Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 13:49

Zal ik er dan maar een fototje in gooien van mijn huidige setje.. Wel acryl sorry geen collectie verhalen hier :P

Afbeelding

Blijft mijn favoriet deze Sparkling Milky Way van nail artists <3

Volgende week mag ik weer mee naar training. In april mee op wedstrijd als model.

Cinnepin

Berichten: 8928
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 14:09

Komt denk ik omdat nagellak imo niet zoveel meer gebruikt wordt. De meeste mensen gebruiken gellak, of door een styliste gezet, of hebben zelf thuis een lamp en toebehoren. Ik ben dan ook styliste en gebruik ook geen gewone lak meer. Ook niet op klanten. Gellak heeft gewoon veel voordelen waardoor mensen daar sneller voor kiezen denk ik.

Mars

Berichten: 33263
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 14:13

Super mooie set Anouk!

Shenavallie
Berichten: 11576
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 14:22

@ Skessa_: Ik vind het van allebei leuk om te zien en erover te lezen, ondanks dat ik voor mijzelf alleen gellak gebruik. Het punt is alleen dat er zo goed als geen nagellak-zaken meer vermeld worden, ook niet in beeld. Dan kan het lijken of er alleen nog over gellak gesproken wordt. ;) Ik gebruikte tot voor kort alleen voor mijn moeder gewone nagellak, maar ook dat kan ik helaas bij haar niet meer lakken (ze heeft een auto-imuumziekte aan haar huid/nagels). Wel heb ik het allemaal bij elkaar gehouden voor kinderfeestjes. Vorig jaar heb ik nog een leuk kinderfeestje mogen doen met allerlei gewone nagellakjes. Hopelijk dit jaar ook weer een keer! :D

@ A_nouk: <3

Ik ga vandaag of morgen weer aan mijn eigen nagels trutten, ben er nu alweer op uitgekeken namelijk. Heb hetzelfde setje gedaan als vorig jaar: twee kleuren nude. Op zich wel netjes en het heeft ook wel wat, maar ik hou gewoon van variatie. :o

Matheno

Berichten: 7942
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 14:59

_Friemel schreef:
Imo mooi aangesloten zo :j maar mijn haar etc groeit ook als kool, het heeft zijn voor en nadelen :D


Idem, maar.. 'alles' groeit snel.. ;-)

zorro

Berichten: 8763
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 15:16

Ik moet vanavond even weer aan de slag. Gellak zit nog goed maar.. ik ben gaan pulken.. paard heeft koliek en ik heb stress. Normaal gesproken zou ik gaan bijten, maar dat doe ik nooit als er lak op zit. Dus nu pulk ik.. ook nog onbewust ook. Dan merk ik ineens dat ik zit te pulken en dat er allemaal stukje gellak op mijn trui liggen. Vanavond dus even weer netjes maken. Als paardlief in ieder geval genoeg opknapt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 15:40

Hier helaas toch gaan chipppen.... ik heb echt niet gepulkt, heus! Maar kan pas morgen of zondag nieuwe doen dus proberen de schade te beperken.

Zorro, sterkte met je paardje!

Tango1979

Berichten: 2527
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 15:46

Nou das ff een gedoe hier als je een dagje niet meeleest. Wel wat overdreven hoor. Lijkt me duidelijk dat een professional wat minder enthousiast is over dat opvullen. Nu heb ik echt 0 verstand van gellak dus t zegt mij vrij weinig. Maar veel blijkbaar stille meelezers hebben wel een beetje lange tenen hoor. Ik merk niks van een negatief sfeertje. De een geeft z'n mening nou eenmalig wat wolliger, de ander wat directer... so what?

Gisterenavond moest ik snel een ander lakje ivm een nagel flink gebroken. Dus alles kort ( voor mijn doen) en in t donker gelakt. Dat zag ik vanochtend wel helaas. Randjes ook niet mooi bijgewerkt wat ik normaal wel doe. Dit is t resultaat

Afbeelding

En dit was mn inspiratie


Afbeelding

Hoop dat t meevalt met t paardje Zorro. Duim voor je!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-18 16:25

Hè wat vervelend Zorro, sterkte!
Leuk gedaan tango!

Mondy

Berichten: 11826
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 16:57

Sterkte zorro :(:)
En wat leuk gedaan tango <3

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41589
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 16:58

Tango1979 schreef:
Nou das ff een gedoe hier als je een dagje niet meeleest. Wel wat overdreven hoor. Lijkt me duidelijk dat een professional wat minder enthousiast is over dat opvullen. Nu heb ik echt 0 verstand van gellak dus t zegt mij vrij weinig. Maar veel blijkbaar stille meelezers hebben wel een beetje lange tenen hoor. Ik merk niks van een negatief sfeertje. De een geeft z'n mening nou eenmalig wat wolliger, de ander wat directer... so what?

