Als sociaal zijn lastig is

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Giolli, Dani, Mjetterd, Sica, ynskek

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 13:45

Hier ook echt enorm herkenbaar. :j

Mensen die ik goed ken geen enkel probleem mee, ook zakelijk gezien weinig problemen meer (al zal ik nog niet zomaar op iemand afstappen, hooguit als ik echt iets concreets heb om over te hebben, maar gewoon koetjes en kalfjes, nope).

Een vreemde bellen vind ik ook heel moeilijk, opnemen weer stuk minder of bij iets heel concreets ook oké. Nu is bellen ook echt extreem vermoeiend voor mij, langer dan 3 minuten is zwaar, problemen met hersenen, concentratie erbij houden is dan moeilijk. Dingen onthouden kan ik ook niet, vaak als ik ophang ben ik meer dan de helft vergeten als ik t niet direct tijdens gesprek op schrijf. Daarom doe ik heel veel via Whatsapp of mail, vaak vraag ik tijdens telefoon gesprek ook of ze dingen via app nog eens willen doorgeven.

Wel gaat het steeds makkelijker als ik het meer en meer doe. En dus hele concrete dingen ook geen problemen (meer). Bedrijf heeft daar ook wel deels in mee geholpen, want daarvoor heel veel via de telefoon en contacten en zo.

Odette van de Beekerheide drachtig van Strandgaards Mangold: 3 mei 2021 - *Volg topic*
Liberty van Equi Center

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie