Frozen shoulder

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sabri

Berichten: 1387
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Den Haag

Frozen shoulder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-18 08:19

Al sinds twee maanden zit ik met een zeer pijnlijke schouder. In begin kon ik nog wel paardrijden, inmiddels gaat dat ook niet meer. Ik wist niet dat een schouder zo een pijn kon doen. Ook kan ik hem nauwelijks meer draaien of omhoog heffen. Doe ik dat toch dan volgt er een zeer heftige pijn. Sinds vanochtend alweer vanaf 5.00 uur wakker met continue pijn, en ook moet ik slaappillen innemen aan het begin van de nacht anders lig ik de hele nacht met pijn. Ik ben al naar de huisarts geweest. Die heeft paracetamol en naproxen voorgeschreven. Ook heb ik nog tramadol en oxycodon in de kast liggen die ik zo nodig eens inneem, toch breekt de pijn er nog door. Ik zit nu met ijs te koelen.
Ik vraag me af of meer mensen hier een frozen shoulder/erg pijnlijke schouder klachten hebben gehad en wat nog meer zou kunnen helpen.
Ik heb vorige week voor het eerst fysiotherapie gehad, alleen toen heeft ze hardhandig een zeer pijnlijke massage op het schouder kapsel gegeven en daarna heb ik nog veel meer last gekregen dus ik durf daar niet meer naar terug. Iemand misschien ook met een hevig pijnlijke schouder gezeten en die misschien nog ideeën heeft wat ik zou kunnen doen?


Sabri

Berichten: 1387
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-18 13:46

Bedankt voor alle reacties en tips toe nu toe!
De diagnose frozen shoulder is gesteld door de fysiotherapeut. De klachten komen ook overeen met de bevriezingsfase, de hevige pijn ook snachts, niet op die kant kunnen liggen, omhoog en naar binnen/buiten draaien niet meer goed mogelijk(lastig met aan en uitkleden). Er zijn helaas geen foto's gemaakt maar ik las ook dat ze daar geen frozen shoulder op kunnen zien. Misschien dat ik nog een kliniek kan vinden die een diagnose kan stellen of echo kan maken, schijnt dat ze het dan wel kunnen zien dat het kapsel aangedaan is

Wow, dat filmpje hierboven van die triggerpoints ziet er succesvol uit, ga ik ook eens uitproberen!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Hinneke, Celestexxxxx, GoogleAdsense, Googlebot, Irma77, Kn8rretje, Marlou91, VinandoW, xSimonee en 95 bezoekers