Assistente van de huisarts stelt aparte vragen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoeska

Berichten: 5899
Geregistreerd: 01-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 22:53

Je zou ook kunnen denken ‘wat een bijzondere vragen, maar doen assistent doet het vast niet om me te pesten. Dus laat ik gewoon eerlijk en netjes antwoord geven en kijken wat dat oplevert.’ Ik vind echt heel reacties hier negatiever dan nodig is (dan ga ik we naar de veearts 8)7 ). Waarom niet gewoon van het positieve uitgaan en denken dat die assistent het goed bedoelt (of de huisarts als die met zulke vragen komt). Of, doe eens gek, vraag waarom ze deze vragen stelt. Misschien legt ze wel netjes uit wat ze met de vraag wil bereiken, en wordt alles veel duidelijker.

"God gave men both a penis and a brain, but unfortunately not enough blood supply to work both at the same time."


Mri

Berichten: 15305
Geregistreerd: 01-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 22:54

Ik vraag mij soms af hoe een gesprek met de assistente verloopt.
Ik wens ze een goede dag, zeg wie ik ben en vertel waarom ik bel.

Mijn laatste telefoontje was naar de HAP 3 weken terug, op zondag.
"Ik wil graag advies of ik vandaag bij jullie langs moet komen of morgem ochtend bij mn eigen huisarts, waar ik toevallig al een afspraak heb staan voor iets anders. Ik ben gister heel erg door mn enkel gegaan. Normaal gaat het dan diezelfde dag wel weer, en anders de dag erna wel. Ik heb nu hele erge zwelling en kan niet op mn been staan. Het is blauw en heel erg pijnlijk."
Binnen een minuut weet de assistent waar ik voor bel en wat ik wilde en moest langs komen.



Maar dat zelfde bij de huisarts. Ik ben ... ik wil graag een afspraak makem bij de huisarts want ik heb last van ... (Ik denk zelf dat het ... is maar) Ik wil er graag naar laten kijken.

Ik zal het nooit zo durven zeggen,
Hardop denken op z'n meest, misschien heb ik het fout gedaan

De mooiste dingen komen uit een onverwachte hoek

RobinSputnik

Berichten: 504
Geregistreerd: 05-07-10
Woonplaats: Rijswijk GLD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 23:03

Anoeska schreef:
Je zou ook kunnen denken ‘wat een bijzondere vragen, maar doen assistent doet het vast niet om me te pesten. Dus laat ik gewoon eerlijk en netjes antwoord geven en kijken wat dat oplevert.’ Ik vind echt heel reacties hier negatiever dan nodig is (dan ga ik we naar de veearts 8)7 ). Waarom niet gewoon van het positieve uitgaan en denken dat die assistent het goed bedoelt (of de huisarts als die met zulke vragen komt). Of, doe eens gek, vraag waarom ze deze vragen stelt. Misschien legt ze wel netjes uit wat ze met de vraag wil bereiken, en wordt alles veel duidelijker.


_/-\o_

Katla frá Wetsinghe (Hrefna x Gnýr) <3 Vargur frá Fensalir (Vaðalda x Glotti) <3 Spútnik frá Aquadraat (Brá x Hannibal)

Prrrr
Moderatorrrr

Berichten: 30230
Geregistreerd: 08-10-05

Re: Assistente van de huisarts stelt aparte vragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 23:06

Andersom: als een assistente hoort dat haar vraag niet goed valt, waarom legt de dan niet even uit waar dat goed voor is?

The purpose of life is to live it
Eleanor Roosevelt

Anoeska

Berichten: 5899
Geregistreerd: 01-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 23:08

Dat kan natuurlijk ook, maar waarom altijd een oplossing van de ander verwachten. Gewoon zelf aangeven wat je vindt, is toch veel simpeler dan niks zeggen en denken ‘ja maar zij....’
Laatst bijgewerkt door Anoeska op 20-02-18 23:09, in het totaal 1 keer bewerkt

"God gave men both a penis and a brain, but unfortunately not enough blood supply to work both at the same time."

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 23:08

Prrrr schreef:
Andersom: als een assistente hoort dat haar vraag niet goed valt, waarom legt de dan niet even uit waar dat goed voor is?


eenzijdig verhaal maakt het moeilijk te beoordelen wat de assistente goed dan wel fout gedaan heeft.

Littera

Berichten: 2053
Geregistreerd: 11-04-12
Woonplaats: Onder de zon en boven de grond

Re: Assistente van de huisarts stelt aparte vragen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-18 23:20

Wat veel reacties en wat een uiteenlopende ervaringen!

Ik ga morgenochtend weer bellen, deze keer een uur na openingstijd, misschien is dat wel goed. :+ Mijn vriend is morgenochtend vrij, dus die heeft aangeboden om de telefoon over te nemen en wat doortastender te zijn als ik nog steeds niet mag komen. Het is echt niet zo dat ik doodga aan een pijnlijke enkel en ik snap heel goed dat spoedgevallen voorgaan, maar ik werd nogal overrompeld door de vragen in combinatie met de toon waar ze op werden gesteld. Nu ik hier lees dat die vragen niet per se bedoeld zijn om me weg te jagen ga ik ook heel anders het gesprek in. :)

luuntje

Berichten: 13961
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 23:21

Ts probeer morgen nog een keer te bellen.
Vertel de assistente dat je graag een afspraak wil met de huisarts.
Je wil weten of je een kneuzing, botbreuk, verzwikking, ... hebt.

Ik twijfel zelf altijd of ik de spoedlijn van de huisarts moet bellen.

[o]

Shadow0

Berichten: 43497
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 23:22

Anoeska schreef:
Dat kan natuurlijk ook, maar waarom altijd een oplossing van de ander verwachten. Gewoon zelf aangeven wat je vindt, is toch veel simpeler dan niks zeggen en denken ‘ja maar zij....’


Dit lijkt me bij uitstek het verschil tussen een professional in functie en met ervaring en die professionele vaardigheden hebben, en een patient die iedereen kan zijn, ook mensen die dat niet goed kunnen.
En die bovendien belt omdat er iets niet goed gaat (en dus misschien koorts heeft, of pijn, of slecht heeft geslapen, of zich zorgen maakt, of in een stressvolle situatie zit, of wat dan ook.)

Er lijkt me een behoorlijk belangrijk verschil te zijn tussen de positie van de patient en die van de assistent / huisarts.

kiki1976

Berichten: 16846
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 23:51

Als ik ergens een schurft hekel heb is aan die assistente's die denken dat het allemaal wel mee valt. Maar moet zeggen dat die ergernis het grootst is bij de HAP.

* Bel omdat mijn zoontje 41.6 gr koorts heeft, heel afwezig is (nauwelijks reageert) en giga diarree heeft.
Assistente: Koorts valt wel mee, geeft bij 41.7 pas schade. Denk niet dat het nodig is dat hij gezien word.
Toen ik boos werd mocht het wel met de mededeling (maar dan lekker neerbuigend gezegd) "als u denkt dat het nodig is.
Ha: wilde hem eigenlijk op laten nemen, maar gezien de heftige reactie opeens van mijn zoontje mocht hij mee, maar moest me de andere morgen vroeg melden met hem voor extra controle.

* Bel voor mijn man die een open gesprongen fistel heeft.
Assistentie: waarom denkt u dat die is opengesprongen?
Nou duh omdat de pus eruit loopt.
Andere dag lag hij op de ok

Mijn zoontje had net 8 dagen in het ziekenhuis gelegen met een ontsteking aan zijn kleine bloedvaten (henoch schönlein) naast de onderhuidse bloedinkjes, opgezette gewrichten ook bloed spugen en bij de ontlasting.
Eenmaal 2 weken thuis wat oorpijn wat al snel doorbrak, geen vieze troep maar helder rood bloed.
Eigen ha was afwezig en doorverbonden naar een vervanger. Maar goed bovenstaande verhaal uitgelegd.
Assistente: Henoch wattes? Nee dat kan geen kwaad, letterlijk in 1 zin.
Uurtje gewacht en toen de hap gebeld. Gelijk door gestuurd naar de seh

Moet zeggen dat onze eigen ha echt super assistente's heeft.
En ja ook hun vragen waarom je een afspraak wilt maken, dit ivm de planning van wel of geen spoed. Maar dat word ook netjes gemeld waarom ze het vragen, en dat je indien gewenst niet verplicht bent het te vertellen, maar plannen je dan niet in als spoed zeg maar.
En ben je twijfel geval voor hun bij wel of geen spoed dat word je later terug gebeld na overleg met de ha.
Maar onze ha houd zelf ook niet van die zelf dokterende assistente's, die was er eerder wel maar moest om die reden een andere baan zoeken.

Volg Bo en haar verwachte veulentje [KS-MK] Als je dochter haar droom waar maakt, Bo x White Dream
Het is wat het is

smit_ilse

Berichten: 2140
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: benningbroek

Re: Assistente van de huisarts stelt aparte vragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 00:11

Wij hebben er 1 zitten in de praktijk waar steeds mensen problemen mee hebben. Niet vriendelijk en snauwerig. Kort geleden er een klacht over ingediend. Nou heb ik door ziekte maandelijks wel iemand aan de tel van de praktijk ivm medicatie of controles dus helaas tref ik diegene ook vaak. Laatste keer maakte ze het zo bont dat ik er even niet wil spreken. Ze had voor de zoveelste keer fout gemaakt met een medicatie bestelling. Ze gaf de apotheek de schuld. Apotheek gaf haar de schuld en moest van de apotheek weer contact opnemen met eigen huisarts. Doe het verhaal zegt ze doodleuk ja fout ligt toch niet bij apotheek en ik ga ophangen want ik hem meer te doen. Waarop ik nog een vraag stel over mn medicatie tuut tuut tuut...dat was de hoorn op de haak.

Vindt dus ook de reactie van jouw assistente ook niet kunnen. Je belt netjes op de openingstijden etc.

Als het de bedoeling was dat andere bepalen hoe jij hoort te leven......dan was je geboren met een afstandbediening.

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Assistente van de huisarts stelt aparte vragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 00:27

Hier iemand die geregeld naar de HA moet helaas. Ik heb zoveel keelontstekingen gehad dat ik ze niet meer kan tellen en zelf ook precies weet wanneer het weer raak is. Ik bel altijd vroeg als ik een afspraak wil maken omdat ik anders standaard een 30 min in de wacht sta, of niet meer dezelfde dag terecht kan. Die vraag heb ik dan ook nooit gehad. De eerste vraag uiteraard wel. Wanneer de assistente mik vraagt wat er aan de hand is leg ik dat gewoon uit. De ene keer kan de assistente mij al helpen omdat ze de klachten kent, de andere keer moet ik langskomen. Als ik weer een keelontsteking te pakken heb zeg ik ook gewoon; ik heb een keel ontsteking/Ik denk dat ik weer een keelontsteking te pakken heb. Ik kan dan altijd langs komen en krijg standaard een kuurtje mee :+

De laatste vraag heb ik ook nooit gehad. Lijkt me vrij logisch, ik wil dat de HA er naar kijkt. Ik wil duidelijkheid over wat er scheelt.

Morgen gewoon aandringen hoor TS! Dat je een afspraak wil maken. En er niet mee akkoord gaan zonder afspraak. Sterkte met je enkel!

Soms is er zo veel wat we kunnen voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

https://www.facebook.com/pages/MA-Fotog ... 6784189755

[IM] Dag maatje, lieve Gaspard, ik hou nogsteeds van je!


Roosch

Berichten: 36635
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 01:22

Ik mijd de huisarts als de pest maar als ik dan eens bel dan is er daadwerkelijk wat aan de hand. En ja dan zou ik in de meeste gevallen graag een afspraak willen maken.

Ook ik ben al eens tegen dat soort onzinvragen aangelopen en man... wat is dat vervelend.

In het geval van een zere enkel wil ik gewoon een diagnose en/of doorverwijzing (naar ziekenhuis of fysiotherapie bijvoorbeeld). Pijnstillers ga ik er niet inmikken als ik niet weet wat er nou precies stuk is. Daar heb ik een huisarts voor nodig. Die schijnt ervoor opgeleid te zijn mij daarbij te helpen. Ik geloof niet dat Google een doktersdiploma op zak heeft en ik geloof er ook niet in dat een assistente door de telefoon kan zien of de enkel gekneusd/gebroken is of er iets mis is met de enkelbanden.

Ik ben afgelopen 2 jaar met grote regelmaat bij de huisarts geweest met klachten. Na de eerste keer heeft ze rode hond geconstateerd. Na de tweede keer netelroos. Na een x aantal keren toch een afspraak te hebben kunnen maken ben ik er zelf achter gekomen dat het een allergie was voor pijnstillers..

Ik mag hopen dat ik de komende jaren op 2 pootjes blijf staan en er geen andere gekke dingen zijn want een afspraak maken bij de huisarts is al een hele uitdaging als je een werkend persoon bent. Laat staan de hindernisbaan die je tegenwoordig eerst moet nemen om langs de eerste lijn aan de telefoon te kunnen komen. :+

Your life is your own
You're in charge of yourself

[BEU] [FOTO] Onze reis naar Fins Lapland!

Mars

Berichten: 33257
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 01:24

Oh assistentes die denken arts te zijn, hier zit er ook zo 1. Op dagen dat ze werkt bel ik al niet eens tenzij het niet anders kan.
Belde ivm een moedervlek die begon te veranderen, assisstente ‘nou dat zal wel meevallen hoor op uw leeftijd kan dat nooit iets ernstigs zijn :+ ‘ Knap dat zij dat kon zien door de telefoon, na 10 minuten discussie kreeg ik met grote zucht van haar kant een afspraak.

In het verleden gebeurd niets (meer)
In de toekomst gebeurd (nog) niets
Er is alleen maar nu

purny

Berichten: 27460
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Assistente van de huisarts stelt aparte vragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 01:30

Ik kan de hele dag bellen. Mijn dokter zit ook 1 avond per week. Ideaal.
De reden dat assistentes dit allemaal moeten vragen is om in te schatten of het spoed is.
Ik leg meestal gewoon uit wat ik heb en word gewoon ingepland.
Wij hebben ook een chat dienst. Best handig maar soms ook niet.

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Re: Assistente van de huisarts stelt aparte vragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 02:29

Ik zit met grote verbazing sommige verhalen te lezen over huisartsen. Nu woon ik inmiddels niet meer in NL (blij toe als ik sommigen hoor) maar bij mijn oude huisarts vroeg de assistente ook meestal wel waarvoor ik belde, maar dan in de trant van: "Mag ik vragen wat de klachten zijn?" Ik heb ook weleens geantwoord dat ik dat liever persoonlijk met de HA besprak, was geen probleem.
En idd altijd of het noodzakelijk was voor dezelfde dag, vind ik ook geen rare vraag. Heb weleens gehad dat de assistente een afspraak wilde inplannen voor midden op de dag dezelfde dag en toen ik zei dat ik al was gaan werken zei ze "Nou, dan heeft het weinig spoed" Euhh... nee, oren uitspuiten heeft geen spoed, wanneer heb je een plekje in de vroege ochtend, dan kom ik dan. Ene assistente was daar heel meewerkend in, andere vertikte het soms om dat in te plannen omdat artsbezoeken volgens haar niet in mijn agenda hoefden te passen en ik me maar aan moest passen aan hun. Zo van, als je vandaag niet hoeft te komen, heeft het geen spoed en heb je geen arts nodig 8)7 Sorry, maar voor het zetten van een vaccinatie ga ik geen vrijnemen van mijn werk.

Hier in Australie heel anders allemaal. In Sydney waren we bij een walk-in clinic waar je geen afspraken maakte maar gewoon binnenliep. Die waren 6 dagen per week open van 8.00-20.00, ideaal, maar wel meestal minimaal een uur wachten.
Nu we verhuisd zijn, had ik een huisarts gevonden die online afspraken maakt en tot 18.00 open is. Maar ik heb laatst een keer voor jan-met-de-korte-achternaam daar gestaan omdat ze dicht waren ondanks dat ik een afspraak had (ja mevrouw, de stroom was uitgevallen, dus toen zijn we maar naar huis gegaan) en je moet daar tegenwoordig betalen. Ga maar weer op zoek naar een andere, mijn man had het erover dat er een nieuwe clinic in de buurt geopend was.

Might as well share, might as well smile, life goes on for a little bitty while ~ Alan Jackson

mvdende

Berichten: 5684
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 02:33

Ben eigenlijk toch wel erg blij met mijn huisarts en assistentes. Je kan tot half 11 bellen voor een afspraak, daarna eigenlijk alleen nog voor informatie oid. Toen ik er op een maandag middag achter kwam dat er een teek in m'n bil zat, deden ze niet moeilijk en mocht ik gelijk komen. Na wat ongeloof van de huisarts, moest ie toch wel toegeven dat het echt een teek was, en heeft hij hem er netjes uit gehaald.

Toen ik ging verhuizen heb ik bijna op m'n blote knieën gelegen of ik bij mijn vaste huisarts mocht blijven. Gelukkig mocht dit. Ik heb deze huisarts al iets van 15 jaar en we weten iets te goed van elkaar wat onze hobby's zijn... (iets met wachten tot een verdoving ingewerkt is)

Zuchini

Berichten: 929
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Punta cana, dominican republic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 04:23

Ik herken hier niet veel van. Zowel in stad waar ik heb gewoond als in dorp voor het grootste gedeelte altijd netjes te woord gestaan en voor zover mogelijk zo snel mogelijk geholpen. Slechts 1 keer dat de assistente niet goed handelde en mijn klachten wegwuifde waardoor ik in de avond naar de hap moest. Was ik nota bene alleen met mijn jonge kinderen, en dat had ik ook aangegeven. Nee dat was niet zo handig.

Jennyj01
Berichten: 5375
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 07:58

uniekhorse schreef:
Jennyj01 schreef:
De assistente van mijn vorige huisarts kon ook zo vreemd reageren. Tot ik er een keer helemaal klaar mee was. Ze had weer eens geen plek. Waarop ik tegen haar heb gezegd; geeft niet hoor, ik bel de veearts wel even. Die heeft er vast meer zin in. Fijne dag nog. Een half uur later werd ik door de huisarts terug gebeld.


Nouja zeg.. wees trots op je reactie. Vaak doet de assistente haar uiterste best om iemand in te plannen maar als er geen plek is, is er geen plek. Als het geen spoed is, is het dan zo'n ramp om 1 of 2 dagen te wachten? Iedereen verwacht tegenwoordig dat iedereen in de pas schiet als iemand wat 'eist'. Dat gaat ten koste van de echte spoedgevallen.. en als je al 3 weken met een zere enkel loopt kan er toch ook nog wel een dagje bij. Waarom het elkaar toch zo moeilijk maken.
Het is geen onwil vd assistente maar soms moet je selecteren..


Er bestaan ook slechte assistentes hoor. Zeker nu ik een andere huisarts heb kom ik er achter dat ze niet niet normaal deed.

Waarom hebben de meeste stallen zo’n grote kantine?
Dan is er voor alle “technische juryleden” en beste stuurlui plek!

NorwayFjord

Berichten: 3141
Geregistreerd: 10-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 08:15

Jeetje ik verbaas me echt over sommige verhalen hier...

Bij m’n vorige huisarts en bij de huidige huisarts gaat afspraken maken heel makkelijk, bij de vorige kon ik vaak nog wel in de middag of anders de volgende ochtend terecht en bij de huidige kan ik zelfs dezelfde ochtend of anders zeker in de middag terecht... En ik kan nu ook gewoon online een afspraak maken, dus als ik ‘s avonds ergens last van krijg waarvan ik denk dat ik er even voor naar de huisarts moet kan ik gewoon voor de volgende dag een afspraak maken online.

Ik vraag me wel af hoe sommige mensen dan bellen? Ik zeg gewoon altijd Hallo u spreekt met Sharon, ik bel omdat ik last heb van .... En als ik dan heb uitgelegd wat ik heb dan kan ik eigenlijk vrijwel altijd langs komen.