Gisterenavond moest ik snel een ander lakje ivm een nagel flink gebroken. Dus alles kort ( voor mijn doen) en in t donker gelakt. Dat zag ik vanochtend wel helaas. Randjes ook niet mooi bijgewerkt wat ik normaal wel doe. Dit is t resultaat

[ [url=m/PljTCZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

En dit was mn inspiratie


[ [url=m/3xCw19.png]Afbeelding[/url] ]

Hoop dat t meevalt met t paardje Zorro. Duim voor je!


Oh wat gaaf :D.

Mars

Berichten: 33263
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 17:01

Super leuk gedaan Tango!

zorro

Berichten: 8763
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 17:48

Bedankt! De DA is net weer geweest en de darmen werken weer, al is er nog wel wat onrust. Nog weer een injectie gehad en nu weer afwachten. Ze staat er wel beter bij nu, dus ik hoop dat het nu achter de rug hebben.. het woensdag begonnen, dus het heeft nu lang genoeg geduurd.

Ik moet echt stoppen met pulken.. :=

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 17:51

zorro: dat gepulk heb ik ook altijd. Van de week een nieuw gellakje op gedaan en 3 dagen later alles eraf gepeuterd. := Ik ben vreselijk. Misschien toch weer voor een laagje acryl gaan, daar blijf ik wel van af namelijk.

Cinnepin

Berichten: 8928
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 18:14

zorro sterkte, kijk je met pulken wel uit dat je je nagels niet beschadigd?

zorro

Berichten: 8763
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 19:01

Dank je! Uh ja.. te laat. Maar het niet heel erg. Denk ik :') ik moet er gewoon afblijven..

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-18 19:21

Pulk je sowieso of alleen als je stress hebt?

zorro

Berichten: 8763
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 19:51

Alleen als ik stress heb. Als ik niets draag bijt ik, en als er iets op zit ga ik pulken want ik bijt niet op nagellak enzo. Zelfs een doorzichtige laag zorgt al dat ik niet bijt. Maar er moet perse iets op mijn nagels zitten.

Suusjepluus

Berichten: 787
Geregistreerd: 14-09-17
Woonplaats: Tussen iets en niets

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 20:51

PeelSlowly schreef:
Suusjepluus schreef:
Als ik dan ook even onder mijn rotsblok vandaan kruip: ik heb zo'n 400 pagina's nageltopic doorgelezen en heb hier ontzettend veel aan gehad. Vooral veel tips en info om je nagels te verzorgen. Alle info over wat je beter niet kunt doen en waarom vond ik ook relevant. En door alle jaloersmakende foto's heb ik na vele jaren het nagelbijten kunnen afleren. Bedankt daarvoor allemaal! *D


Wat leuk! Ben je nu aan het omslaan van een bijt- naar een lakobsessie? :D


Haha bijna :+ Ik heb al tien kleurtjes, gewoon van de Hema. Met de seche vite topcoat, ook ergens hier gelezen. Momenteel zit er stroopwafelkleur op, en twee met glitter. Ik heb nog wel wat in te halen qua nagelriemen en niet prutsen aan velletjes :o

Shenavallie
Berichten: 11576
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 20:58

Ik ga hard voor jou en je paardje duimen, zorro! Dit zijn geen fijne dingen... -O-

Ondanks in het donker lakken, vind ik het een erg leuk resultaat Tango1979. :j

Hier voor het eerst helemaal kaal, alleen een topcoat op m'n acryl. Zo'n raar gezicht... Maar ja, had even geen idee welke van de ruim 140 kleuren ik moest kiezen of welke combi of welke stempels of welke Nail Art of welke... Kortom: luxe probleempje. :o

Shenavallie
Berichten: 11576
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 21:06

Iemand nog trek? :')

Afbeelding

Cinnepin

Berichten: 8928
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 21:10

Shenavallie schreef:
Iemand nog trek? :')

[ [url=m/eDXFlq.jpg]Afbeelding[/url] ]



:wow:

zorro

Berichten: 8763
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 21:47

Om er dan ook nog een (best mooie!) nailart er op te zetten :')

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-18 22:07

Voor wie het interessant vinden:
Klant heeft rond de kerst met de vinger tussen de deur gezeten. Eerste week januari had ze een mini randje blauwe plek bij de nagelriem. Is een serieuze klap op de matrix geweest, nagel gaat los komen. Als je goed kijkt zie je de nieuwe nagel al zitten...

Afbeelding

Afbeelding

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-18 22:09

Shenavallie schreef:
Iemand nog trek? :')

[ [url=m/eDXFlq.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oh bah... big hump nails.. hoe verzinnen ze het? Is een poos een hype geweest in, ik geloof Brazilië.