Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
Anoeska schreef:Je zou ook kunnen denken ‘wat een bijzondere vragen, maar doen assistent doet het vast niet om me te pesten. Dus laat ik gewoon eerlijk en netjes antwoord geven en kijken wat dat oplevert.’ Ik vind echt heel reacties hier negatiever dan nodig is (dan ga ik we naar de veearts ). Waarom niet gewoon van het positieve uitgaan en denken dat die assistent het goed bedoelt (of de huisarts als die met zulke vragen komt). Of, doe eens gek, vraag waarom ze deze vragen stelt. Misschien legt ze wel netjes uit wat ze met de vraag wil bereiken, en wordt alles veel duidelijker.
Anoeska schreef:Dat kan natuurlijk ook, maar waarom altijd een oplossing van de ander verwachten. Gewoon zelf aangeven wat je vindt, is toch veel simpeler dan niks zeggen en denken ‘ja maar zij....’
uniekhorse schreef:Jennyj01 schreef:De assistente van mijn vorige huisarts kon ook zo vreemd reageren. Tot ik er een keer helemaal klaar mee was. Ze had weer eens geen plek. Waarop ik tegen haar heb gezegd; geeft niet hoor, ik bel de veearts wel even. Die heeft er vast meer zin in. Fijne dag nog. Een half uur later werd ik door de huisarts terug gebeld.
Nouja zeg.. wees trots op je reactie. Vaak doet de assistente haar uiterste best om iemand in te plannen maar als er geen plek is, is er geen plek. Als het geen spoed is, is het dan zo'n ramp om 1 of 2 dagen te wachten? Iedereen verwacht tegenwoordig dat iedereen in de pas schiet als iemand wat 'eist'. Dat gaat ten koste van de echte spoedgevallen.. en als je al 3 weken met een zere enkel loopt kan er toch ook nog wel een dagje bij. Waarom het elkaar toch zo moeilijk maken.
Het is geen onwil vd assistente maar soms moet je selecteren..
Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Googlebot, Kimberley_ en 83 bezoekers