Tanden bleken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ikwashier

Berichten: 4015
Geregistreerd: 29-11-07
Woonplaats: Drenthe

Tanden bleken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-18 09:55

:wave:

Iemand hier ervaring met het bleken van zijn/haar tanden? Zoja, waar heb je het laten doen en hoeveel geld was je kwijt? Heeft het überhaupt geholpen? :D

steefvicky

Berichten: 2569
Geregistreerd: 30-01-12
Woonplaats: Zeeland

Re: Tanden bleken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 10:28

Mijn moeder heeft het gedaan. Bij de tandarts heeft ze een bitje gehad en een aantal spuiten met vloeistof. Snachts moest die vloeistof in dat bitje en in haar mond.
Ik geloof dat ze rond de 300 a 400 euro kwijt was. Je ziet het resultaat erg goed!!

_Zoe

Berichten: 1542
Geregistreerd: 12-03-14
Woonplaats: Rotterdam

Re: Tanden bleken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 10:33

Ik via hollywoodsmile Rotterdam of witgebit Rotterdam, beide super resultaten. Ik ga elke 8/9 maanden om ze echt goed wit te houden. M’n vriend was nog nooit geweest en rookte vroeger dus bij hem was resultaat helemaal verbluffend goed!

upendo

Berichten: 22277
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Tanden bleken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 10:42

Tanden bleken is een tijdelijke oplossing.
Als je het geld er voor over hebt, dan zou ik het lekker doen, maar reken wel op een jaarlijks terugkerende flinke kostenpost als je het bij de tandarts wil doen.

Undefined
Berichten: 3765
Geregistreerd: 18-01-09

Re: Tanden bleken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 12:33

Ik heb ze zelf wel eens gebleekt met crest white strips. Lekker goedkoop en makkelijk :)

Just_bo

Berichten: 253
Geregistreerd: 02-02-14

Re: Tanden bleken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 12:42

Ik heb ook crest white strips (de ‘professional effects’ versie) gebruikt! M’n tanden zijn een stuk witter geworden, had geen gevoeligheid of irritatie en was in totaal zo’n €40 kwijt :)

x_Quinta_x
Berichten: 1370
Geregistreerd: 29-09-08
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 12:43

@Undefinded: Waar vond je die crest whitestrips?

droversrun

Berichten: 1027
Geregistreerd: 23-02-07

Re: Tanden bleken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 12:49

Toevallig ben ik woensdag naar de tandarts geweest om te kijken wat hiervoor de opties waren. Wat steefvicky zegt was hier ook het aanbod, dat koste 300 euro en als je het dan na een tijd weer wilde doen dan was je 50 euro kwijt voor nieuw vloeistof.
Heb toen het advies gekregen om het echt enkel bij de tandarts te laten doen omdat het daar de enige methode is dat je het met waterstofperoxide mag bleken. Andere praktijken mogen dit niet en doen het doormiddel van uitdroging van je tanden, wat dus erg schadelijk schijnt te zijn.

Ik heb er voor gekozen om mn gebit gewoon wat vaker te laten reinigen en het met speciale tandpasta te proberen. Tandarts zei ook dat ik met veel geluk 1 tint lichter zou gaan omdat mijn tanden blijkbaar al in een van de lichtste categorie vallen.

absque_dubio

Berichten: 7847
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 12:55

Ik lees even mee. Hoe zijn de crest white strips bevallen?

Ik las ook positieve dingen over Optimal White, alleen niet duidelijk waar dit te krijgen is (op de website is het niet op voorraad?)
Met een bitje lijkt me dat je meer de gehele tand pakt dan met zo'n strip?

Nathalie18x

Berichten: 1253
Geregistreerd: 24-11-15
Woonplaats: Riga

Re: Tanden bleken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 13:06

Ik lees ook even mee voor de crest white strips. Ik ben heel benieuwd hoe dat idd werkt.

MirandaDvG

Berichten: 758
Geregistreerd: 12-10-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Tanden bleken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 14:42

Ik heb mn tanden eens laten bleken bij "wit gebit"
De manier vond ik wat ongemakkelijk.
Er word een soort pasta op je tanden gesmeerd, spreider in je mond zodat je je mond open houd, en je moet achterover zitten zodat de pasta goed blijft zitten.
Na 20 minuten moet je je mond spoelen met water en word er opnieuw pasta gesmeerd.
ik had 4 x 20 minuten geboekt, dit is een gemiddelde behandeling.
Er was zeker resultaat, geen gerard joling smile, maar wel duidelijk wittere tanden. In de salon werd aangeraden de behandeling regelmatig te herhalen. Ik geloof 3 of 4 x per jaar ofzo.
Kosten waren toen ongeveer 45 euro.

minouesmee

Berichten: 7424
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 20:56

Ik heb je een pb gedaan!

Ik heb hele fijne tandpasta waardoor je tanden witter worden. Niet blijvend natuurlijk, maar zolang je de tandpasta 2 keer per dag gebruikt heb je mooie wittere tanden. Mocht iemand meer willen weten doe mij even een pb.

Foto van mijn tanden :)
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Murthul op 12-03-18 23:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: adverteren verwijderd

Eline_S_S

Berichten: 3522
Geregistreerd: 13-12-11
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 21:25

minouesmee schreef:
Ik heb je een pb gedaan!

Ik heb hele fijne tandpasta waardoor je tanden witter worden. Niet blijvend natuurlijk, maar zolang je de tandpasta 2 keer per dag gebruikt heb je mooie wittere tanden. Ik kan er vrij goedkoop aankomen, mocht iemand meer willen weten doe mij even een pb.

Foto van mijn tanden :)
[ [url=m/qmIEUX.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mag ik vragen wat dit voor een wondermiddel is geweest? :o

minouesmee

Berichten: 7424
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 21:37

De ap24 whitening tandpasta.
Laatst bijgewerkt door Murthul op 12-03-18 23:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Adverteren verwijderd

Anoniem

Re: Tanden bleken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 21:48

maar die 2e foto is gewoon lichter qua belichting toch of ligt dit aan mij :o

minouesmee

Berichten: 7424
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 21:53

VivaLaVida schreef:
maar die 2e foto is gewoon lichter qua belichting toch of ligt dit aan mij :o

Wel iets ja, maar mijn tanden zijn er echt wittter door geworden. Natuurlijk ziet zo wit al met bleken hoor. :D Maar zo'n tandpasta is natuurlijk ook niet te vergelijken met bleken.

Die crest strips branden bij mij heel erg. Werkt wel goed, maar dat gevoel vind ik echt niet fijn.

Undefined
Berichten: 3765
Geregistreerd: 18-01-09

Re: Tanden bleken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 21:58

Mijn crest white strips komen van whitestripskopen.nl
Tanden zijn even erna wel wat gevoelig maar dat trekt met een paar uur weer weg. Mijn zusje heeft eens twee kuren achter elkaar gedaan en had daarna gewoon echt Hollywood tanden. Ik heb zelf de laatste keer 7 (van de 10) behandelingen gedaan en was daarna tevreden. Kostte me 28 euro trouwens.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15912
Geregistreerd: 10-01-06

Re: Tanden bleken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 22:08

Mijn tanden zijn 11 tinten witter met in office bleaching. Bij de tandarts dus. Ik heb het na 5 jaar herhaald.
Thuis bleken is leuk maar dan bleek je de rotzooi die op je tanden zit. Daarom houdt het ook niet zo lang. Hier werd eerst de pellicle (tandplak) van je tanden afgehaald en daarna pas gebleekt.

Ikwashier

Berichten: 4015
Geregistreerd: 29-11-07
Woonplaats: Drenthe

Re: Tanden bleken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-18 20:27

Bedankt voor de antwoorden!

Nikki_
Berichten: 1470
Geregistreerd: 01-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 00:30

Ik vroeg me af of je nog iets geprobeerd hebt en zo ja, hoe dat bevallen is :)

Rangeela

Berichten: 754
Geregistreerd: 25-02-08
Woonplaats: Groningen

Re: Tanden bleken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 00:39

Kurkuma werkt ook. Zijn via google wel artikelen en samenstellingen met andere natuurprocent te vinden. Vlekt wel als het in kleding komt dus wel iets bij aandoen wat oud is of onder douche poetsen.

smurffie

Berichten: 11126
Geregistreerd: 07-08-06
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 01:28

Rangeela schreef:
Kurkuma werkt ook. Zijn via google wel artikelen en samenstellingen met andere natuurprocent te vinden. Vlekt wel als het in kleding komt dus wel iets bij aandoen wat oud is of onder douche poetsen.

behalve dat witte vullingen er geel van worden := niet zo fijn.

Zuchini

Berichten: 929
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Punta cana, dominican republic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 03:54

Crest, had wel wat gevoelige tanden en tandvlees tijdens de kuur maar dat trok snel weg. Je hoeft dit echt niet elk jaar te herhalen, om de 3 jaar ofzo en het kost lang niet zoveel als bij de tandarts

mvdbijl

Berichten: 3675
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 06:37

smurffie schreef:
Rangeela schreef:
Kurkuma werkt ook. Zijn via google wel artikelen en samenstellingen met andere natuurprocent te vinden. Vlekt wel als het in kleding komt dus wel iets bij aandoen wat oud is of onder douche poetsen.

behalve dat witte vullingen er geel van worden := niet zo fijn.


Vullingen kleuren nooit mee, als je met welk middel dan ook bleekt zul je je vullingen moeten vervangen.

Tandpasta's zit een schuurmiddel in en zijn erg slecht voof je gebit.

Thuis bleken doormiddel van bitjes is vaak de handigste manier en geeft het beste resultaat. In onze praktijk gebruiken we aangemeten bitjes of een week systeem voor een opfrisbeurt.

Ikwashier

Berichten: 4015
Geregistreerd: 29-11-07
Woonplaats: Drenthe

Re: Tanden bleken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-18 08:25

Nog niks gedaan! Wel blij met alle reacties :) Ik heb het niet per direct nodig, misschien over een paar maanden