Vind de vragen die TS geeft gehad ook wel een beetje gek hoor. Ik hang regelmatig (ik moet helaas vaak langs de ha, zelfs de assistentes herkennen me inmiddels helaas soms al en ik woon hier pas ruim een half jaar) gelijk om 8 uur aan de lijn en daar is nog nooit iets van gezegd...

Vandaag gewoon nog een keer bellen TS en zeggen dat je het graag gecheckt wil hebben!

Olaf | Fjord | 25-04-2023 | Insta: olafthefjord

Definitely Diva | B+10 L1+10 L2+2

tante_trien

Berichten: 8593
Geregistreerd: 21-10-05

Re: Assistente van de huisarts stelt aparte vragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 08:24

Door verhuizingen heb ik ook bij veel verschillende praktijken gezeten. Nu bij een kleine dorpspraktijk, en wat een verademing is dat! Ook al is het geen spoed, vaak kan je dezelfde dag nog langs komen.
Niet meer het gevoel dat de assistente me met paracetamol thuis koest probeert te houden :=

mellanion84
Berichten: 241
Geregistreerd: 14-07-11
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 08:36

jeetje zeg wat een vreemde verhalen soms...
ik heb gelukkig een huisartsen praktijk die met 3 huisartsen is begonnen en inmiddels heeft iedere huisarts 1 of 2 artsen in dienst. iedere ochtend is er inloop spreekuur voor korte klachten, voor afspraken moet je bellen. als het dringende zaken zijn (zoals toen ik belde omdat de avond ervoor mn schouder uit de kom was geschoten en weer uit zichzelf terugschoot) kan je dezelfde dag terecht.

Maar ik ben er al achter dat ik het heel goed getroffen heb, toen ik vorig jaar overspannen was/ tegen een burnout aan zat mocht ik 2 dagen achter elkaar gelijk terecht bij de HA en de week erop zat ik al bij de interne GGD medewerker voor intake...

Littera

Berichten: 2053
Geregistreerd: 11-04-12
Woonplaats: Onder de zon en boven de grond

Re: Assistente van de huisarts stelt aparte vragen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-18 11:19

Vandaag heb ik weer gebeld en ik kreeg dezelfde assistente. Haar reactie was: "Het even aankijken duurt geen dag hoor." Ze legde uit dat je met dit soort klachten ongeveer twee weken moet wachten. Pas als het na twee weken nog zo zeer doet, is het de bedoeling om de huisarts te bellen.

Toen heb ik wel even gezegd dat ik het belachelijk vond. Ik kan nu helemaal niet meer op die enkel staan en zelfs de aanraking met een sok doet gemeen zeer. Ze besloot in haar eigen woorden om coulant te zijn en nu kan ik vrijdag terecht. 8)7

Mijn vriend had het erover om straks de huisartsenpost maar te bellen en ik denk dat we dat gaan doen. Een vriendin had een tijdje geleden diclofenac op recept gekregen en ze had nog wat pillen over, dus die komt ze straks brengen. Ik vind het vrij bijzonder dat het moet gaan.

Zilfstar

Berichten: 7546
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Re: Assistente van de huisarts stelt aparte vragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 11:23

Erg vreemd.. zeker als je aangeeft dat eht zo'n pijn doet. Ik ben blij dat mijn praktijk de mogelijkheid heeft online zelf een afspraak in te plannen. Heb ik niet met de assistente te doen... Alleen een dubbele afspraak bijv moet je wel telefonisch doen. Dat lukt niet online. Kun je niet kijken of jouw praktijk ook online een mogelijkheid heeft?

De PaardenPsycholoog http://www.paardenpsycholoog.nl
onderdeel van Aurora Kaarna, holistische praktijk voor mens & dier: readings, energetische therapie, coaching en begeleiding, meditatie en mindfulness: http://www.aurorakaarna.nl

Littera

Berichten: 2053
Geregistreerd: 11-04-12
Woonplaats: Onder de zon en boven de grond

Re: Assistente van de huisarts stelt aparte vragen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-18 11:24

Bij deze praktijk kan je alleen bellen voor een afspraak. Ik zie niets op de website staan over afspraken online maken.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Googlebot, Kimberley_ en 83 bezoekers