunt oplossen is dat ook goed.

anjali
Berichten: 14918
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 10:00

pol1 schreef:
[ [url=m/9ckFjd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het bewijs.. dag 2!

Lekker gezwollen maar kan er prima mee zien!

Wat zijn dat voor kruisvormige strepen op je voorhoofd.onder die pleisters?

anjali
Berichten: 14918
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 10:50

Huertecilla schreef:
Even een relativerend bericht.
De vriendin van kustlief welke een week voor mij onder het mesje gegaan is heeft complicaties.
Niet helemaal begrepen WAT er nu fout gegaan is maar het klinkt als compelxe complicatie.
Ze moet morgen weer onder het mes voor correctie van wat er fout is nu en als dat goed geneest, over een paar maanden weer een operatie om het weer mooi te maken.
Wordt een verloren zomer. Minimaal. ALS het weer goed komt.

Let wel, de dame is hoofdverpleegster in een ziekenhuis dus bepaald geen blond wicht dat zichzelf wat aangedaan heeft.

Zie daar dat het niet zomaar wat is en wel degelijk risicos inhoudt.

Vervelend voor haar,komt wel weer goed waarschijnlijk.Bedankt dat je eerlijke voorlichting geeft hier.Zodat degenen die zoiets zouden overwegen een goede keuze kunnen maken.

anjali
Berichten: 14918
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Ooglidcorrectie, ervaringen en resultaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 10:43

Ik heb onlangs enkele dagen in een ziekenhuis gelegen voor een noodzakelijke knieoperatie.Ik vond het te koud daar en het tochtte enorm vanwege de airconditioning.En dan krijg je slechts een dun dekje op je bed. Ik hen gevraagd om de temperatuur te verhogen,ik lag toch alleen op een kamer,maar dat kon niet want het werd centraal geregeld.Als ik daar langer had moeten liggen had ik ook een longontsteking gekregen.Overigens kreeg ik wel lekker vegetarisch eten,het was niet allemaal slecht daar,dat moet ik er wel bijzeggen.

anjali
Berichten: 14918
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 15:29

ClauH schreef:
Wat een verademing, een selfie maken met mijn lenzen in.
Alhier het "eindresultaat". Nu wordt er nog 2 maanden collageen aangemaakt waardoor er nog een kleine verbetering zal zijn.
(zoals eerder gezegd ben ik zelf tevreden)

[ [url=m/aG0rAr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Eerlijk gezegd zie ik helemaal geen verschil! De eerste foto heeft alleen een kleurverschil met de volgende foto's. Maar goed,je ogen zagen er eerst naar mijn idee ook al goed uit,en nu dus nog. Beter dan dat ze overbehandeld zouden zijn.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dammie, ElineGC, Laj1, Saskiaa_, YaraNls en 40 bezoekers